AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #1 Del Skrevet 9. september 2023 Hallo! Jeg skal ut å backpacke fra november av, og selv om jeg egentlig elsker iPhone så synes jeg batteriet veldig kjapt blir dårlig. Jeg lurer derfor på å kjøpe en android-telefon som jeg kan bruke på reisen, helst litt OK pris, bra levetid på batteriet, og litt anonym (ikke siste Samsung som noen kanskje vil prøve å stjele.) Noen anbefalinger?? Tusen takk! Anonymkode: 9ed93...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlin Skrevet 9. september 2023 #2 Del Skrevet 9. september 2023 (endret) NOKIA 3310 til noen hundrelapper. Solid telefon med et batteri som varer nesten to uker om den blir lite brukt. Har den i lommen på ferier og turer i tilfelle noen må ha tak i meg. Har hatt den i flere år. Men dette er selvfølgelig ingen android telefon. Endret 9. september 2023 av Merlin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #3 Del Skrevet 9. september 2023 1 minutt siden, Merlin said: NOKIA 3310 til noen hundrelapper. Solid telefon med et batteri som varer nesten to uker om den blir lite brukt. Har den i lommen på ferier og turer i tilfelle noen må ha tak i meg. Har hatt den i flere år. Nå ble jeg nostalgisk! Og man kan faktisk bestille den hos Elkjøp, det ante jeg ikke! Men jeg vil ha en smartphone, jeg burde skrevet det. Anonymkode: 9ed93...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #4 Del Skrevet 9. september 2023 Ulefone Power Armor. Jeg har Power Armor 13 og den har et gigantisk batteri på hele 13200 mHa med standby tid på opp til 600 timer, den er vanntett og fungerer under vann samt at den har FM radio uten behov for å koble til ørepropper som antenne. Den veier nesten en halv kilo men det er en vanesak og den er dønn solid, kan fint brukes som slagvåpen i tilfellet man må beskytte seg selv. Anonymkode: 52cfd...a47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #5 Del Skrevet 9. september 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ulefone Power Armor. Jeg har Power Armor 13 og den har et gigantisk batteri på hele 13200 mHa med standby tid på opp til 600 timer, den er vanntett og fungerer under vann samt at den har FM radio uten behov for å koble til ørepropper som antenne. Den veier nesten en halv kilo men det er en vanesak og den er dønn solid, kan fint brukes som slagvåpen i tilfellet man må beskytte seg selv. Anonymkode: 52cfd...a47 Veldig interessant, takk! Denne har jeg aldri hørt om, gikk på nettsidene deres nå og skal dykke litt ned... Anonymkode: 9ed93...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #6 Del Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ulefone Power Armor. Jeg har Power Armor 13 og den har et gigantisk batteri på hele 13200 mHa med standby tid på opp til 600 timer, den er vanntett og fungerer under vann samt at den har FM radio uten behov for å koble til ørepropper som antenne. Den veier nesten en halv kilo men det er en vanesak og den er dønn solid, kan fint brukes som slagvåpen i tilfellet man må beskytte seg selv. Anonymkode: 52cfd...a47 At den fungerer under vann er jo kjempegreier for dykkere. Fm radio også er et stoort pluss... Anonymkode: 85018...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #7 Del Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): At den fungerer under vann er jo kjempegreier for dykkere. Fm radio også er et stoort pluss... Anonymkode: 85018...d63 Den har kamerafunksjon for fotografering under vann, nå er ikke FM radio så veldig aktuelt i Norge men i alle andre land i verden som ikke har lagt ned FM nettet er det kjekt å ha. Kan også legge til at den har lasermåler, mulighet for å koble til eget endoskop, reversert lading og reversert trådløs lading. Sistnevnte er kjekt for å lade opp smartklokke eller trådløse øreplugger. Anonymkode: 52cfd...a47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå