Bacteria Skrevet 30. september 2023 #21 Del Skrevet 30. september 2023 Er på episode 5 nå, men en ting jeg ikke skjønner, er det ingen i området som melder folk savna? Spoiler Fex han sjåføren som kjørte på «Lena» i e1, han er jo tydeligvis identisk med fyren de fant i huset som de trodde var gjerningsmannen. Må jo være noen som savner han. Bildene ble vel offentliggjort også. Og så irriterer der meg at hun fr Grass sa hun gjenkjente ham, men ikke fra hva. Hun setter jo seg selv i ytterligere farr, men mulig det skal vise hvor traumatisert hun er da. Er en meget spennende serie da. Har ikke lest boka. Trodde det bygde på virkelige hendelser, men det gjør det altså ikke heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #22 Del Skrevet 30. september 2023 Bacteria skrev (17 minutter siden): Er på episode 5 nå, men en ting jeg ikke skjønner, er det ingen i området som melder folk savna? Skjul innhold Fex han sjåføren som kjørte på «Lena» i e1, han er jo tydeligvis identisk med fyren de fant i huset som de trodde var gjerningsmannen. Må jo være noen som savner han. Bildene ble vel offentliggjort også. Og så irriterer der meg at hun fr Grass sa hun gjenkjente ham, men ikke fra hva. Hun setter jo seg selv i ytterligere farr, men mulig det skal vise hvor traumatisert hun er da. Er en meget spennende serie da. Har ikke lest boka. Trodde det bygde på virkelige hendelser, men det gjør det altså ikke heldigvis. Mange logiske brister i den serien. Anonymkode: 60962...187 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 1. oktober 2023 #23 Del Skrevet 1. oktober 2023 Har et spørsmål…til dere som har lest boka Spoiler Lena og de andre kvinnene; døde de naturlig fordi de fex ikke fikk helsehjelp, eller ble de drept? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #24 Del Skrevet 1. oktober 2023 Bacteria skrev (4 timer siden): Har et spørsmål…til dere som har lest boka Skjul innhold Lena og de andre kvinnene; døde de naturlig fordi de fex ikke fikk helsehjelp, eller ble de drept? Spoiler Den første Lena døde i barsel, da babyen også døde,så vidt jeg fikk med meg. Vet ikke helt hva de andre døde av. Kanskje de ble drept fordi de ikke spilte rollen som Lena bra nok? Anonymkode: e9d05...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 1. oktober 2023 #25 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Skjul innhold Den første Lena døde i barsel, da babyen også døde,så vidt jeg fikk med meg. Vet ikke helt hva de andre døde av. Kanskje de ble drept fordi de ikke spilte rollen som Lena bra nok? Anonymkode: e9d05...e1c Ja det gir mening. Bra laget serie hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Jones Skrevet 3. oktober 2023 #26 Del Skrevet 3. oktober 2023 Jeg har lest boken, men det er noen år siden. Og stusser litt på handlingen. Er ikke essensielle ting annerledes i boka, eller husker jeg feil? Er nettopp ferdig med serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #27 Del Skrevet 7. oktober 2023 Bacteria skrev (På 30.9.2023 den 15.16): Er på episode 5 nå, men en ting jeg ikke skjønner, er det ingen i området som melder folk savna? Skjul innhold Fex han sjåføren som kjørte på «Lena» i e1, han er jo tydeligvis identisk med fyren de fant i huset som de trodde var gjerningsmannen. Må jo være noen som savner han. Bildene ble vel offentliggjort også. Og så irriterer der meg at hun fr Grass sa hun gjenkjente ham, men ikke fra hva. Hun setter jo seg selv i ytterligere farr, men mulig det skal vise hvor traumatisert hun er da. Er en meget spennende serie da. Har ikke lest boka. Trodde det bygde på virkelige hendelser, men det gjør det altså ikke heldigvis. Josef fritzl? Anonymkode: fcf4f...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #28 Del Skrevet 7. oktober 2023 On 9/9/2023 at 5:05 PM, AnonymBruker said: Serien Elskede barn på Netflix. Har dere sett den, hva synes dere? Jeg er halvveis, synes den er bra og fenger men veldig mye jeg ikke forstår enda (som kanskje er meningen og at det blir genialt nøstet opp). Men sikkerheten og kontroll på sykehuset er jo helt fraværende, de slipper jo inn alle som vil og sykehus og politi har masse fokus på hvem hun kanskje er når de ikke tror hun er det. Anonymkode: 7b515...e1c Boken gir bedre forklaringer på det som virker som dårlige rutiner av sykehus og politi. Anbefales👍 Anonymkode: d3591...1a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopi Skrevet 7. oktober 2023 #29 Del Skrevet 7. oktober 2023 On 9/18/2023 at 8:44 PM, Khloe P.T said: Jeg likte ikke boka. La den fra meg halvlest. Har sett hele serien og synes den er bedre enn boka, men absolutt ikke STOR serie. Det er for mye som glipper. Helt enig med deg om både boka og serien. Orka ikke lese ferdig boka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #30 Del Skrevet 7. oktober 2023 Jeg har ikke lest boka, men så nettopp serien. Jeg tenker "tja". Som noen andre skrev, så var der en del logiske brister. Det ødelegger en del. Men grei nok. Anonymkode: ed9c9...771 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #31 Del Skrevet 7. oktober 2023 Helt grei. Utrolig kjedelige karakterer da. Men historien er jo sterk. Får vondt av gutten. Anonymkode: bf26f...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. oktober 2023 #32 Del Skrevet 8. oktober 2023 Jeg har ikke lest boka men sett alle episodene. Synes den var bra. Skulle ønske jeg hadde lest boka først men tror ikke jeg kommer til å gjøre det i etterkant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minosa Skrevet 30. oktober 2023 #33 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 12.25): Damen som banket på døren med mat var jo naboen som trodde faren hadde bedt henne om det. «Faren» var jo gjerningsmannen som leverte henne de samme produktene som de hadde i huset. Anonymkode: a8bdb...96a Men var det sånn at de ikke spiste vanlig mat, men kun slike barer etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #34 Del Skrevet 10. november 2023 Minosa skrev (På 30.10.2023 den 6.19): Men var det sånn at de ikke spiste vanlig mat, men kun slike barer etc? Da er det jo litt rart at det var kjøkken på den "boenheten" de bodde på Anonymkode: d6e83...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #35 Del Skrevet 13. november 2023 Jeg leste ut boka, men likte den ikke noe særlig. Spennende opplegg som så trakk ut i det trege og litt kjedelige. Anonymkode: f7ef7...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå