Gå til innhold

Serien Elskede barn på Netflix


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Serien Elskede barn på Netflix.

Har dere sett den, hva synes dere? Jeg er halvveis, synes den er bra og fenger men veldig mye jeg ikke forstår enda (som kanskje er meningen og at det blir genialt nøstet opp).  Men sikkerheten og kontroll på sykehuset er jo helt fraværende, de slipper jo inn alle som vil og sykehus og politi har masse fokus på hvem hun kanskje er når de ikke tror hun er det. 

Anonymkode: 7b515...e1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som har lest boka, hva syns dere om serien? Jeg syns boka er enormt bra, og orker ikke serien hvis den er sånn halvveis. 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har sett noen episoder. Syns den er bra, og spent på om vu får svar. 

Sikkerheten er utrolig dårlig, det reagerer jeg på. F.eks ville ikke en sykepleier stått store deler av tiden alene med noen som har vært utsatt fir noe kriminelt. Barnet ville blitt avhørt på en annen måte også.

Anonymkode: 39cd2...439

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke boka. La den fra meg halvlest. Har sett hele serien og synes den er bedre enn boka, men absolutt ikke STOR serie. Det er for mye som glipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var veldig bra 🤩

 

Tips til lignende serier mottas med takk!! 

Anonymkode: 4c9b5...b93

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes den var veldig bra 🤩

 

Tips til lignende serier mottas med takk!! 

Anonymkode: 4c9b5...b93

Enig!!!

Anonymkode: 7b515...e1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes den var veldig bra 🤩

 

Tips til lignende serier mottas med takk!! 

Anonymkode: 4c9b5...b93

Sykepleieren (dansk) på Netflix 

Anonymkode: 7b515...e1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var iallefall proppa med hint i alle retninger, jeg hadde ikke sjans til forutse den slutten. Jeg har strikka meg gjennom episodene og måtte av og til spole tilbake for å få med en setning her og der i tilfelle det skulle være ett godt hint der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (På 9.9.2023 den 21.27):

Dere som har lest boka, hva syns dere om serien? Jeg syns boka er enormt bra, og orker ikke serien hvis den er sånn halvveis. 😬

Boka var bedre, men serien var ganske bra laget, men noen løse tråder og ikke spennende på den samme måten. For eksempel ang den damen som banket på døren og kom med mat, det ble hengende veldig i løse luften. 

Anbefaler å bare prøve den første episoden, tipper du gjør deg opp en mening ganske kjapt. 

Anonymkode: 583cd...cf4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes serien er ganske tro mot boka bortsett fra et par ting. Men vil ikke spoile. Likte både bok og serie. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte serien, men synes den var ganske forutsigbar, jeg? Mulig jeg bare har sett altfor mye krim. 🫣🤭

Anonymkode: df2a1...30a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne likte jeg veldig godt. Terningkast 5 fra meg. To første episodene er noe av det beste jeg har sett på TV.

Anonymkode: fcf4f...5d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2023 den 19.50):

Boka var bedre, men serien var ganske bra laget, men noen løse tråder og ikke spennende på den samme måten. For eksempel ang den damen som banket på døren og kom med mat, det ble hengende veldig i løse luften. 

Anbefaler å bare prøve den første episoden, tipper du gjør deg opp en mening ganske kjapt. 

Anonymkode: 583cd...cf4

Damen som banket på døren med mat var jo naboen som trodde faren hadde bedt henne om det. «Faren» var jo gjerningsmannen som leverte henne de samme produktene som de hadde i huset. 

Anonymkode: a8bdb...96a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...