AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #1 Skrevet 9. september 2023 Noen her som har pult på jobb? Ja, ikke kontorpult, men pult i jobbens lokaler? Jeg tok en dame jeg datet bakfra på toalettet en dag hun besøkte meg på jobb, og ble runket til sprut av en annen dame jeg datet. Det var noen år senere, på et stillerom. Anonymkode: 7a819...547
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #2 Skrevet 9. september 2023 Yeep driver butikk så har fått besøk i maskinrommet i åpningstiden og i reolene når stengt. Anonymkode: 62118...69d 1
Blåjojo Skrevet 9. september 2023 #3 Skrevet 9. september 2023 Ja, har det. Men hadde jobb som innebar at jeg var mye ute i naturen. Så ble noen runder da jeg begynte å date han som i dag er eksen min.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #4 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen her som har pult på jobb? Ja, ikke kontorpult, men pult i jobbens lokaler? Jeg tok en dame jeg datet bakfra på toalettet en dag hun besøkte meg på jobb, og ble runket til sprut av en annen dame jeg datet. Det var noen år senere, på et stillerom. Anonymkode: 7a819...547 Er ikke det ekkelt å pule på toalettet? Mange bakterier der. Anonymkode: a16e6...ac7
Søtnosen95 Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen her som har pult på jobb? Ja, ikke kontorpult, men pult i jobbens lokaler? Jeg tok en dame jeg datet bakfra på toalettet en dag hun besøkte meg på jobb, og ble runket til sprut av en annen dame jeg datet. Det var noen år senere, på et stillerom. Anonymkode: 7a819...547 Ja, datet en lege hvor jeg møtte han på kontoret og ble tatt i gynekologstolen.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #6 Skrevet 9. september 2023 Ja, har blitt skampult på en kontorpult Anonymkode: f6be0...4fb 1 1
Even Tuell Skrevet 9. september 2023 #7 Skrevet 9. september 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke det ekkelt å pule på toalettet? Mange bakterier der. Anonymkode: a16e6...ac7 Det er jo ikke så stor forskjell på å gå på do på toalettrommet som å knulle der. Man ligger ikke utover gulvet, man slikker ikke på ting og man har gjerne på seg sko og (noe) klær. Bare fordi det er noen flere innom jobbtoalettet betyr ikke det at dolokket er så mye skitnere. Det nok sexen framfor jobbtoalettet som innebærer den største smitterisikoen, særlig om du ikke bruker kondom. Sagt på en litt flåsete måte; det er langt fra sterilt å ha pikken inni noen andre / ha en annen persons pikk inni seg. For ikke snakke om å ta dem i munnen; det gjøres jo nærmest uten å tenke på hvor den pikken / fitta har vært før. Til slutt; et jobb-toalett blir gjerne rengjort langt oftere enn badet hjemme. Flesteparten som sier de vasker badet en gang i uka juger. 4
Gjest Lurven Skrevet 9. september 2023 #8 Skrevet 9. september 2023 Ikke på jobb, men var hos en dame som bodde i nærheten av der jeg jobbet i lunsjen en gang
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #9 Skrevet 9. september 2023 Fått mange avsugninger opp gjennom. Anonymkode: 0646a...e32
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #10 Skrevet 10. september 2023 Jevnlig sex på jobb men innebærer stort sett fingre og munn og ikke så mye puling ☺️ Anonymkode: 69c63...a47 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #11 Skrevet 10. september 2023 Ble en del blowjobs da jeg jobbet i sportsbutikk. Helkåt kollega, som alltid gikk i tights og baggy hettegenser, som jeg synes er sexy, og joggedressene jeg brukte skjulte jo ikke en ståpikk når hun begynte flørte nær stengetid. Hun sugde meg mens jeg prøvde telle kassa. Anonymkode: 7c0e2...8d2 1
Søtnosen95 Skrevet 10. september 2023 #12 Skrevet 10. september 2023 Even Tuell skrev (10 timer siden): Det er jo ikke så stor forskjell på å gå på do på toalettrommet som å knulle der. Man ligger ikke utover gulvet, man slikker ikke på ting og man har gjerne på seg sko og (noe) klær. Bare fordi det er noen flere innom jobbtoalettet betyr ikke det at dolokket er så mye skitnere. Det nok sexen framfor jobbtoalettet som innebærer den største smitterisikoen, særlig om du ikke bruker kondom. Sagt på en litt flåsete måte; det er langt fra sterilt å ha pikken inni noen andre / ha en annen persons pikk inni seg. For ikke snakke om å ta dem i munnen; det gjøres jo nærmest uten å tenke på hvor den pikken / fitta har vært før. Til slutt; et jobb-toalett blir gjerne rengjort langt oftere enn badet hjemme. Flesteparten som sier de vasker badet en gang i uka juger. Nei hva er årsaken til at offentlige toalett blir rengjort oftere enn hjemme, tror du? 😊😊😊 Innen vaskedama har vært der, har det trolig vært 5 stykker innom å gjort sitt fornødne.. Slik er det ikke hjemme, vet du.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #13 Skrevet 10. september 2023 Knullet en kollega på et møteromsbord på et julebord en gang. Skammelig egentlig. Hun var i 40-årene og jeg angret etterpå. Anonymkode: ce05b...b9a
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #14 Skrevet 10. september 2023 Lurven skrev (11 timer siden): Ikke på jobb, men var hos en dame som bodde i nærheten av der jeg jobbet i lunsjen en gang Jobbe i lunsjen er jo ikke digg. Anonymkode: 71417...220 2
Tiram Skrevet 10. september 2023 #15 Skrevet 10. september 2023 Ja, opptil flere ganger gjennom 2020-2021 #Hjemmekontor 1
AndersenG Skrevet 10. september 2023 #16 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er ikke det ekkelt å pule på toalettet? Mange bakterier der. Anonymkode: a16e6...ac7 stående
Gjest Lurven Skrevet 10. september 2023 #17 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jobbe i lunsjen er jo ikke digg. Anonymkode: 71417...220 Aiiii, språkpolitiet tok meg
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #18 Skrevet 10. september 2023 På pulten, på handicaptoalettet og på serverrommet.. Anonymkode: 2df71...5e2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #19 Skrevet 10. september 2023 Ble tatt bakfra over en pall Cola på lageret på jobb. Jobber i Rema 😅 Anonymkode: ed94f...9b5 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #20 Skrevet 10. september 2023 Søtnosen95 skrev (21 timer siden): Ja, datet en lege hvor jeg møtte han på kontoret og ble tatt i gynekologstolen. Å hadde mange fantasier om dette før😅 Anonymkode: 75b35...9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå