Catus Skrevet 21. januar 2006 #1 Skrevet 21. januar 2006 Jeg for min del er ikke hårsår. Man kan nesten gjøre hva man vil med håret mitt uten at det gjør vondt. Men Bippemannen derimot; han er så hårsår at man nesten ikke kan komme borti håret hans engang, før det gjør vondt. Jeg har en fordel hos frisøren, kan man si Hva med deg?
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #3 Skrevet 21. januar 2006 Ikke i det hele tatt. Veldig greit hos frisøren!
Saeria Skrevet 21. januar 2006 #4 Skrevet 21. januar 2006 Ikke i det hele tatt. Var det når jeg var lita, men nå kan frisøren bare slå seg løs.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #6 Skrevet 21. januar 2006 Kan ta i ganske hardt selv, men hos noen frisører hyler jeg av det minste
Gjest 2324 Skrevet 21. januar 2006 #9 Skrevet 21. januar 2006 Overhodet ikke. Meg kan du løfte opp etter håret..
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #11 Skrevet 21. januar 2006 ikke hårsår (ikke vondt å bli lugget), men i nakken er det vondt, f.eks når jeg settet håret i strikk og et par små tynne hår i nakken blir strammet så kjenner jeg det altfor godt.
Gjest 1111 Skrevet 21. januar 2006 #12 Skrevet 21. januar 2006 Ikke så veldig. Var det før, men etter å ha hatt laaaangt hår i noen år så venner man seg til det og det gjør ikke vondt lenger.
Gjest Miss_Alexandria gjest nå Skrevet 21. januar 2006 #13 Skrevet 21. januar 2006 Nei, jeg er ikke hårsår. Jeg tror jeg har blitt herdet etter mange år med hår langt ned til rompen og hvor min mor har bare dratt børsten gjennom alle flokene og satt de stramme musefletter. *grøss* Ellers så var jeg hos frisøren i dag og han var ganske så flink til å lugge meg og ikke minst brenne meg gjentatte ganger med hårføneren. Arrgh!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå