Gå til innhold

Farsdag

Fremhevede innlegg

Gjest Lottemor
Skrevet

er det farsdag no på søndag?

mener det skal være andre søndagen i november er det ikke rett og blir det ikke på søndag det da er farsdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, du har nok rett, Lottemor. På søndag er det farsdag! Jeg har gått og fundert på hva mine barns far skal få, og i dag tidlig hørte jeg et program på P4, og Arne Hjeltnes og en bok han har skrevet. Fikk ikke med meg tittelen eller helt hva den handlet om, men slik jeg forstod det, var det ideer til hvilke turer man kan gjøre med barna. Syntes dette var en god ide til farsdagspresang! Kanskje han far kan få noen ideer til hva han skal gjøre med familien de neste søndagene... Var det noen som hørte programmet i dag, og vet litt mer om hvilken bok det var?

En annen ting er hva MIN far, og svigerfar, skal få... Det blir vel som tidligere år, sokker, truser eller blomster... Synes det er fryktelig kjedelig, da... Noen ideer til andre ting?

Skrevet

Gi ham en klem!

Jeg er så lei av alt dette kjøpestyret!...synes det tar helt av...som student har jeg jo ikke ubegrenset med midler å drive å kjøpe gaver for...og nå når det nærmer seg jul er det jo enda verre!

Jeg synes det er gøy å gi vekk noe jeg har laget selv...lag en kake, eller en pose drops og som sagt: gi ham en klem! (både far og svigerfar!)

:D

Skrevet

Jada, han får klem, og frokost på senga, middag og kake! Men tente litt på denne boka (som forøvrig heter "barn ingen hindring") for her er det ideer som kan brukest på barna! Avogtil trenger man et "spark i ræva" for å komme seg ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...