GrønnNellik68 Skrevet 9. september 2023 #21 Skrevet 9. september 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Det går bra altså joda men bare til opplysning så folk slipper å skrive at jeg ikke har forstått innlegget..de hadde helt rett.. ha ha ha.
Gjest Lurven Skrevet 9. september 2023 #22 Skrevet 9. september 2023 GrønnNellik68 skrev (1 time siden): joda men bare til opplysning så folk slipper å skrive at jeg ikke har forstått innlegget..de hadde helt rett.. ha ha ha. Det er jo vel kjent at hjernen fungerer dårligere når den blir utsatt for alkohol og sånn
Nettinettet Skrevet 9. september 2023 #23 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har snakket med en mann jeg møtte på Møteplassen over tid, og delt ting som var viktig for meg. Det samme har han. Så møttes vi tre ganger, og endte med overnatting. Han meldte ikke etterpå, og da jeg tok kontakt sa han at han ikke så på meg som en kjæreste, en samboer eller en morsfigur for hans sønner. Jeg kunne imidlertid få vennskap med eller uten sex. Jeg har ikke forventet noe forhold pronto, men jeg forventet å bli behandlet pent, vist omsorg og å få trygghet. Jeg hadde også forventet en langt mildere avvisning. Det gjorde vondt i dagevis. Det er ikke slik at alle må elske meg, men det får være grenser for iskald degradering. Jeg behandler ikke mine venner sånn. Han er selvsagt uaktuell, men kan jeg forvente å møte samme typen igjen? Anonymkode: 4c8e8...62e Å bli avvist er vondt. Det har ofte ikke noe med følelser for en person å gjøre heller, det er bare den følelsen av å ikke bli valgt. Jeg personlig synes derfor at måten han sa det på var veldig feil og jeg lurer på om du har gjort han noe for at han skal ha behov for å poengtere de tingene som han gjorde? Altså har du vært helt ærlig med han om hvem du er, eller hvordan du er? Er det noe som har fått han til å se deg med andre øyne? Jeg råder mine kunder til å ikke falle for noen før de har vært på mange nok dater til å vite hvem han er og hva han innehar av kvaliteter som de ønsker seg. Jeg anbefaler dem heller ikke å gå til sengs med noen før de vet at man er på samme sted og ønsker det samme. Jeg vet ikke hva han sa til deg før dere gikk til sengs sammen og hva du følte for han, men hvis du ikke lærer av denne situasjonen og kanksje gjør noen endringer vil du nok havne i samme situasjon igjen. Altså nå sier jeg ikke at du må endre noe med deg selv eller at du har gjort noe galt, men du må kanskje ta andre valg i forhold til hvor involvert du blir følelsesmessig og hvor mye av deg selv du deler, før du vet mye mer enn du gjorde denne gangen. Det finnes mange flotte menn der ute som vil behandle deg med respekt. Søk etter dem 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #24 Skrevet 10. september 2023 On 9/9/2023 at 1:48 AM, GrønnNellik68 said: Sønner? Han tror ikke han kan få døtre. ? D hadde vært rødt flagg til meg Hæ? Anonymkode: 92420...52d
GrønnNellik68 Skrevet 10. september 2023 #25 Skrevet 10. september 2023 Lurven skrev (20 timer siden): Det er jo vel kjent at hjernen fungerer dårligere når den blir utsatt for alkohol og sånn Ja merket det😂😂👏
exictence Skrevet 10. september 2023 #26 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg ville bare sagt at jeg hadde det fantastisk, men merket at jeg likevel ikke var klar for et forhold. Og at jeg var usikker på om jeg noen sinne ville bli det. Så ville jeg unnlatt å møte personen igjen, om hun/han ikke uttrykkelig sa at de var ute etter litt useriøs underholdning Anonymkode: 4c8e8...62e Ja, han kunne jo sagt at ere hadde hatt det fantastisk eller fint. Sånn liker jeg å avslutte det og med. Men du vet jo at dere har hatt mange fine ting sammen. At han avsluttet det med sin måte å si det på, sier vel deg bare at han ikke var den mannen du hadde håpet på å ha i ditt liv. Du spør om du kan forvente å møte samme type igjen. Ja, det kan vel både du og alle. Noen ganger treffer man den mann klaffer på med det aller meste, noen ganger ikke. Sånn er det. Man lærer jo etterhvert bedre å stå rustet til å takle både motgang og medgang.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #27 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hæ? Anonymkode: 92420...52d Hun har allerede svart på dette. Misforstod pga. drukket alkohol 😅. Anonymkode: 99cd0...9bc
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #28 Skrevet 10. september 2023 Skjønner dette var kjipt å høre, og man føler seg ganske dritt etter en sånn melding. Med årene har jeg skjønt at det er slik bedømmer oss kvinner. Kjæresten min sa relativt tidlig i datingfasen at jeg var den første han har møtt som han har tenkt han kan introdusere for sine barn og som han ser for seg å dele hverdagen med. Han har heller ikke virkelig elsket noen romantisk før, og er akkurat bikket 40 år. Han har hatt sin del ons og fwb. Til og med hatt en kjæreste i nesten 1.5 år som bare kokte ut i kål fordi det bare var beleilig å ha noen. Jeg sa selvfølgelig klart i fra at jeg venter ikke i evigheter på commitment og tydelig kommunikasjon om hvor han vil med dette. Han har vært klokkeklar med meg. Og som han sier; det er enkelt, fordi han vil ha meg. Anonymkode: 43cda...112
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #29 Skrevet 10. september 2023 Jeg har et inntrykk av det jeg leser her, at kvinner bare er opptatt av hvordan mannens status er og hva han kan tilføre i deres liv uten at de selv tenker på hva kan de selv berike mannens liv med...ikke rart at menn trekker seg etter dating og unngår forhold når kvinner ikke har annet å berike med enn sex. Det holder ikke. Også livssyn må stemme. Anonymkode: f9850...eca 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #30 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (På 9.9.2023 den 0.13): Jeg har snakket med en mann jeg møtte på Møteplassen over tid, og delt ting som var viktig for meg. Det samme har han. Så møttes vi tre ganger, og endte med overnatting. Han meldte ikke etterpå, og da jeg tok kontakt sa han at han ikke så på meg som en kjæreste, en samboer eller en morsfigur for hans sønner. Jeg kunne imidlertid få vennskap med eller uten sex. Jeg har ikke forventet noe forhold pronto, men jeg forventet å bli behandlet pent, vist omsorg og å få trygghet. Jeg hadde også forventet en langt mildere avvisning. Det gjorde vondt i dagevis. Det er ikke slik at alle må elske meg, men det får være grenser for iskald degradering. Jeg behandler ikke mine venner sånn. Han er selvsagt uaktuell, men kan jeg forvente å møte samme typen igjen? Anonymkode: 4c8e8...62e Kvinner vil ikke ha ghosting, men når en først er direkte og tar seg bryderiet til å forklare status og hvorfor han ikke går videre blir det feil det også. En kan ikke vinne. Du burde være glad han var så direkte. Dersom han hadde holdt deg på line og egentlig ikke var interessert. Hadde det vært noe du hadde likt? Her er det iallefall ikke noe å lure på. Anonymkode: f2704...dce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå