AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Jeg har snakket med en mann jeg møtte på Møteplassen over tid, og delt ting som var viktig for meg. Det samme har han. Så møttes vi tre ganger, og endte med overnatting. Han meldte ikke etterpå, og da jeg tok kontakt sa han at han ikke så på meg som en kjæreste, en samboer eller en morsfigur for hans sønner. Jeg kunne imidlertid få vennskap med eller uten sex. Jeg har ikke forventet noe forhold pronto, men jeg forventet å bli behandlet pent, vist omsorg og å få trygghet. Jeg hadde også forventet en langt mildere avvisning. Det gjorde vondt i dagevis. Det er ikke slik at alle må elske meg, men det får være grenser for iskald degradering. Jeg behandler ikke mine venner sånn. Han er selvsagt uaktuell, men kan jeg forvente å møte samme typen igjen? Anonymkode: 4c8e8...62e 7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 Ja, det var noe vel direkte, men er det ikke bedre å få det servert med kalde fakta, da er det ikke mer å lure på i den relasjonen. Dere har møtt hverandre 3 ganger, ikke en du har rukket å få en nær relasjon til. Hvordan unngå å møte på en lignende type? Umulig å si. Kanskje den neste "holder deg varm" i månedsvis før han ghoster deg uten å være så direkte. Eller at den neste blir den store kjærligheten. Det finnes ingen formel i dating. Du vil aldri kunne virkelig kjenne en person etter noen få møter. Suck it up og kom deg videre. Anonymkode: 0b69c...efa 7 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #3 Skrevet 8. september 2023 Der var kanskje mer unormalt direkte, for har skjønt det slik at det mest vanlige er å bare bli ghostet. Vet ikke helt hva som er vanskeligst. Å få så direkte tilbakemelding (uten å egentlig vite hva som gjorde at han ikke føler noe romantisk ovenfor deg) eller å 100% lage egne historier om hvorfor man ble ghostet. Skjønner at du ikke vil være venn med han der. Merkelig fyr som ga deg beskjed om at du kunne være venn med eller uten sex🙈 Anonymkode: 002a7...095 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #4 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner at du ikke vil være venn med han der. Merkelig fyr som ga deg beskjed om at du kunne være venn med eller uten sex🙈 Anonymkode: 002a7...095 Tror muligens han trodde det var et godt tilbud, og ikke skjønner hvor uinteressert 90 % av alle damer er i tilfeldig sex uten følelser. Eller i det minste at det er noe vi får tilbud om 24/7, og ikke noe spesielt. Han var opptatt av å reklamere for at han var lidenskapelig og at mange likte det. Mulig han lever i fortiden, med minner om sin sprelske ungdom da alle bare måtte ha ham. Jeg er ikke noe dydsmønster, men det skal mye til for at noen er så fristende når de ikke har noe som helst å tilby. Anonymkode: 4c8e8...62e 2
GrønnNellik68 Skrevet 8. september 2023 #5 Skrevet 8. september 2023 Sønner? Han tror ikke han kan få døtre. ? D hadde vært rødt flagg til meg 1
Musis Skrevet 8. september 2023 #6 Skrevet 8. september 2023 GrønnNellik68 skrev (7 minutter siden): Sønner? Han tror ikke han kan få døtre. ? D hadde vært rødt flagg til meg Hadde kanskje sønner fra før av. 11
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #7 Skrevet 9. september 2023 Det finnes uheldigvis rn del menn som tydeligvis nyter å påføre kvinner mest mulig skade i hjerte og sjel. Ikke bare mangel på empati, men direkte sadister. Hørtes rimelig sykt ut, håper du unngår slike i fremtiden ❤️ Anonymkode: 98bff...776 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #8 Skrevet 9. september 2023 Det er vel bedre å få beskjed enn å bli kutta ut uten forklaring vel? Anonymkode: a6bb9...970 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #9 Skrevet 9. september 2023 Det er to andre uhyggelige alternativer her også... det ene er å bli ghosta uten noen form for forklaring, det andre er å bli ført bak lyset og lokket inn i et seksuelt forhold som man tror kan bli til noe mer. Jeg har opplevd begge disse tingene, og det er ikke så gøy det heller, spesielt ikke det siste. Det beste hadde vel vært å få beskjed på en litt mindre direkte måte enn det du fikk da kanskje... samtidig er det fint å virkelig få så klar beskjed at man ikke trenger å bruke et sekund mer på å lure på noe som helst. Da slipper man å kaste bort tid, og resultatet er jo det samme uansett... han var ikke interessert 😕 Lykke til videre forresten, håper det går bedre fremover. Anonymkode: 669cb...bd2 5
frivis Skrevet 9. september 2023 #10 Skrevet 9. september 2023 Ønsker du ærlighet og et trygt godt forhold så må du alltid begynne med deg selv. Vær ærlig så finner du ut hvem som setter pris på det og som er naturlig ærlig selv. Da slipper du å spille dette dumme "lure-spillet" som du snakker om. Der du lurer på når bomben skal sprenge i forholdet. Når du møter en mann som er riktig for deg, så er det ikke lenger noen tvil, da føler du det hjemme. Vær slik du vil andre skal være mot deg, så får du et mye bedre liv.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #11 Skrevet 9. september 2023 GrønnNellik68 skrev (1 time siden): Sønner? Han tror ikke han kan få døtre. ? D hadde vært rødt flagg til meg Han har sønner allerede, han så henne ikke som stemor for dem. Anonymkode: db7b0...83a 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #12 Skrevet 9. september 2023 Det er en hel del menn der ute som ikke fungerer emosjonelt så jeg tror nok det er bare å forberede seg på at de behandler folk rundt seg dårlig. Dating er ikke for pyser og man må nesten ta noen runder med seg selv og finne ut om man egentlig gidder. Anonymkode: add82...f3c 2
exictence Skrevet 9. september 2023 #13 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har snakket med en mann jeg møtte på Møteplassen over tid, og delt ting som var viktig for meg. Det samme har han. Så møttes vi tre ganger, og endte med overnatting. Han meldte ikke etterpå, og da jeg tok kontakt sa han at han ikke så på meg som en kjæreste, en samboer eller en morsfigur for hans sønner. Jeg kunne imidlertid få vennskap med eller uten sex. Jeg har ikke forventet noe forhold pronto, men jeg forventet å bli behandlet pent, vist omsorg og å få trygghet. Jeg hadde også forventet en langt mildere avvisning. Det gjorde vondt i dagevis. Det er ikke slik at alle må elske meg, men det får være grenser for iskald degradering. Jeg behandler ikke mine venner sånn. Han er selvsagt uaktuell, men kan jeg forvente å møte samme typen igjen? Anonymkode: 4c8e8...62e Har sett svarene dine. Er det bare jeg som ikke skjønner at det der var en grundig avvisning? Synes den avvisningen var helt grei. Hadde foretrukket direkte svar på avvisning enn bare at det gled ut (?) Hva er det som gjør at hans oppførsel var en dårlig behandling av deg? Hvordan skulle han vist omsorg, mener du? Hva er iskald degradering i den avvisningen? 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #14 Skrevet 9. september 2023 exictence skrev (1 time siden): Hva er det som gjør at hans oppførsel var en dårlig behandling av deg? Hvordan skulle han vist omsorg, mener du? Hva er iskald degradering i den avvisningen? Jeg ville bare sagt at jeg hadde det fantastisk, men merket at jeg likevel ikke var klar for et forhold. Og at jeg var usikker på om jeg noen sinne ville bli det. Så ville jeg unnlatt å møte personen igjen, om hun/han ikke uttrykkelig sa at de var ute etter litt useriøs underholdning Anonymkode: 4c8e8...62e 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #15 Skrevet 9. september 2023 frivis skrev (6 timer siden): Ønsker du ærlighet og et trygt godt forhold så må du alltid begynne med deg selv. Vær ærlig så finner du ut hvem som setter pris på det og som er naturlig ærlig selv. Da slipper du å spille dette dumme "lure-spillet" som du snakker om. Der du lurer på når bomben skal sprenge i forholdet. Når du møter en mann som er riktig for deg, så er det ikke lenger noen tvil, da føler du det hjemme. Vær slik du vil andre skal være mot deg, så får du et mye bedre liv. Hva får deg til å tro jeg ikke er ærlig? Anonymkode: 4c8e8...62e 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #16 Skrevet 9. september 2023 Virker nesten som om han ikke forstår sosiale koder eller at hans ord kan påvirke andre. Man trenger ikke smøre så jævelig tykt på liksom. Og det at han dumpet deg etter sex er dessverre ikke uvanlig for mange kvinner. For mange menn er det selve jakten som er interessant, når du har utspilt din rolle som byttedyr blir du umiddelbart uinteressant for han. Han fikk det han ville ha. Når de endrer seg etter sex så kan det også handle om at han ikke følte at du var en god match selvfølgelig, men måten han dumper deg på får meg til å tro at han liker å påføre kvinner smerte og ubehag. Det hele er uansett et rødt flagg! Og ja du kan møte på ame typen igjen. Flere ganger. Dette er ikke den første historien om slike ting dessverre. Den er vel egentlig ganske typisk... Beklager, men veldig mange menn er søppel. Anonymkode: d8272...d9f 2 1
Helene1982 Skrevet 9. september 2023 #17 Skrevet 9. september 2023 Hva er årsaken til at så mange har så store problemer med å bli avvist. Folk må tåle å få nei, uten å gå i bakken. Jeg kan også bli lei meg eller sur om jeg har investert mye i noe eller noen enten det er tid, penger eller følelser, men alle blir avvist av og til. Om man er som meg, som spør om mye, betyr det at jeg oftere blir avvist enn ikke. Noen ganger velger noen noe annet, Andre ganger har jeg ikke levert godt nok eller jeg lærer noe. "Det er ikke vits å prøve" er det bare tapere som sier. Noen ganger må man bare prøve lenge nok. andre ganger har man feil strategi. 1
Gjest Lurven Skrevet 9. september 2023 #18 Skrevet 9. september 2023 GrønnNellik68 skrev (7 timer siden): Sønner? Han tror ikke han kan få døtre. ? D hadde vært rødt flagg til meg Utfra innlegget virker det som om han har sønner fra før
GrønnNellik68 Skrevet 9. september 2023 #19 Skrevet 9. september 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Utfra innlegget virker det som om han har sønner fra før Sorry se bort fra mitt innlegg var ikke helt edru når jeg skrev det der og leste nok ikke nøye nok.. sorry folks...
Gjest Lurven Skrevet 9. september 2023 #20 Skrevet 9. september 2023 GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå): Sorry se bort fra mitt innlegg var ikke helt edru når jeg skrev det der og leste nok ikke nøye nok.. sorry folks... Det går bra altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå