AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Del Skrevet 8. september 2023 Jeg flytter til Bergen snart, kommer fra Oslo. Jeg har aldri hatt bil. Folk sier at man trenger det på Vestlandet for å komme til strendene og fjellet. Javel? Jeg blir nok best i byen, jeg. Hvordan kommer jeg meg best rundt? Månedskort, elsykkel, bilkollektiv, bil? Hva er rimeligst og mest praktisk her? Anonymkode: 61396...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2 Del Skrevet 8. september 2023 Det kommer jo ann på hvor i Bergen du har tenkt å bo og jobbe og eventuelt avstanden i mellom. Anonymkode: 3a56f...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #3 Del Skrevet 8. september 2023 De fleste steder i Bergen har et godt kollektivtilbud og du kan gå eller ta bussen til fjellet og stranden fra de fleste steder i Bergen Anonymkode: f807c...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #4 Del Skrevet 8. september 2023 Kollektivtransporten i Bergen er begrenset, kan være greit med knivsikker vest på de rutene som er befengt av blakke innvandrere. Anonymkode: f843e...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #5 Del Skrevet 8. september 2023 Har gitt opp på tregbanen for lenge siden. At Smørås til Nordnes tar over en time er helt latterlig. Punger heller ut med ekstra penger for bil, bom og parkering. Det er verdt det. Greie 20 min og så er jeg frem. Anonymkode: 1851f...c22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #6 Del Skrevet 8. september 2023 Månedskort på buss/bane og nabobil ved behov Anonymkode: 90e2f...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #7 Del Skrevet 11. september 2023 Sjekk ut der du skal studere eller jobbe, og der du skal bo. Det er bra kollektiv tilbud i Bergen så du skal ikke måtte ha bil. Det går busser og bybane. Busser går utenfor kommunen også så det er også mulig. Du kan enten ta buss, tog eller fly over fjellet så det er ikke noen problem. Anonymkode: 6379d...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå