AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Forslag i alle prisklasser blir godt mottatt Anonymkode: 58889...a65
Makeupgeek Skrevet 8. september 2023 #3 Skrevet 8. september 2023 Joggesko, spill dersom de har spillkonsoll, hettegensere, parfyme, deodorant, hudpleie, DB sekk, kurv med morsom godteri/bakevarer/nudler/drikke fra: Yummy heaven, Fast candy eller Neo Tokyo.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #4 Skrevet 9. september 2023 Makeupgeek skrev (15 timer siden): Joggesko, spill dersom de har spillkonsoll, hettegensere, parfyme, deodorant, hudpleie, DB sekk, kurv med morsom godteri/bakevarer/nudler/drikke fra: Yummy heaven, Fast candy eller Neo Tokyo. Hvorfor er egentlig DB sekkene populære? De er stygge og upraktiske? Anonymkode: e7c9c...3c2
Makeupgeek Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor er egentlig DB sekkene populære? De er stygge og upraktiske? Anonymkode: e7c9c...3c2 Personlig liker jeg designet på Hugger modellen deres, men har selv ingen av sekkene deres. Har derimot gitt dem bort i gave og fått høre at det er masse plass i dem. Også finnes de jo i en rekke farger og modeller. Så da kan man jo velge og vrake litt.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #6 Skrevet 9. september 2023 Comfyballs. Generelt gavetips til alle som har baller. Anonymkode: d3aba...c5d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #7 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvorfor er egentlig DB sekkene populære? De er stygge og upraktiske? Anonymkode: e7c9c...3c2 Sp er de vel heller ikke beregnet for voksne da Anonymkode: 6a707...f3d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #8 Skrevet 10. september 2023 Hettegensere opplevelsesgsver ralph lauren genser db sekk Anonymkode: 6a707...f3d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #9 Skrevet 10. september 2023 Gavekort på kino, playstation, kjøpesenter Friluftutstyr: hengekøye, fiskeutstyr, sovepose, liggeunderlag, tennstål, grillspyd, sitteunderlag, kniv, turkopp osv Ensfargede hettegensere/hettejakker Sett med deo/dusjsåpe (går mye av det) Anonymkode: c4905...139
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #10 Skrevet 10. september 2023 Jeg kjøper f.eks lego, kode-roboter, sykkelutstyr og klatreutstyr. Superundertøy, pysjamas og det meste av vinterklær er også høyt verdsatt. Anonymkode: 3affc...dde 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #11 Skrevet 14. september 2023 Deodorant stick feks polo,versace. Parfyme Gavekort på senteret,burger king Hettegenser Nike sokker Headset/airpods Powerbank Anonymkode: c9655...02c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #12 Skrevet 3. oktober 2023 Levi’s bukse(baggy) Nike Air sko Gant genser eller t-skjorter Calvin Klein/Gant boksere DB sekk Playstation/X-box gavekort Rituals produkter Penger Anonymkode: 7726c...8ce 1
Blueberrymuffin Skrevet 3. oktober 2023 #13 Skrevet 3. oktober 2023 (endret) Som gutt kan jeg si at det kjedeligste man kan kjøpe er deodorant, såpe og sokker. Det er nedtur, og det har jeg hørt flere i vennegjengen si, det er rett og slett litt kjipt. Ser veldig mange her nevner deodorant, såpe og sokker, kjenner ingen gutter som liker å få disse tingene. Føles litt som om man bare har kjøpt noe billig eller på salg i siste liten, og egentlig ikke bryr seg så mye om hvordan det blir mottatt. Alt varier jo på pris, men her er ting jeg mener er ganske safe å kjøpe til 12-16 åringer: - Parfyme, koster en del. Parfyme er ganske personlig så da er det lurt å vite hva de vanligvis bruker. - Klær, f.eks. Zalando, de har mye fresh’t og der er det lett å returnere/bytte. - Har de PC eller konsoll, kjøp spill eller gavekort på Steam. - Opplevelser, f.eks. Reisekort, konsert, event,kino. Penger ville jeg styrt unna, da er opplevelser eller gavekort mer personlig. Endret 3. oktober 2023 av Blueberrymuffin 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #14 Skrevet 7. oktober 2023 Min på 15-19 liker: Db-sekker Diemme sko Stor drikkeflaske, minst 1 liter T skjorter , helst hvite med eller uten trykk. Gjerne merker Treningstøy, helst slim fit Anonymkode: 67e4b...411 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå