AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Del Skrevet 8. september 2023 Forslag i alle prisklasser blir godt mottatt Anonymkode: 58889...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2 Del Skrevet 8. september 2023 Penger Anonymkode: 7905b...b47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makeupgeek Skrevet 8. september 2023 #3 Del Skrevet 8. september 2023 Joggesko, spill dersom de har spillkonsoll, hettegensere, parfyme, deodorant, hudpleie, DB sekk, kurv med morsom godteri/bakevarer/nudler/drikke fra: Yummy heaven, Fast candy eller Neo Tokyo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #4 Del Skrevet 9. september 2023 Makeupgeek skrev (15 timer siden): Joggesko, spill dersom de har spillkonsoll, hettegensere, parfyme, deodorant, hudpleie, DB sekk, kurv med morsom godteri/bakevarer/nudler/drikke fra: Yummy heaven, Fast candy eller Neo Tokyo. Hvorfor er egentlig DB sekkene populære? De er stygge og upraktiske? Anonymkode: e7c9c...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makeupgeek Skrevet 9. september 2023 #5 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor er egentlig DB sekkene populære? De er stygge og upraktiske? Anonymkode: e7c9c...3c2 Personlig liker jeg designet på Hugger modellen deres, men har selv ingen av sekkene deres. Har derimot gitt dem bort i gave og fått høre at det er masse plass i dem. Også finnes de jo i en rekke farger og modeller. Så da kan man jo velge og vrake litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #6 Del Skrevet 9. september 2023 Comfyballs. Generelt gavetips til alle som har baller. Anonymkode: d3aba...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #7 Del Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvorfor er egentlig DB sekkene populære? De er stygge og upraktiske? Anonymkode: e7c9c...3c2 Sp er de vel heller ikke beregnet for voksne da Anonymkode: 6a707...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #8 Del Skrevet 10. september 2023 Hettegensere opplevelsesgsver ralph lauren genser db sekk Anonymkode: 6a707...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #9 Del Skrevet 10. september 2023 Gavekort på kino, playstation, kjøpesenter Friluftutstyr: hengekøye, fiskeutstyr, sovepose, liggeunderlag, tennstål, grillspyd, sitteunderlag, kniv, turkopp osv Ensfargede hettegensere/hettejakker Sett med deo/dusjsåpe (går mye av det) Anonymkode: c4905...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #10 Del Skrevet 10. september 2023 Jeg kjøper f.eks lego, kode-roboter, sykkelutstyr og klatreutstyr. Superundertøy, pysjamas og det meste av vinterklær er også høyt verdsatt. Anonymkode: 3affc...dde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #11 Del Skrevet 14. september 2023 Deodorant stick feks polo,versace. Parfyme Gavekort på senteret,burger king Hettegenser Nike sokker Headset/airpods Powerbank Anonymkode: c9655...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #12 Del Skrevet 3. oktober 2023 Levi’s bukse(baggy) Nike Air sko Gant genser eller t-skjorter Calvin Klein/Gant boksere DB sekk Playstation/X-box gavekort Rituals produkter Penger Anonymkode: 7726c...8ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 3. oktober 2023 #13 Del Skrevet 3. oktober 2023 (endret) Som gutt kan jeg si at det kjedeligste man kan kjøpe er deodorant, såpe og sokker. Det er nedtur, og det har jeg hørt flere i vennegjengen si, det er rett og slett litt kjipt. Ser veldig mange her nevner deodorant, såpe og sokker, kjenner ingen gutter som liker å få disse tingene. Føles litt som om man bare har kjøpt noe billig eller på salg i siste liten, og egentlig ikke bryr seg så mye om hvordan det blir mottatt. Alt varier jo på pris, men her er ting jeg mener er ganske safe å kjøpe til 12-16 åringer: - Parfyme, koster en del. Parfyme er ganske personlig så da er det lurt å vite hva de vanligvis bruker. - Klær, f.eks. Zalando, de har mye fresh’t og der er det lett å returnere/bytte. - Har de PC eller konsoll, kjøp spill eller gavekort på Steam. - Opplevelser, f.eks. Reisekort, konsert, event,kino. Penger ville jeg styrt unna, da er opplevelser eller gavekort mer personlig. Endret 3. oktober 2023 av Blueberrymuffin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #14 Del Skrevet 7. oktober 2023 Min på 15-19 liker: Db-sekker Diemme sko Stor drikkeflaske, minst 1 liter T skjorter , helst hvite med eller uten trykk. Gjerne merker Treningstøy, helst slim fit Anonymkode: 67e4b...411 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå