AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Del Skrevet 8. september 2023 Nå er det bare en uke igjen til Oslo maraton 😅 Jeg skal springe mitt første halvmaraton og kjenner jeg er veldig veldig spent. Noen gode tips siste uka? Anonymkode: ac2d1...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2 Del Skrevet 8. september 2023 Ikke tenk at du kan øke formen noe den siste uken før løpet med å presse inn mange økter. En intervalløkt og en rolig økt holder. Spis godt med karbohydrater på fredagen. Jeg mister ofte matlysten i dagene før et løp, men det er superviktig å få i seg nok næring på forhånd. Og drikk mye vann. Slapp av, ikke glem å ha det gøy, og masse lykke til 🙂👍 Anonymkode: d60ef...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #3 Del Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ikke tenk at du kan øke formen noe den siste uken før løpet med å presse inn mange økter. En intervalløkt og en rolig økt holder. Spis godt med karbohydrater på fredagen. Jeg mister ofte matlysten i dagene før et løp, men det er superviktig å få i seg nok næring på forhånd. Og drikk mye vann. Slapp av, ikke glem å ha det gøy, og masse lykke til 🙂👍 Anonymkode: d60ef...2d8 Tusen takk for gode tips ☺️ Anonymkode: ac2d1...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå