AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Altså hva er et samleie? Jeg leste en kommentar her før i dag, der vedkommende hadde hatt samleie, men ikke penetrering. Jeg trodde at et samleie var penetrering?🙈🤷♀️ Sex kan være så mye, og det trenger ikke å være penetrering, men samleie uten penetrering? Eller er jeg helt på tur nå?🙊😅 Anonymkode: 0f825...0a3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 Mange blander nok begreper. samleie er betegnet som stimulering av kjønnsorgan. Sex kan være mangt ja, men husk at ordbruk og betydning har endret seg MYE de siste tja 40-50 årene? Så ikke heng deg så veldig opp i ordene som blir brukt. https://sml.snl.no/samleie https://www.sexogsamfunn.no/sex/hva-er-sex/samleie/ Anonymkode: 569c3...4e9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #3 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså hva er et samleie? Jeg leste en kommentar her før i dag, der vedkommende hadde hatt samleie, men ikke penetrering. Jeg trodde at et samleie var penetrering?🙈🤷♀️ Sex kan være så mye, og det trenger ikke å være penetrering, men samleie uten penetrering? Eller er jeg helt på tur nå?🙊😅 Anonymkode: 0f825...0a3 For meg er samleie = penetrering. Kjønnsorgan i kjønnsorgan. Når jeg feks sier at samleie gir meg lite og at det er veldig mye sex som er bedre en samleie, så er det altså tiss i tiss/penetrasjon jeg snakker om. Sex er samlebegrepet på alt som for deg forståes som sex. Anonymkode: b093e...fc2
Even Tuell Skrevet 8. september 2023 #4 Skrevet 8. september 2023 Samleie er penetrering (... eller andre tilsvarende handlinger i ikke-heteroseksuelle forhold). Sex derimot kan være så mangt. Høres ut som om noen desperat prøver å bortforklare noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå