Gå til innhold

Danny Masterson dømt til 30 år for voldtekt

Thyra

Anbefalte innlegg

Dømt til 30 år til livstid for voldtekt. Om han noengang kommer ut, er han en gammel mann. Han kunne hatt en super karriere. Men klarte selv å spolere den.

Bra at ikke alle rike og berømte menn slipper unna. Begynner å bli ganske mange sånne saker som kommer frem i lyset nå.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Thyra said:

Dømt til 30 år til livstid for voldtekt. Om han noengang kommer ut, er han en gammel mann. Han kunne hatt en super karriere. Men klarte selv å spolere den.

Bra at ikke alle rike og berømte menn slipper unna. Begynner å bli ganske mange sånne saker som kommer frem i lyset nå.

Flott.

Legger til at det ikke er første gang slikt kommer fra medlemmer i scientology kulten. Skulle vært stengt ned for lenge siden.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolthorn skrev (42 minutter siden):

Flott.

Legger til at det ikke er første gang slikt kommer fra medlemmer i scientology kulten. Skulle vært stengt ned for lenge siden.

Det er en skummel sekt. Sikkert flere som husker denne episoden, https://www.nytimes.com/2023/08/04/us/leah-remini-scientology-lawsuit.html

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir vel anket.

Jeg kan ikke skjønne hvordan man kan bevise en 20 år gammel voldtekt. Noen som har satt seg inn i saken?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, og jeg syns jo det er drøy tid for to voldtekter, men sånn er det amerikanske rettssystemet, syke straffer hvis du først blir dømt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (32 minutter siden):

Nei, og jeg syns jo det er drøy tid for to voldtekter, men sånn er det amerikanske rettssystemet, syke straffer hvis du først blir dømt.

Drøyt? Han har ødelagt to liv. Han fortjener å råtne der inne. Skulle ønske norske rettssystemet hadde lignende straffer.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J

BuffyTheVampire skrev (2 minutter siden):

Drøyt? Han har ødelagt to liv. Han fortjener å råtne der inne. Skulle ønske norske rettssystemet hadde lignende straffer.

Enig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffyTheVampire skrev (55 minutter siden):

Det er vel heller ikke usannsynlig at det er flere. Han var tiltalt for tre, og mørketallene er vel store i USA også...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (25 minutter siden):

Ser at Mila Kunis og Ashton Kutcher får massiv kritikk for å ha skrevet gode ord om dømte Masterson. Ikke akkurat fordel for karrieren deres…

https://www.vg.no/rampelys/i/LlxzjV/sendte-stoettebrev-til-voldtektsdoemt-naa-beklager-paret

Oi, ser at flere av medskuespillere fra that 70’s show også skrev støtteerklæringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (27 minutter siden):

Ser at Mila Kunis og Ashton Kutcher får massiv kritikk for å ha skrevet gode ord om dømte Masterson. Ikke akkurat fordel for karrieren deres…

https://www.vg.no/rampelys/i/LlxzjV/sendte-stoettebrev-til-voldtektsdoemt-naa-beklager-paret

Håper ikke Milas karriere tar skade, hun liker jeg veldig godt 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (Akkurat nå):

Håper ikke Milas karriere tar skade, hun liker jeg veldig godt 😢

Enig. Godt inntrykk av henne, bena på jorda og gode holdninger (verner om barna feks). 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt avsporing, men trenger ikke bety at to liv er ødelagte. Er dumt at det sies at så fort man er voldtatt er livet ødelagt.
Jeg ble voldtatt, retten beskrev det som en grov voldtekt. Jeg har er kjempe fint liv, tenker ikke på det som skjedde og har så absolutt ikke et ødelagt liv

• Liker 6
  • Hjerte 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panna skrev (9 minutter siden):

Litt avsporing, men trenger ikke bety at to liv er ødelagte. Er dumt at det sies at så fort man er voldtatt er livet ødelagt.
Jeg ble voldtatt, retten beskrev det som en grov voldtekt. Jeg har er kjempe fint liv, tenker ikke på det som skjedde og har så absolutt ikke et ødelagt liv

❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Panna skrev (7 timer siden):

Det er jo individuelt. I denne saken ødela det livet til de det gjaldt og det har du ingen rett til å bagatellisere. Voldtektene var svært grove:

https://www.thecut.com/article/everything-to-know-about-the-danny-masterson-rape-trial.html

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke formuleringen om ødelagt liv. Synes det til en viss grad er nedverdigende mot ofrene. Jeg sliter MASSE etter voldtekt og overgrep. Det har ødelagt veldig mye for meg. Men der har overhodet ikke ødelagt livet mitt, som også inneholder veldig mye fint.

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med litt skikkelige straffer! 
Skulle ønske det blie innført her til lands også

Håper også at han blir voldtatt i fengselet selv

Endret av Rucula
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...