Thyra Skrevet 8. september 2023 #1 Del Skrevet 8. september 2023 Dømt til 30 år til livstid for voldtekt. Om han noengang kommer ut, er han en gammel mann. Han kunne hatt en super karriere. Men klarte selv å spolere den. Bra at ikke alle rike og berømte menn slipper unna. Begynner å bli ganske mange sånne saker som kommer frem i lyset nå. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 8. september 2023 Forfatter #2 Del Skrevet 8. september 2023 Link: https://www.dagsavisen.no/nyheter/verden/2023/09/07/that-70s-show-skuespiller-domt-til-over-30-ars-fengsel/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 8. september 2023 #3 Del Skrevet 8. september 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolthorn Skrevet 8. september 2023 #4 Del Skrevet 8. september 2023 4 minutter siden, Thyra said: Dømt til 30 år til livstid for voldtekt. Om han noengang kommer ut, er han en gammel mann. Han kunne hatt en super karriere. Men klarte selv å spolere den. Bra at ikke alle rike og berømte menn slipper unna. Begynner å bli ganske mange sånne saker som kommer frem i lyset nå. Flott. Legger til at det ikke er første gang slikt kommer fra medlemmer i scientology kulten. Skulle vært stengt ned for lenge siden. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 8. september 2023 #5 Del Skrevet 8. september 2023 Bolthorn skrev (42 minutter siden): Flott. Legger til at det ikke er første gang slikt kommer fra medlemmer i scientology kulten. Skulle vært stengt ned for lenge siden. Det er en skummel sekt. Sikkert flere som husker denne episoden, https://www.nytimes.com/2023/08/04/us/leah-remini-scientology-lawsuit.html 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 9. september 2023 #6 Del Skrevet 9. september 2023 Dette blir vel anket. Jeg kan ikke skjønne hvordan man kan bevise en 20 år gammel voldtekt. Noen som har satt seg inn i saken? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 9. september 2023 #7 Del Skrevet 9. september 2023 Nei, og jeg syns jo det er drøy tid for to voldtekter, men sånn er det amerikanske rettssystemet, syke straffer hvis du først blir dømt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 9. september 2023 #8 Del Skrevet 9. september 2023 hvalstad45 skrev (32 minutter siden): Nei, og jeg syns jo det er drøy tid for to voldtekter, men sånn er det amerikanske rettssystemet, syke straffer hvis du først blir dømt. Drøyt? Han har ødelagt to liv. Han fortjener å råtne der inne. Skulle ønske norske rettssystemet hadde lignende straffer. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. september 2023 #9 Del Skrevet 9. september 2023 J BuffyTheVampire skrev (2 minutter siden): Drøyt? Han har ødelagt to liv. Han fortjener å råtne der inne. Skulle ønske norske rettssystemet hadde lignende straffer. Enig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 9. september 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 9. september 2023 BuffyTheVampire skrev (55 minutter siden): Drøyt? Han har ødelagt to liv. Han fortjener å råtne der inne. Skulle ønske norske rettssystemet hadde lignende straffer. Det er vel heller ikke usannsynlig at det er flere. Han var tiltalt for tre, og mørketallene er vel store i USA også... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 10. september 2023 #11 Del Skrevet 10. september 2023 (endret) Ser at Mila Kunis og Ashton Kutcher får massiv kritikk for å ha skrevet gode ord om dømte Masterson. Ikke akkurat fordel for karrieren deres… https://www.vg.no/rampelys/i/LlxzjV/sendte-stoettebrev-til-voldtektsdoemt-naa-beklager-paret Endret 10. september 2023 av Jobbermedbarn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 10. september 2023 #12 Del Skrevet 10. september 2023 Jobbermedbarn skrev (25 minutter siden): Ser at Mila Kunis og Ashton Kutcher får massiv kritikk for å ha skrevet gode ord om dømte Masterson. Ikke akkurat fordel for karrieren deres… https://www.vg.no/rampelys/i/LlxzjV/sendte-stoettebrev-til-voldtektsdoemt-naa-beklager-paret Oi, ser at flere av medskuespillere fra that 70’s show også skrev støtteerklæringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2023 #13 Del Skrevet 10. september 2023 Jobbermedbarn skrev (27 minutter siden): Ser at Mila Kunis og Ashton Kutcher får massiv kritikk for å ha skrevet gode ord om dømte Masterson. Ikke akkurat fordel for karrieren deres… https://www.vg.no/rampelys/i/LlxzjV/sendte-stoettebrev-til-voldtektsdoemt-naa-beklager-paret Håper ikke Milas karriere tar skade, hun liker jeg veldig godt 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 10. september 2023 #14 Del Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Håper ikke Milas karriere tar skade, hun liker jeg veldig godt 😢 Enig. Godt inntrykk av henne, bena på jorda og gode holdninger (verner om barna feks). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panna Skrevet 10. september 2023 #15 Del Skrevet 10. september 2023 Litt avsporing, men trenger ikke bety at to liv er ødelagte. Er dumt at det sies at så fort man er voldtatt er livet ødelagt. Jeg ble voldtatt, retten beskrev det som en grov voldtekt. Jeg har er kjempe fint liv, tenker ikke på det som skjedde og har så absolutt ikke et ødelagt liv 6 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 10. september 2023 #16 Del Skrevet 10. september 2023 Panna skrev (9 minutter siden): Litt avsporing, men trenger ikke bety at to liv er ødelagte. Er dumt at det sies at så fort man er voldtatt er livet ødelagt. Jeg ble voldtatt, retten beskrev det som en grov voldtekt. Jeg har er kjempe fint liv, tenker ikke på det som skjedde og har så absolutt ikke et ødelagt liv ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O Rakel Skrevet 10. september 2023 #17 Del Skrevet 10. september 2023 Panna skrev (7 timer siden): Litt avsporing, men trenger ikke bety at to liv er ødelagte. Er dumt at det sies at så fort man er voldtatt er livet ødelagt. Jeg ble voldtatt, retten beskrev det som en grov voldtekt. Jeg har er kjempe fint liv, tenker ikke på det som skjedde og har så absolutt ikke et ødelagt liv Det er jo individuelt. I denne saken ødela det livet til de det gjaldt og det har du ingen rett til å bagatellisere. Voldtektene var svært grove: https://www.thecut.com/article/everything-to-know-about-the-danny-masterson-rape-trial.html 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panna Skrevet 10. september 2023 #18 Del Skrevet 10. september 2023 O Rakel skrev (47 minutter siden): Det er jo individuelt. I denne saken ødela det livet til de det gjaldt og det har du ingen rett til å bagatellisere. Voldtektene var svært grove: https://www.thecut.com/article/everything-to-know-about-the-danny-masterson-rape-trial.html Har ikke bagatellisert noen ting jeg! 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 11. september 2023 #19 Del Skrevet 11. september 2023 Jeg liker heller ikke formuleringen om ødelagt liv. Synes det til en viss grad er nedverdigende mot ofrene. Jeg sliter MASSE etter voldtekt og overgrep. Det har ødelagt veldig mye for meg. Men der har overhodet ikke ødelagt livet mitt, som også inneholder veldig mye fint. 2 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 11. september 2023 #20 Del Skrevet 11. september 2023 (endret) Deilig med litt skikkelige straffer! Skulle ønske det blie innført her til lands også Håper også at han blir voldtatt i fengselet selv Endret 11. september 2023 av Rucula 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå