Gjest Gjest_Eliza_* Skrevet 21. januar 2006 #1 Skrevet 21. januar 2006 Er det noen som kan hjelpe meg og svare på hvorfor de svarte trusene mine får ett slikt blekemerke i skrittet......? Det er sett og slett ut som det har kommet litt klorin på... Er virkelig kroppsvæskene så sterke at de bleker stoffet?? Håper noen kan hjelpe meg, for der dette normalt da?? Eliza
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #3 Skrevet 21. januar 2006 Gjelder det kun i skrittet på truser? Har ikke opplevd akkurat det, men har flere ganger opplevd å få blekede flekker på klær etter vask, særlig synlig på t-skjorter o.l. Spurte faktisk om det i en tråd her for ganske lenge siden, og da var det enkelte som mente at det kunne være at vaskemaskinen var for full, slik at klærne ikke ble skylt godt nok. Jeg aner ikke... Men når jeg nå tenker etter opplevde jeg det kun der jeg bodde tidligere, så kanskje det er noe med maskinen? At den skulle vært rengjort eller noe??
Gjest Gjest_Eliza_* Skrevet 21. januar 2006 #4 Skrevet 21. januar 2006 Å? Kan det være fordi maskinen er for full? Tror ikke jeg stapper for mye klær i maskinen når jeg vasker.. Kanskje det har skjedd ett par ganger.. Maskinen er helt ny, ett år gammel, et godt merke, så jeg hadde ikke trodd det kom av den. Men kanskje jeg bør sjekke filterene eller noe slikt da :klø: Men ja, det er kun i skrittet det kommer denne "blekede flekken"... Så rart, det er godt mulig det er en sammenheng med noe av det som har blitt nevnt her, men jeg tror ikke det er mange gangene jeg har stappet maskinen for full... Jeg har ikke merket det på noen andre klær... Men ja, jeg har sett noe liksnende på noen t-skjorter, men det tror jeg kommer fra deodoranten, det er ihvertfall det jeg har trodd.. Tusen takk for flott innspill! Noen flere som kan ha en forklaring på det?
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #5 Skrevet 21. januar 2006 Neida, det må være kroppsvæsker som gjør det. Har det samme på noen truser jeg også. Om det hadde hatt noe med for full vaskemaskin å gjøre, så skulle du hatt tilfeldige flekker på alle klesplagg.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #6 Skrevet 23. januar 2006 Er det noen som kan hjelpe meg og svare på hvorfor de svarte trusene mine får ett slikt blekemerke i skrittet......? Det er sett og slett ut som det har kommet litt klorin på... Er virkelig kroppsvæskene så sterke at de bleker stoffet?? Håper noen kan hjelpe meg, for der dette normalt da?? Eliza ← Urinen vår inneholder stoffer som virker blekende. I tillegg til trusene kan også kjønnshårene rett foran urinrøret bli litt bleket. Vanskelig å ikke få en eneste dråpe urin i trusa. Man kan jo bruke truseinnlegg i mørke truser da.
Gjest Hjelpløs Skrevet 12. oktober 2012 #7 Skrevet 12. oktober 2012 så hva kan man gjøre for å gjøre utfloden mindre surt? bruke en mild intim vask?? kan det hjelpe?
BunnyBlue Skrevet 13. oktober 2012 #8 Skrevet 13. oktober 2012 Dette har skjedd meg og, men kun dersom det har blitt sølt menstruasjonsblod i trusa, så jeg trodde det var grunnen. Jeg har iallefall ikke opplevd det etter at jeg passet på å bytte tampong før den var gjennomblødd, og ved uhell, skyller trusene i kaldt vann og vasker den i maskin med en gang etterpå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå