AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Min datter på 19 år flyttet ut hjemmefra i sommer og jeg tenkte å overraske henne med en adventskalendergave til 1.desember. Hun er ikke "bortskjemt" med å få gavekalender, da hun har fått hjemmelagd kanskje hvert 3.-4. år i oppveksten sin. Så tror det blir en overraskelse Noen få ting blir litt slik som sjokolade, sokker o.l. Men jeg tenker også det hadde vært moro med noen "nå har du blitt voksen, og må klare deg selv"-ting. Det kan ikke være ting som er for åpenbart at man trenger, for det har hun jo allerede skaffet seg selv. Da tenker jeg på ostehøvel, vaskekluter og slike ting da. Men små ting som er veldig kjekke å ha i en leilighet, men som man nødvendigvis ikke tenker på selv (og trenger hele tiden). Tips? Selv gikk jeg i en dagligvarebutikk her om dagen og kom på at jeg jo kan kjøpe litt tørrvarer i enkelte gaver. F.eks en suppepose her, noen buljongterninger der Så tørrvarer er innafor. Men gjerne tips om andre ting til div. rom også. Anonymkode: 3e2d2...d67
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 Te, kaffe(kapsler), toalettsaker (fra Normal feks), refleks, en god penn, gavekort (på bokhandel, plantasjen..), duftpinner /duftlys, stearinlys .. Anonymkode: cd66a...07b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #3 Skrevet 8. september 2023 Følger denne 😃 har tenkt det samme til min sønn ❤️ Det er dyrt å flytte hjemmefra, så selv om det kanskje ikke er så morsomt så tenker jeg doruller, deodorant, en pose nøtter etc ☺️ Anonymkode: 90463...cb6 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #4 Skrevet 8. september 2023 Jeg hadde blitt glad for en te eller kaffe kalender. Eller godteri (men helst ikke for da hadde mamma kjøpt haribo, og den liker jeg ikke) Anonymkode: b4b93...75a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #5 Skrevet 8. september 2023 Heldige datteren din! Telys, servietter, skopuss, klesrulle, refleks, papirlommetørklær, kanskje noe julepynt eller sånn kalenderlys med dagoer på til første desember. Anonymkode: 3507b...68f
Tipaa Skrevet 8. september 2023 #6 Skrevet 8. september 2023 Batterier, røykvarsler hvis hun ikke har, fyrstikker,telys, div tørrmat poser, duftlys, sokker, kluter, div små ting til kjøkken hun trenger. er jo bare gå amok på matbutikk,Normal,Europris, Biltema osv😂
Makeupgeek Skrevet 8. september 2023 #7 Skrevet 8. september 2023 Mikrofiberkluter, duftlys, te, tesil, visp, slikkepotte, batterier, scrub daddy eller scrub mommy , the pink stuff, pledd, tøfler, kosesokker, neglesaks eller neglefil😊
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #8 Skrevet 8. september 2023 Forskjellige typer krydder Håndkrem Gavekort på kino Kakao Te Julepynt Dusjolje Anonymkode: bba84...a8e
Akkar Skrevet 8. september 2023 #9 Skrevet 8. september 2023 lenke med julelys på batteri, pakkelapper til julegaver, dusjsåpe,tannkrem, ullsokker,hvis student: penner, post-it lapper. Dra på Normal,Søstrene Grene.
Trøstogbære Skrevet 8. september 2023 #10 Skrevet 8. september 2023 Oppvasktabletter, toalettpapir, tannkrem og alt annet av husholdningsartikler som er kjedelig å bruke penger på. Får en bag av dette til jul av mine foreldre hvert år som en del av julegave. Beste julegaven av alle.
Maleficenta Skrevet 8. september 2023 #11 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Min datter på 19 år flyttet ut hjemmefra i sommer og jeg tenkte å overraske henne med en adventskalendergave til 1.desember. Hun er ikke "bortskjemt" med å få gavekalender, da hun har fått hjemmelagd kanskje hvert 3.-4. år i oppveksten sin. Så tror det blir en overraskelse Noen få ting blir litt slik som sjokolade, sokker o.l. Men jeg tenker også det hadde vært moro med noen "nå har du blitt voksen, og må klare deg selv"-ting. Det kan ikke være ting som er for åpenbart at man trenger, for det har hun jo allerede skaffet seg selv. Da tenker jeg på ostehøvel, vaskekluter og slike ting da. Men små ting som er veldig kjekke å ha i en leilighet, men som man nødvendigvis ikke tenker på selv (og trenger hele tiden). Tips? Selv gikk jeg i en dagligvarebutikk her om dagen og kom på at jeg jo kan kjøpe litt tørrvarer i enkelte gaver. F.eks en suppepose her, noen buljongterninger der Så tørrvarer er innafor. Men gjerne tips om andre ting til div. rom også. Anonymkode: 3e2d2...d67 sånne tørketrommelballer, sysaker, man vet aldri når man får bruk for det, klyper til sokker sånn at man kan vaske de i par og slippe ensomme sokker
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #12 Skrevet 8. september 2023 Maleficenta skrev (4 minutter siden): sånne tørketrommelballer, sysaker, man vet aldri når man får bruk for det, klyper til sokker sånn at man kan vaske de i par og slippe ensomme sokker Signerer sysaker!! herreguuud så mange gang jeg tenkte at "nå skulle jeg hatt noe å sy med" når jeg var 19 år. Anonymkode: 4a078...29b 2
Besserwisser Skrevet 8. september 2023 #13 Skrevet 8. september 2023 Maleficenta skrev (5 minutter siden): sånne tørketrommelballer, sysaker, man vet aldri når man får bruk for det, klyper til sokker sånn at man kan vaske de i par og slippe ensomme sokker Hva, finnes det klyper til sokker til vask? Det visste jeg ikke. Vaskemaskinnissen min stjeler minst en sokk hver vask her i gården…
Maleficenta Skrevet 8. september 2023 #14 Skrevet 8. september 2023 (endret) Besserwisser skrev (1 minutt siden): Hva, finnes det klyper til sokker til vask? Det visste jeg ikke. Vaskemaskinnissen min stjeler minst en sokk hver vask her i gården… mener å ha sett det et sted... Jada er bare å google sokkeklyper så fins det mange ulike Endret 8. september 2023 av Maleficenta
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #15 Skrevet 9. september 2023 Jeg kjøper make-up mekka sin kalender til min 19 åring og putter i litt ekstra ting som jeg vet hun liker/trenger. Anonymkode: f0bd4...eef 1
Amatariel Skrevet 12. september 2023 #16 Skrevet 12. september 2023 Besserwisser skrev (På 8.9.2023 den 23.49): Hva, finnes det klyper til sokker til vask? Det visste jeg ikke. Vaskemaskinnissen min stjeler minst en sokk hver vask her i gården… Jepp, finnes flere ulike merker. Jeg har brukt Socklocks i mange år og er ganske avhengig. Vi er 8 stk i familien 🧦 Her er en type
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #17 Skrevet 14. september 2023 Flaskeåpner er kjekt å ha og morsomt med en litt fin en Sånn gjenbrukbart bakepapir, genialt til frossenpizzasteking så slipper man bruke masse bakepapir men ovnen blir ikke skitten. Alltids noe til huset man trenger mer av? Kjøkkenhåndklær, stekespade, plastskjeer, tesil, salatbestikk, batterier, lighter.. Anonymkode: 32c9e...1a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå