Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det gjelder snus og stress, så er det heller sannsynlig at snus gir kroppen stress. Var en lege som testet det opp mot garmin-klokka si, og pulsen/stresset ble skyhøyt. Måtte teste selv, og det stemte her også. Det, og at hver gang man tar en snus, så vil blodårene trekke seg sammen og gi mindre oksygen rundt om i kroppen.

Anonymkode: 846c6...7eb

• Liker 2
Skrevet

Min venninne fikk samme beskjed fra jordmor. Vet ikke om det stemmer da, men hun snuste gjennom svangerskapet og so far so good med datteren på 5 år.

Skrevet
vivalavida skrev (35 minutter siden):

Min venninne fikk samme beskjed fra jordmor. Vet ikke om det stemmer da, men hun snuste gjennom svangerskapet og so far so good med datteren på 5 år.

flaks heter det. På 60 tallet røykte de fleste gravide og det har jo stort sett gått bra med avkommet

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nå viser det seg jo faktisk at avhengighet i større grad er basert på gener. At noen faktisk har lettere for å ikke fortsette å være avhengig er fordi de i mange tilfeller mangler dette genet. 

Dessuten er vel selvkontroll den dårligste argumentasjon mot avhengighet. 

Hadde løsningen vært selvkontroll hadde ikke avhengighet eksistert hos noen. 

Hadde det bare vært så enkelt. 

Anonymkode: d251c...9e7

er ikke heroin det er snakk om da  .

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis man ser på dine innlegg generelt sett på hele KG så er det ikke mye sympati eller forståelse å få fra deg i noen som helst tema.. En typisk sånn som bare spyr ut drit og ikke kan se lengre enn egen nesetipp og tenker at alle andre er noe galt med.. Så tror ikke noen tar det så veldig seriøst hva du tenker eller mener om noen ting.. 

Og ingen var vel heller ute etter din sympati for det er det generelt lite av på KG 😂

Anonymkode: b29b9...125

jeg viser sympati til de som fortjener det. Ikke gravide som snuser og røyker og ikke engang vurderte å slutte før de prøvde engang.

spyr ikke ut drit. Det er det du som gjør akkurat nå. Gravide snuser som du sikkert er

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Skrevet
Maleficenta skrev (11 timer siden):

stress skulle vært mitt mellomnavn. Hverken røykte eller snuste jeg da jeg var gravid. likevel var det mye stress på jobb og i hverdagen. Mange lever faktidk relativt stressede liv. Om barn tok så syyykt skade sv st mor var dtressa så hadde faen inhen barn levd opp engang

Jepp. Mødre i krig får friske barn. De tåler at mor slutter med snus. 

Anonymkode: 2dc9b...b52

• Liker 1
Skrevet
Maleficenta skrev (11 timer siden):

jeg viser sympati til de som fortjener det. Ikke gravide som snuser og røyker og ikke engang vurderte å slutte før de prøvde engang.

spyr ikke ut drit. Det er det du som gjør akkurat nå. Gravide snuser som du sikkert er

Nei ikke snus eller røyk her, ikke at det angår verken deg eller andre.. Du popper innom alle forum og alle typer tråder -  Ikke mye positivitet du sprer rundt deg kam man si.. Ett lite besøk på profilen din og se hva du skriver i tråder viser det veldig raskt..

Anonymkode: b29b9...125

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...