Gjest Isabellas Skrevet 21. januar 2006 #1 Skrevet 21. januar 2006 (endret) Lest et sted at tastaturet kan inneholde like mye bakterier som i do! Hvor rent er ditt tastatur? Endret 21. januar 2006 av Isabellas
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #2 Skrevet 21. januar 2006 Huff, turte ikke lese den artikkelen engang jeg... Vil ikke vite det
Arkana Skrevet 21. januar 2006 #4 Skrevet 21. januar 2006 Mitt er neppe særlig rent, siden jeg gjerne spiser foran PC'en. Jeg har hørt flere ganger at PC-tastatur har flere bakterier enn toalettsetet, men hvis jeg ble tilbudt to sjokolader, en som hadde ligget på tastaturet mitt et par timer og en som hadde blitt gnidd kjapt over toalettsetet så hadde jeg ikke valgt den siste.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #5 Skrevet 21. januar 2006 Mitt er neppe særlig rent, siden jeg gjerne spiser foran PC'en. Jeg har hørt flere ganger at PC-tastatur har flere bakterier enn toalettsetet, men hvis jeg ble tilbudt to sjokolader, en som hadde ligget på tastaturet mitt et par timer og en som hadde blitt gnidd kjapt over toalettsetet så hadde jeg ikke valgt den siste. ← Enig i den gitt
Gjest LoisLane Skrevet 21. januar 2006 #6 Skrevet 21. januar 2006 (endret) Mitt er neppe særlig rent, siden jeg gjerne spiser foran PC'en. Hva? Du? hvis jeg ble tilbudt to sjokolader, en som hadde ligget på tastaturet mitt et par timer og en som hadde blitt gnidd kjapt over toalettsetet så hadde jeg ikke valgt den siste. ← Jeg hadde antagelig tatt begge etter hvert... Edit: En dobbeltkonsonant som forsvant. Endret 21. januar 2006 av LoisLane
Gjest Isabellas Skrevet 21. januar 2006 #7 Skrevet 21. januar 2006 Hadde valgt den første sjokolden jeg da. Spiser foran tastaturet jeg også. Men det er så vanskelig å vaske det. Med qtips og sånn? Vaske med salmiakk eller? Hva om det blir ødelagt, liksom.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #8 Skrevet 21. januar 2006 Jeg prøver å tørke av det og sånn, men jeg spiser også endel her. Er ikke så hyggelig å sitte ved spisebordet alene liksom, bedre selskap ved pc-en da. Og sofaen er hvis og bordet er en kurvkiste...
Gjest Varg-Menja Skrevet 21. januar 2006 #9 Skrevet 21. januar 2006 Mitt er ikke rent, siden jeg spiser og drikker mye mens jeg sitter her. Men så er jeg ikke redd for bakterier heller. (Og man kan vaske tastaturet med q-tip og Jif, dersom man pirker løs alle tastene og setter dem på igjen etterpå. Men dette er for de som er mere nevrotiske enn meg...)
Gjest Isabellas Skrevet 21. januar 2006 #10 Skrevet 21. januar 2006 Samme her, ikke like mye selskap ved kjøkkenbordet!
Gjest Manic Skrevet 21. januar 2006 #11 Skrevet 21. januar 2006 Mythbusters-gjengen testet jo dette... Og de kunne bekrefte at toalettsetet var nok det reneste stedet vi hadde...
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #12 Skrevet 21. januar 2006 Pappa sa jeg kunne ta det med til han også kunne han blåse på det med en eller annen innretning han har... Får å ta bort støv og sånn... Men jeg klarer sikkert å blåse selv dersom det skulle bli for ille. Tørker av overflaten jevnlig da Så det SER ihvertfall rent ut
Gjest Betty Boop Skrevet 21. januar 2006 #13 Skrevet 21. januar 2006 Mitt er neppe særlig rent, siden jeg gjerne spiser foran PC'en. Jeg har hørt flere ganger at PC-tastatur har flere bakterier enn toalettsetet, men hvis jeg ble tilbudt to sjokolader, en som hadde ligget på tastaturet mitt et par timer og en som hadde blitt gnidd kjapt over toalettsetet så hadde jeg ikke valgt den siste. ← :grine2:
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #14 Skrevet 21. januar 2006 Ikke så ille. Jeg dyppet det i kokende vann et par ganger nylig. Etterpå hadde jeg et skinnende rent tastatur, og ei bøtte med kjøttsuppe (spiser ofte pizza og hamburgere mens jeg surfer).
Gjest Isabellas Skrevet 21. januar 2006 #15 Skrevet 21. januar 2006 Huh??? Ble det ikke ødelagt da du dyppet det i kokende vann??!?!?
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #16 Skrevet 21. januar 2006 Joda, men det var et veldig billig et. Og suppa var ok, den.
Lassie Skrevet 22. januar 2006 #17 Skrevet 22. januar 2006 Uh, mitt er nok ikke så veldig rent - har uvanen med å spise litt foran her jeg også.. Snacks i helgene når snuppen og jeg ser på noe på nettet eller noe, for eksempel.. Eller om jeg er alene hjemme. Og støv, og snacksbiter jeg mister osv... :sjanert: Tror ikke jeg gidder å rengjøre heller, kjøper meg heller nytt når det trengs Dessuten har jeg trådløst, så derfor kan jeg bare ta det med ut og riste og slå og blåse litt mens jeg holder det opp ned.
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #18 Skrevet 22. januar 2006 Etter et raskt blikk ned ser jeg skitt som sikkert er fett fra hendene, hår, støv og noe som ser ut som neglelakk. Toalettsetet here I come....
Gjest Spacegirl Skrevet 22. januar 2006 #19 Skrevet 22. januar 2006 Mitt er tilsynelatende rent, men tviler på at det er så rent egentlig siden jeg både spiser, drikker og røyker ved tastaturet. Men det hender at jeg tar det fra hverandre og skrubber det skikkelig, så helt forferdelig skittent er det nok ikke.
Pasha Skrevet 22. januar 2006 #20 Skrevet 22. januar 2006 rent er det nok ikke nei men nå har jeg ikke for vane og spise av verken det eller toalletsete så da regner jeg med at jeg overlever
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå