Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #1 Skrevet 21. januar 2006 Leter og leter, trenger jobb ved siden av skolen. Ikke hypp på bensinstasjon/matbutikk/andre steder man må gå i uniform, men noe annet? Butikk/fritidsklubb (har tante på msn nå som mener fritidsklubb ville passe, men jeg vet ikke om noen fritidsklubber). Noen som har noen tips?
Cognizance Skrevet 21. januar 2006 #2 Skrevet 21. januar 2006 (endret) aetat vikarbyrå aetats vikarbyrå renholdsbyråer helsetjeneste-/omsorgsinstitusjoner - for gamle, psykisk utviklingshemmede, psykisk syke, vanskeligstilte barn - finnes mye rart, det meste er kommunalt, og de fleste trenger folk til helge-/ekstravakter. utesteder Gule sider! Der finner du bransjevise lister av bedrifter, så er det bare å ringe å spørre om jobb. Endret 21. januar 2006 av Cognizance
Gjest Manic Skrevet 21. januar 2006 #3 Skrevet 21. januar 2006 (endret) Renholdservice i et stort konsern? Har vært min ekstrajobb i mange år, men nå har vel slavekontraktene tatt over hele landet.. Men jeg har iallefall hatt mye gøy med dette yrket i mange år på sommer og julebasis. Alltid masse interesange mennesker å bli kjent med (på kontorer) og god fysisk fostring Endret 21. januar 2006 av Manic
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #4 Skrevet 21. januar 2006 Renholder kan jeg lett få jobb som, pappa driver firma, men det vil jeg ikke
Gjest Manic Skrevet 21. januar 2006 #5 Skrevet 21. januar 2006 Jeg søker etter deltidsjobb selv, og vil mye heller springe rundt å vaske enn å sitte bom stille i en kasse
Spirito Skrevet 21. januar 2006 #6 Skrevet 21. januar 2006 Det er ikke alltid det handler om hva man har lyst til hvis man trenger jobb.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #7 Skrevet 21. januar 2006 Altså jeg MÅÅÅÅ ikke ha jobb, jeg klarer meg alltids jeg, men begynner å bli litt for stor til å fly til mor og far hele tiden
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #9 Skrevet 21. januar 2006 Ja, jeg kunne vledig godt tenkt meg deg, men pappa jobbet som det da jeg var liten og han sier at med leddgikten min vil jeg ikke klare det. Blir for tungt, man kan ikke gå tjue ganger mens man rydder av...
Gjest Isabellas Skrevet 21. januar 2006 #11 Skrevet 21. januar 2006 Ja, det kan bli mye å bære, men det kommer an på hvilken type restaurant det er osv. Jeg jobba på kinesisk restaurant før i en periode, og stortrivdes. Pluss at du får gratis mat, og masse tips!
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #12 Skrevet 21. januar 2006 SFO? ← Det elsker jeg, gjorde det før. Men det funker ikke med skolegangen min, hadde blitt så lite jobbing
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #14 Skrevet 21. januar 2006 Hva med å jobbe i en kiosk? ← Jeg ikler meg ikke en Narvesen- eller 7/11-skjorte... Sorry, jeg har helt fobi mot sånt Herregud, jeg er så vanskelig!!!
Gjest Isabellas Skrevet 21. januar 2006 #15 Skrevet 21. januar 2006 Ohlalalaaaa... Hva med taxisjåfør?
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #16 Skrevet 21. januar 2006 Ohlalalaaaa... Hva med taxisjåfør? ← De går også i sånne klær...
Gjest Isabellas Skrevet 21. januar 2006 #17 Skrevet 21. januar 2006 Hehehe! Javel... Hva med kundeservice på Netcom?
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #18 Skrevet 21. januar 2006 Hehehe! Javel... Hva med kundeservice på Netcom? ← må man ikke være utdannet der?
Spirito Skrevet 21. januar 2006 #19 Skrevet 21. januar 2006 Bartender da? Ingen teite klær, ingen bæring, men masse driks og greie arbeidstider i forhold til skolen.
Spirito Skrevet 21. januar 2006 #20 Skrevet 21. januar 2006 Ellers så skjønner jeg greia med å ikke ville ha arbeidsklær, jeg har nemlig jobbet på sparkjøp som julehjelp en jul jeg ikke hadde råd til gaver. Diiiger vest i alt for stor størrelse og ikke akkurat sexy fasong. Men det verste var at jeg begynte å like den etterhvert, den hadde lommer overalt og var jo kjempepraktisk i jobben.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå