Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leter og leter, trenger jobb ved siden av skolen.

Ikke hypp på bensinstasjon/matbutikk/andre steder man må gå i uniform, men noe annet?

Butikk/fritidsklubb (har tante på msn nå som mener fritidsklubb ville passe, men jeg vet ikke om noen fritidsklubber).

Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

aetat

vikarbyrå

aetats vikarbyrå

renholdsbyråer

helsetjeneste-/omsorgsinstitusjoner - for gamle, psykisk utviklingshemmede, psykisk syke, vanskeligstilte barn - finnes mye rart, det meste er kommunalt, og de fleste trenger folk til helge-/ekstravakter.

utesteder

Gule sider! Der finner du bransjevise lister av bedrifter, så er det bare å ringe å spørre om jobb.

Endret av Cognizance
Skrevet (endret)

Renholdservice i et stort konsern?

Har vært min ekstrajobb i mange år, men nå har vel slavekontraktene tatt over hele landet..

Men jeg har iallefall hatt mye gøy med dette yrket i mange år på sommer og julebasis.

Alltid masse interesange mennesker å bli kjent med (på kontorer) og god fysisk fostring ;)

Endret av Manic
Skrevet

Renholder kan jeg lett få jobb som, pappa driver firma, men det vil jeg ikke ;)

Skrevet

Jeg søker etter deltidsjobb selv, og vil mye heller springe rundt å vaske enn å sitte bom stille i en kasse :)

Skrevet

Det er ikke alltid det handler om hva man har lyst til hvis man trenger jobb.

Skrevet

Altså jeg MÅÅÅÅ ikke ha jobb, jeg klarer meg alltids jeg, men begynner å bli litt for stor til å fly til mor og far hele tiden ;)

Skrevet

Ja, jeg kunne vledig godt tenkt meg deg, men pappa jobbet som det da jeg var liten og han sier at med leddgikten min vil jeg ikke klare det. Blir for tungt, man kan ikke gå tjue ganger mens man rydder av...

Gjest Isabellas
Skrevet

Ja, det kan bli mye å bære, men det kommer an på hvilken type restaurant det er osv. Jeg jobba på kinesisk restaurant før i en periode, og stortrivdes. Pluss at du får gratis mat, og masse tips! ;)

Skrevet
SFO?

Det elsker jeg, gjorde det før. Men det funker ikke med skolegangen min, hadde blitt så lite jobbing

Skrevet
Hva med å jobbe i en kiosk?

Jeg ikler meg ikke en Narvesen- eller 7/11-skjorte... Sorry, jeg har helt fobi mot sånt :ler:

Herregud, jeg er så vanskelig!!! :overrasket:

Skrevet
Ohlalalaaaa... Hva med taxisjåfør?

De går også i sånne klær...

Gjest Isabellas
Skrevet

Hehehe! Javel... Hva med kundeservice på Netcom?

Skrevet
Hehehe! Javel... Hva med kundeservice på Netcom?

må man ikke være utdannet der?

Skrevet

Bartender da? Ingen teite klær, ingen bæring, men masse driks og greie arbeidstider i forhold til skolen.

Skrevet

Ellers så skjønner jeg greia med å ikke ville ha arbeidsklær, jeg har nemlig jobbet på sparkjøp som julehjelp en jul jeg ikke hadde råd til gaver. Diiiger vest i alt for stor størrelse og ikke akkurat sexy fasong. Men det verste var at jeg begynte å like den etterhvert, den hadde lommer overalt og var jo kjempepraktisk i jobben. :rodme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...