Gå til innhold

Grunnen til at gamle kg brukere klager på gjenåpning av gamle tråder er fordi de skrev avslørende ting om seg selv I disse trådene

askjiir

Anbefalte innlegg

Just now, askjiir said:

Hvis ts svarer er det ikke noe problem. Den tråden jeg skrev på var 3 år gammel og jeg fikk svar fra hun som skrev kommentaren

Nei, men du spurte hvorfor ellers folk skulle irritere seg over det, og jeg svarte deg. Jeg har ikke vært på kg i 8 år, men jeg syns det er irriterende å ved et uhell svare på en 8 år gammel tråd fordi en eller annen dro den opp.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kipling skrev (4 minutter siden):

Fordi det er irriterende å se en tråd poppe opp og så svarer man ts og legger etterpå merke til at den er 8 år gammel...

Da kan en jo spørre hvordan det gikk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (3 timer siden):

Hva skulle grunnen ellers være ifølge deg?

Tror du er litt opphengt i din ene teori rundt dette, det kan være flere grunner.

I en gammel tråd kan ts ha forduftet for årevis siden, ergo er det hensiktsløst å fortsette tråden.

Folk som ved et uhell ikke alltid dobbelsjekker når en tråd er startet kan risikere å legge både tid og omtanke i å skrive et lengre svar til trådens ts... for så å oppdage at det ikke lenger er relevant fordi tråden egentlig var fra 2013, ikke 2023.

Noen ganger er det personer som bare bumper en gammel tråd uten å bidra med noe til den - so what's the point?

Men oftest kommenterer folk at en tråd er gammel, som en hyggelig og velment gest til noen som har hentet opp en tråd fordi de selv oppriktig søker råd, om man vet at når en tråd er så gammel så vil svært mange erfarne forumbrukere bare unngå tråden - og at det derfor er mye bedre for den som bumper tråden, og kanskje selv trenger råd, heller oppretter sin egen tråd om det, og da trolig vil få langt flere svar.

Din grunn faller laaaangt nede på listen, jeg har faktisk aldri sett noen reagere slik du påstår. Mulig det skjer en sjelden gang, men din hovedkonklusjon faller på sin egen urimelighet og manglende rot i virkelighetens tråder her inne.

Anonymkode: 04e6f...a71

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Flintis said:

Da kan en jo spørre hvordan det gikk.

Ja, men rådet man gav er fortsatt bortkasta, vanligvis i alle fall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tror du er litt opphengt i din ene teori rundt dette, det kan være flere grunner.

I en gammel tråd kan ts ha forduftet for årevis siden, ergo er det hensiktsløst å fortsette tråden.

Folk som ved et uhell ikke alltid dobbelsjekker når en tråd er startet kan risikere å legge både tid og omtanke i å skrive et lengre svar til trådens ts... for så å oppdage at det ikke lenger er relevant fordi tråden egentlig var fra 2013, ikke 2023.

Noen ganger er det personer som bare bumper en gammel tråd uten å bidra med noe til den - so what's the point?

Men oftest kommenterer folk at en tråd er gammel, som en hyggelig og velment gest til noen som har hentet opp en tråd fordi de selv oppriktig søker råd, om man vet at når en tråd er så gammel så vil svært mange erfarne forumbrukere bare unngå tråden - og at det derfor er mye bedre for den som bumper tråden, og kanskje selv trenger råd, heller oppretter sin egen tråd om det, og da trolig vil få langt flere svar.

Din grunn faller laaaangt nede på listen, jeg har faktisk aldri sett noen reagere slik du påstår. Mulig det skjer en sjelden gang, men din hovedkonklusjon faller på sin egen urimelighet og manglende rot i virkelighetens tråder her inne.

Anonymkode: 04e6f...a71

Men det er frustrerende å ikke få lov til å kjefte på noen bare fordi tråden er to-tre år gammel. Ofte er disse brukerne fremdeles aktive og leser svarene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

Men det er frustrerende å ikke få lov til å kjefte på noen bare fordi tråden er to-tre år gammel. Ofte er disse brukerne fremdeles aktive og leser svarene

Du kan jo finne brukeren og kjefte på dem privat i dm 😅😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Rosakatt said:

Du kan jo finne brukeren og kjefte på dem privat i dm 😅😎

De er nesten alltid anonyme. Hun dama jeg kjeftet på ble ganske satt ut. Hun hadde visstnok "forandret seg siden den gang" og det var rart for henne å se sine tre år gamle kommentarer der hun rettferdigjorde utroskap. Fascinerende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

De er nesten alltid anonyme. Hun dama jeg kjeftet på ble ganske satt ut. Hun hadde visstnok "forandret seg siden den gang" og det var rart for henne å se sine tre år gamle kommentarer der hun rettferdigjorde utroskap. Fascinerende

Det er jo bra at hun har endret seg de siste tre årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (16 minutter siden):

Kan du vise til et eksempel på det du skriver nå? Aldri sett noen svare sånn 😅

Anonymkode: 2041b...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke denne ihuga interessen for å dra opp gamle tråder. "For å irettesettelse gamle ringrever". Det er naturlig å forandre seg noe i løpet av et liv, fåtallet er 18 for evig. En bruker gjerne tid på å svare ts, tid som en gjerne ikke ønsker å bruke av viss ts fikk svar for 10 år siden på det hun/han lurte på. Og hva er poenget egentlig med å bla frem gamle tråder? Sånn at du kan få kjefter fra deg og virkelig sette spikeren i kisten 3 år etterpå? Det er millioner av tråder på kg ser ikke helt poenget med å dra frem alle som en bare for at noen er keen på å ha siste ordet mange år etterpå. Er en ikke der når dramaet utspiller seg så er det like greit å faktisk se fremover og ikke tilbake i tid bare fordi du ville ha en viktig rolle og et ord med i debatten når alle har gjort seg ferdig med den for et halvt liv siden. Det nytter ikke å leve i fortiden.

Anonymkode: 1e007...201

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan du vise til et eksempel på det du skriver nå? Aldri sett noen svare sånn 😅

Anonymkode: 2041b...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skjønner ikke denne ihuga interessen for å dra opp gamle tråder. "For å irettesettelse gamle ringrever". Det er naturlig å forandre seg noe i løpet av et liv, fåtallet er 18 for evig. En bruker gjerne tid på å svare ts, tid som en gjerne ikke ønsker å bruke av viss ts fikk svar for 10 år siden på det hun/han lurte på. Og hva er poenget egentlig med å bla frem gamle tråder? Sånn at du kan få kjefter fra deg og virkelig sette spikeren i kisten 3 år etterpå? Det er millioner av tråder på kg ser ikke helt poenget med å dra frem alle som en bare for at noen er keen på å ha siste ordet mange år etterpå. Er en ikke der når dramaet utspiller seg så er det like greit å faktisk se fremover og ikke tilbake i tid bare fordi du ville ha en viktig rolle og et ord med i debatten når alle har gjort seg ferdig med den for et halvt liv siden. Det nytter ikke å leve i fortiden.

Du er sus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (12 minutter siden):

Du er sus.

Skriver du i rus i dag eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Skriver du i rus i dag eller?

Nope, vet du ikke hva sus betyr?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (1 time siden):

Ja, men rådet man gav er fortsatt bortkasta, vanligvis i alle fall.

Et råd er jo uansett et råd og da blir det jo opp til den som får det å følge det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
askjiir skrev (5 timer siden):

Fått det bekreftet nå.

Jeg kommenterte på en gammel tråd der mange hadde affærer på gang. Som vanlig kom en av de gamle kg ringrevene og klagde på at jeg gjenåpnet en gammel tråd, men... det viste seg etter litt at hun var en av damene som hadde hatt en affære i den tråden. Ikke rart hun klagde så innmari.

Dette er grunnen til at ringrevene på kg ikke vil at vi skal kommentere på gamle tråder: De ønsker å begrave sin suspekte fortid!👍

Link? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (4 timer siden):

Hvis noen skriver "jeg liker å drepe katter" så har jeg rett til å si fuck you til vedkommende uten å bli angrepet for å gjenåpne en gammel tråd. Av og til leser vedkommende svaret også

Få deg en hobby.

Anonymkode: be74b...586

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...