AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #61 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 18.11): Jeg tenker det samme. Og det gir mening ift andre personlighetstrekk dette mennesket har også. Ts Anonymkode: 9ccc0...e77 Ja det blir noe annet. For det går an å like seg selv og ha god selvtillit uten å være narsissist😅 Nordmenn har jo lett å definere alle som ikke følger janteloven for narsissister.. Anonymkode: 9ff31...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #62 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 18.00): Tenker det er helt greit jeg. Jeg har også bilde av meg selv som bakgrunn på mobilen. Riktignok profesjonelt portrett tatt av en ekte fotograf, og ikke selfie. Men jeg er 32 og veldig pen, da. Anonymkode: e37cb...d28 🙄 Anonymkode: a384d...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #63 Del Skrevet 9. september 2023 Jeg synes det er enda særere med bilde av barn/barnebarn, da signaliserer man på sett og vis at hele personligheten er bygd opp rundt et annet menneske, og at det først og fremst er den relasjonen man identifiserer seg ut i fra. Anonymkode: 9a10a...794 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #64 Del Skrevet 9. september 2023 Tenkt at hun sannsynligvis har god selvtillit, og at det i så fall er helt supert😊 Anonymkode: 2a5ca...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå