Gå til innhold

Bilde av seg selv som bakgrunn på mobilen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Selvsagt har jeg det, men bilder av meg selv er favorittene mine. Derav har jeg dem som bakgrunn og på veggen hjemme. Har også bilder av andre mennesker samt ting relatert til de andre hobbyene mine, men det var ikke tema her. 

Anonymkode: e37cb...d28

Synes fortsatt det er spesielt og i overkant selvopptatt å like bilder av seg selv best av alt, men for all del. You do you. 

Ts

Anonymkode: 9ccc0...e77

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Stort sett bare når denne personen er på besøk, som er 1-2 ganger i året sånn per nå. Aldri reagert på noen andre sin mobil før, men dette er en person som står meg nær, og mine barn har begynt å stille spørsmål. Derfor jeg lurer.

Ts

Da ville jeg fortalt barna mine at sånne ting er opp til hver enkelt og at man ikke trenger å bry seg med enhver liten ting andre gjør, selv om man ville valgt annerledes selv. Man trenger faktisk ikke forklare og rettferdiggjøre alt mulig, det holde å lære seg at folk er forskjellige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (22 minutter siden):

Da ville jeg fortalt barna mine at sånne ting er opp til hver enkelt og at man ikke trenger å bry seg med enhver liten ting andre gjør, selv om man ville valgt annerledes selv. Man trenger faktisk ikke forklare og rettferdiggjøre alt mulig, det holde å lære seg at folk er forskjellige.

Enig i det. Men det er ikke verken unaturlig eller unødvendig alltid å reagere på noe noen gjør og så snakke om det. Det betyr ikke at man henger seg opp i det eller snakker stygt om dette mennesket. Men det er faktisk lov å lure.

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det blitt en hobby for folk å lete etter cluster b trekk på bekjente? Det synes jeg dere skal være forsiktig med, det er tross alt en alvorlig psykisk lidelse med store konsekvenser for oss som har det og de rundt oss. 

Anonymkode: 82214...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Synes fortsatt det er spesielt og i overkant selvopptatt å like bilder av seg selv best av alt, men for all del. You do you. 

Ts

Mange av mine bekjente har veggene fulle av bilder av tilfeldige gjenstander og byer i gråtoner kjøpt på IKEA. Synes det er mer spesielt. Mine bilder er iallefall personlige og av kvalitet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som ts har fått mange svar på sitt spm,så da avslutter vi dette en gang for alle : Drit nå i hva andre gjør,og heller tenk på deg selv😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flusa skrev (10 timer siden):

Virker som ts har fått mange svar på sitt spm,så da avslutter vi dette en gang for alle : Drit nå i hva andre gjør,og heller tenk på deg selv😁

Er det du som bestemmer når en diskusjon er over?

Selvfølgelig kan man la være å bry seg med hva andre gjør, men det er jo lov å si det er kjempesært med bilde av seg selv som bakgrunn.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minister-mio skrev (2 minutter siden):

Er det du som bestemmer når en diskusjon er over?

Selvfølgelig kan man la være å bry seg med hva andre gjør, men det er jo lov å si det er kjempesært med bilde av seg selv som bakgrunn.

Nei,jeg gjør ikke det🙈

Litt tørr humor må da være lov🤭

Er forsåvidt,enig at det er spesielt,ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Mange av mine bekjente har veggene fulle av bilder av tilfeldige gjenstander og byer i gråtoner kjøpt på IKEA. Synes det er mer spesielt. Mine bilder er iallefall personlige og av kvalitet. 

Er du seriøs nå? 😂😂😂

Anonymkode: 295af...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenkte, er at det er smart, for om tlf hennes f eks blir liggende igjen på et møterom på jobb, kan man lett finne ut hvem som eier den :)

Anonymkode: 295af...95e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvordan ville dere reagert eller tenkt om en dame på 50+ med familie og barnebarn som bare har bilde av seg selv (selfie som ofte også havner på Facebook) som bakgrunn og låseskjerm på telefonen? Hva slags menneske ville dere tenkt at dette var? 

Hadde tenkt det var morsomt, helt klart. 😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sært, men you do you. Enkelt å finne eier om hun mister mobilen da! 

Anonymkode: ac0f1...517

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (16 timer siden):

Helt enig i alt dette. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mange som ble krenket her!
Jeg synes det er så utrolig merkelig hvordan folk har bilder av seg selv på telefon eller f.eks. influensere med bilder av seg selv hengende på veggen hjemme... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvordan ville dere reagert eller tenkt om en dame på 50+ med familie og barnebarn som bare har bilde av seg selv (selfie som ofte også havner på Facebook) som bakgrunn og låseskjerm på telefonen? Hva slags menneske ville dere tenkt at dette var? 

Jeg ville tenkt det var naboen min som har bilde av seg selv som bakgrunn og låseskjerm på telefonen. Da hun hadde mistet den her i nabolaget, fant jeg den og kjente igjen ansiktet så visste den var hennes :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

off topic men jeg har donorkort som bakgrunn på låst skjerm og har blitt fortalt at enkelte føler de ter å psuhe på dem at de ikke er donor 🤣 noen mennekser tar seg selv og egne meninger for høytidelig, også de som reagerer på hva andre gjør eller ikke gjør..

Anonymkode: 3719c...5ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Bruker ikke særlig med energi på å lage en tråd her inne for å spørre hva andre tenker ned saken altså. 

Ts

Vesentlig mer enn ved å ikke gjøre det...

Anonymkode: 377f1...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vesentlig mer enn ved å ikke gjøre det...

Anonymkode: 377f1...53f

Litt teit å kritisere noen for å skrive en tråd om noe de stusser/lurer på her i livet, på et forum... hvor folk gjør akkurat det samme i hundrevis av andre tråder. Eller? Trodde det var sånne ting dette forumet var til for 🤡

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bilde av meg selv på veggen i stuen, kanskje jeg også er narsissistisk? 
Det er litt ugjenkjennelig og meget Warholinspirert. Dvs, mange spør om det ER meg. 

Anonymkode: 82ca2...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...