AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #21 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er kun psykolog/psykiater som kan sette diagnoser, ikke bekjente/familiemedlemmer. Og i hvert fall ikke fremmede på nett. Anonymkode: 3d2c7...c14 Såvidt meg bekjent så setter man ikke en diagnose på noen om man mistenker at noen er en narsissist. Folk kommer bare med spekulasjoner og observasjoner, det gjør det jo ikke offisielt i grunn. Ts Anonymkode: 9ccc0...e77 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #22 Del Skrevet 7. september 2023 Jeg tenker at mennesker selv velger hva de vil ha som bakgrunn på sin egen telefon. Anonymkode: 47a73...6e2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #23 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dere bør virkelig slå opp hva en narsissist er hvis det skal så lite til før dere slenger om dere med slike begreper. Anonymkode: 3d2c7...c14 Vet du hva det vil si hva det å være narsissistisk ? Det å være høy på seg selv, på grensen til forelsket i seg selv og sitt eget selvbilde er et tegn på å være narsissistisk din dust. Google er gratis, bruk det. "Narsissisme brukes i dagligtalen synonymt med selvopptatthet og selvkjærlighet. Navnet er hentet fra den greske myten om ynglingen Narkissos, som så sitt eget speilbilde i vannet og ble så forelsket at han gikk til grunne." Står mer info på linken under. Siden du ikke evner å google selv. https://snl.no/narsissisme Anonymkode: 0fa1e...3ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #24 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at mennesker selv velger hva de vil ha som bakgrunn på sin egen telefon. Anonymkode: 47a73...6e2 Da tenker du helt rett. Og det skjønner alle. Men spørsmålet var mer: hva ville du tenkt om dette mennesket? Normalt eller selvopptatt? Litt merkelig eller sånn gjør alle? Ts Anonymkode: 9ccc0...e77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 7. september 2023 #25 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Såvidt meg bekjent så setter man ikke en diagnose på noen om man mistenker at noen er en narsissist. Folk kommer bare med spekulasjoner og observasjoner, det gjør det jo ikke offisielt i grunn. Ts Anonymkode: 9ccc0...e77 Jeg tror mange av oss kan like å se på gode bilder av oss selv, eller se på oss selv i speilet. Noen kvinner legger jo ut tusenvis av bilder av seg selv hele tiden. Det kan jo være like narsissitisk det. Se på meg liksom. Og gjett om de ser mye på bilder av seg selv, da. Å ha seg selv som bakgrunnsbilde er sært, men jeg tenker at mange gjerne kunne hatt det, de har det bare ikke fordi det er sosialt selvmord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #26 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er kun psykolog/psykiater som kan sette diagnoser, ikke bekjente/familiemedlemmer. Og i hvert fall ikke fremmede på nett. Anonymkode: 3d2c7...c14 Å være narsissistisk er ikke en diagnose. Å være narsissistisk forstyrret er ikke en diagnose. Narsissistisk personlighetsforstyrrelse er en diagnose. Lær deg forskjellen. Står om det her; https://snl.no/narsissisme Anonymkode: 0fa1e...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #27 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet du hva det vil si hva det å være narsissistisk ? Det å være høy på seg selv, på grensen til forelsket i seg selv og sitt eget selvbilde er et tegn på å være narsissistisk din dust. Google er gratis, bruk det. "Narsissisme brukes i dagligtalen synonymt med selvopptatthet og selvkjærlighet. Navnet er hentet fra den greske myten om ynglingen Narkissos, som så sitt eget speilbilde i vannet og ble så forelsket at han gikk til grunne." Står mer info på linken under. Siden du ikke evner å google selv. https://snl.no/narsissisme Anonymkode: 0fa1e...3ea Jepp jepp. Kan skrive under på denne. Bortsett fra det å kalle folk dust da, det går det vel ann å holde seg for god for. Ts Anonymkode: 9ccc0...e77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #28 Del Skrevet 7. september 2023 Cuntzilla skrev (1 minutt siden): Jeg tror mange av oss kan like å se på gode bilder av oss selv, eller se på oss selv i speilet. Noen kvinner legger jo ut tusenvis av bilder av seg selv hele tiden. Det kan jo være like narsissitisk det. Se på meg liksom. Og gjett om de ser mye på bilder av seg selv, da. Å ha seg selv som bakgrunnsbilde er sært, men jeg tenker at mange gjerne kunne hatt det, de har det bare ikke fordi det er sosialt selvmord. Ja det er jeg enig i. Mange av disse influenserkontoene er jo rimelig narsissistiske og fulle av selfier feks. Ts Anonymkode: 9ccc0...e77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #29 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor har du det? Er det ikke mer naturlig å ha skjermbilde fra Samsung/iPhone eller bilde av katten/barna? Anonymkode: a7fcc...514 Fordi jeg liker bilder av meg selv. Har vært profesjonell modell og bildene er fine. Hvorfor skal jeg ha bilde av noe annet, som jeg ikke liker like godt? Anonymkode: e37cb...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #30 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi jeg liker bilder av meg selv. Har vært profesjonell modell og bildene er fine. Hvorfor skal jeg ha bilde av noe annet, som jeg ikke liker like godt? Anonymkode: e37cb...d28 🤣 Anonymkode: d3840...c34 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #31 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi jeg liker bilder av meg selv. Har vært profesjonell modell og bildene er fine. Hvorfor skal jeg ha bilde av noe annet, som jeg ikke liker like godt? Anonymkode: e37cb...d28 Har du ingenting annet i livet ditt som du liker bedre enn deg selv? 🙄 Ts Anonymkode: 9ccc0...e77 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #32 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du ingenting annet i livet ditt som du liker bedre enn deg selv? 🙄 Ts Anonymkode: 9ccc0...e77 Selvsagt har jeg det, men bilder av meg selv er favorittene mine. Derav har jeg dem som bakgrunn og på veggen hjemme. Har også bilder av andre mennesker samt ting relatert til de andre hobbyene mine, men det var ikke tema her. Anonymkode: e37cb...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #33 Del Skrevet 7. september 2023 Ville tenkt det var en person jeg ikke ønsket å opprettholde kontakt med. Anonymkode: 95eb4...342 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #34 Del Skrevet 7. september 2023 Min søster har bilde av seg selv på mobilen, og bilde av seg selv i glass og ramme stående fremme. Hun er veldig opptatt av utseendet sitt og har vært det hele livet. Anonymkode: a7fcc...514 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #35 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min søster har bilde av seg selv på mobilen, og bilde av seg selv i glass og ramme stående fremme. Hun er veldig opptatt av utseendet sitt og har vært det hele livet. Anonymkode: a7fcc...514 Hun er 55 Anonymkode: a7fcc...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #36 Del Skrevet 7. september 2023 Jeg har aldri opplevd noen som har det, hverken unge eller eldre, men dersom jeg hadde sett det så hadde jeg tenkt at det var en person med mye selvironi som eide den telefonen. Hadde digget å møte henne. Anonymkode: c23bd...3a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. september 2023 #37 Del Skrevet 7. september 2023 Hvor ofte legger du merke til andres bakgrunnsbilde? Alt man skal bry seg med... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #38 Del Skrevet 7. september 2023 Ville tenkt de var i overkant høye på seg selv.. Anonymkode: b506b...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #39 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har aldri opplevd noen som har det, hverken unge eller eldre, men dersom jeg hadde sett det så hadde jeg tenkt at det var en person med mye selvironi som eide den telefonen. Hadde digget å møte henne. Anonymkode: c23bd...3a4 Bildene er absolutt ikke lagt ut med selvironi men ok. Ts Anonymkode: 9ccc0...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #40 Del Skrevet 7. september 2023 Daria skrev (5 minutter siden): Hvor ofte legger du merke til andres bakgrunnsbilde? Alt man skal bry seg med... Stort sett bare når denne personen er på besøk, som er 1-2 ganger i året sånn per nå. Aldri reagert på noen andre sin mobil før, men dette er en person som står meg nær, og mine barn har begynt å stille spørsmål. Derfor jeg lurer. Ts Anonymkode: 9ccc0...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå