AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #161 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (På 11.9.2023 den 17.22): 30🥰 Anonymkode: 6c0c0...a1a Jeg har en følelse at du står i en frustrerende situasjon, meldingen til deg er å prøve å se den fra flere sider og hvordan du med dine handlinger kan endre utfallet eller påvirke den. Er det noe du kunne gjort annerledes eller til og med rettet opp i? AnonymBruker skrev (På 11.9.2023 den 17.24): 18 Anonymkode: 994cf...310 Situasjonen din krever at du kjenner etter på følelsene dine og nærmer deg dette med omtanke, men også et kaldt og rasjonellt hode. Tenk godt over ting og unngå impulsive avgjørelser. AnonymBruker skrev (På 11.9.2023 den 17.28): 37🪷 Anonymkode: f1b71...7ee Det virker som du har jobbet så hardt for noe så lenge, men kanskje selv ikke ser hva du har oppnådd eller hvor langt du har kommet? Ta deg en hvil og evaluer alt du har gjort og fått til så langt, og planlegg neste etappe noomiez skrev (På 12.9.2023 den 0.29): 77 😊 Jeg har en følelse av at store endringer banker på døren din, og at det er noe du veldig prøver å unngå eller kanskje også nekter å innse at skjer. Det kan være så skummelt og ekkelt med helomvendinger og at det vi kjenner blir "ødelagt", men meldingen til deg er at de endringene, selv om det er vondt når det står på, kommer til å åpne opp for så mye bedre for deg. AnonymBruker skrev (På 12.9.2023 den 0.34): 13 Anonymkode: 55bd7...e73 Jeg føler at det er en stor frykt eller på annen måte hemning fra å gjøre det man ønsker eller vil, en frykt og mangel på tro på seg selv som hindrer en i å ha det godt. Meldingen til deg er å undersøke om det du tenker og føler faktisk er ekte, at du ikke er alene og at du kan be om hjelp og få snakke med andre om det og dele. AnonymBruker skrev (På 12.9.2023 den 20.14): 8 😀 Anonymkode: dc728...d3f Er du i en vanskelig situasjon så vit at den er ved veis ende, ting holder på å gå seg til, du har klart deg godt og er sterk, men meldingen til deg er at du må ikke klare alt alene og be om støtte når det trengs. Sol12345 skrev (På 12.9.2023 den 21.05): 5 Er du i en vanskelig relasjon? Meldingen til deg er at det kan være på tide å tenke over hvordan det påvirker oss, at det er viktig å ikke la andres ve og vel gå på bekostning av vår. Ta deg litt tid for deg selv og tenk over om du har relasjoner som gjør det vanskelig å ta vare på deg selv, og om det ikke er på tide å la de gå❤️ 17.11 skrev (På 12.9.2023 den 21.10): 42 Sterk beskjed om at du må ikke gjøre alt selv, del ut oppgaver rundt deg eller be om hjelp, ingenting godt kommer av at du sliter deg ut. Det må være rom for deg også. Den positive delen er at en tung periode nærmer seg slutten, men igjen, ikke bær på alt selv. AnonymBruker skrev (På 13.9.2023 den 0.56): Hva vil det si å være i en endring? Sånn livssituasjonsmessig? Kan nok godt stemme. 22 Anonymkode: 236a0...fe7 Ikke skriv spørsmål, bare tall 😊🌠 AnonymBruker skrev (På 13.9.2023 den 1.01): 7 Anonymkode: d0bf0...3d3 Du har en sterk melding om ikke å være redd for å følge drømmene dine og det du tror på, du er full av styrke, kreativitet og pågangsmot nok til å få til det du vil, du trenger bare å vekke dette i live. Våkne opp i dag og start med å se på praktiske løsninger og muligheter. Lykke til! ruffen29 skrev (På 13.9.2023 den 1.02): 18. Det virker som det er en ubalanse rundt deg i noen av dine relasjoner, noe som medfører litt sorg og troste følelser. Meldingen til deg er å se nøye på hva som forårsaker dette, og kanskje er det behov for noen grenser her og der. AnonymBruker skrev (På 13.9.2023 den 1.10): 40 😎 Anonymkode: cb896...bf6 Jeg har en følelse av at du har blitt skuffet eller såret, eller begge deler. En situasjon som ikke ble som du håpet eller rett ut det bare endte i sorg. Meldingen til deg er at det er viktig å ta seg tid til å kjenne på følelsene sine og akseptere det som har skjedd før vi kan gå videre, men samtidig også at alt er ikke så ille som du kanskje føler eller tenker, at det er lov å også se på de positive sidene av det. Håper flere ser meldingene sine selv om det har tatt litt tid, og føler de treffer. Jeg har mest tid til å holde på med dette i helgene. Ønsker dere alle alt godt 😊❤️🌠🌟🌟 Anonymkode: 7aa20...b45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #162 Del Skrevet 16. september 2023 Finmia skrev (På 13.9.2023 den 1.20): 25☺️ Det virker som du har kommet til et punkt hvor du kjenner at du enten et ved et veiskille eller at livet kommet til å forandre seg veldig ved neste skritt. Meldingen til deg er at det er på tide å sette seg ned og tenke over livet ditt, hva som har fått deg dit du er nå, alt du har gjort og opplevd, ta ansvar for det som var ditt å ta ansvar for og la resten ligge. Du er på vei til en skikkelig positiv forandring i livet ditt, bare hold deg til det du tror på og som er viktig for deg. AnonymBruker skrev (På 13.9.2023 den 1.39): 7 Veldig takknemlig om jeg får svar🩷 Anonymkode: 2fe3e...df5 Det gjør meg vondt å lese for deg, for jeg forstår hva slags tap og sorg som ligger bak en slik melding. Men du skal vite at ingenting slutter uten at noe begynner, du blir ikke stående uten noen ting. Tap setter dype spor og vi må gi oss selv tid til å bearbeide og leve med det. Likevel er det viktig å ikke bli og dvele ved det. Elooon skrev (På 13.9.2023 den 22.55): Tja hvorfor ikke. Jeg liker universet. 22 Meldingen til deg er å jobbe litt med selvtillit og troen på deg selv, ha hjertet ditt åpent og vær deg selv. Jeg har en følelse av at folk vil nærme seg deg eller bygge nærmere relasjoner med deg, kanskje forsiktig slippe de innpå? AnonymBruker skrev (På 13.9.2023 den 22.58): 36 Anonymkode: 89f44...e9f Jeg har en følelse at du strever med noe, meldingen er at det kommer til å gå over, men vi må ikke gjøre alt alene. Spør om hjelp og støtte der det går. Arnhiild skrev (På 14.9.2023 den 7.42): 13 Meldingen til deg er at hvis du har mistet litt mål og mening, eller gnist i livet og ikke helt skjønner hvordan du skal komme deg frem eller videre, så er det på tide å sette seg ned og se hva som hinder deg. Det er mulig at noe fra fortiden tynger deg ned nå og tar fra deg glede og pågangsmot. Det er noe du blir sterkt oppmuntret til å undersøke nærmere så du kan finne veien din igjen. Danielx skrev (På 14.9.2023 den 10.02): 50 Meldingen til deg er å forsøke å se på alt det positive du har i livet ditt, jeg forstår at det er veldig tøft når en slik melding kommer, men jeg føler virkelig at det er grunner til å se lyst på livet og at du har lov til å fokusere på de samtidig som du tenker på andre ting. AnonymBruker skrev (På 14.9.2023 den 18.19): 6 Anonymkode: ff016...d52 Meldingen din er en bekreftelse på at du har blitt sett og lagt merke til, belønningen og anerkjennelsen din er på vei, dette har du. Missy77 skrev (På 14.9.2023 den 18.23): 55 Har du fått en ide eller trang til å endre hele livet ditt og gå en helt ny vei, eller gjøre noe du ikke trodde skulle skje deg? Tenk nøye over det, hvis det stemmer med dine verdier og følelser så gå for det, hvis ikke så se om du kan jobbe med det og hva du kan få til, men dette virker som en stor vekker. AnonymBruker skrev (På 14.9.2023 den 19.12): 72 😊 Anonymkode: 23462...54b Det er helt ok å endre på de tingene som ikke lenger tilfører oss noe godt eller trygt i livet, om det er tanker eller holdninger, eller hele livet ditt som er i endring, det er riktig og det er lov å gå videre når det ikke er mer å hente. Det er faktisk sunt. queenbii skrev (På 14.9.2023 den 20.16): 17 Meldingen din er veldig klar på at du må passe på hvordan du snakker til deg selv og tenker om deg selv, det er så viktig å ha en god tone med oss selv, våre tanker og ord er mektige og kan bryte hardt ned. AnonymBruker skrev (På 15.9.2023 den 9.14): 42 🫣 Anonymkode: a9c61...a1d Har en følelse av at du er overveldet av valg eller muligheter og alle virker enten like bra eller like dårlige, og det gjør det umulig å velge eller ta et standpunkt. Ikke velg noe bare for å velge, pass på å klarne tankene dine skikkelig og vei alle valgene mot hverandre. Koble inn fornuft og se rasjonellt over hva de forskjellige kan tilby deg. Ønsker dere alle alt godt 😊❤️🌠🌟 Anonymkode: 7aa20...b45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #163 Del Skrevet 16. september 2023 Jeg tar muligheten og avslutter denne tråden må før flere rekker å svare. Vil takke alle som har latt meg prøve å lese for de og for de tilbakemeldinger som har kommet. Til neste gang, ta vare på dere alle sammen og vær gode mot dere selv. 🌟🌠❤️😊 Anonymkode: 7aa20...b45 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #164 Del Skrevet 16. september 2023 Jeg er den anonyme som skrev tallet 13 og må bare få takke deg ♥️ Det stemmer på en prikk, faktisk. Har null tro på meg selv og angst og frykt hindrer meg i å ha det bra og gjøre det jeg vil. Så der traff du virkelig. Anonymkode: 55bd7...e73 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #165 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det gjør meg vondt å lese for deg, for jeg forstår hva slags tap og sorg som ligger bak en slik melding. Men du skal vite at ingenting slutter uten at noe begynner, du blir ikke stående uten noen ting. Tap setter dype spor og vi må gi oss selv tid til å bearbeide og leve med det. Likevel er det viktig å ikke bli og dvele ved det Tusen takk. Har mistet to som sto meg nære i løpet av ganske kort tid, og det preger meg mye i hverdagen. Det du fikk opp stemte veldig bra. Anonymkode: 2fe3e...df5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noomiez Skrevet 16. september 2023 #166 Del Skrevet 16. september 2023 Tusen takk for svar. Du har mye rett i det du sier. Ha en fortsatt fin helg🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mim_madam Skrevet 17. september 2023 #167 Del Skrevet 17. september 2023 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 17. september 2023 #168 Del Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg tar muligheten og avslutter denne tråden må før flere rekker å svare. Vil takke alle som har latt meg prøve å lese for de og for de tilbakemeldinger som har kommet. Til neste gang, ta vare på dere alle sammen og vær gode mot dere selv. 🌟🌠❤️😊 Anonymkode: 7aa20...b45 Takk til deg også. Setter pris på tiden og energien du har brukt på dette. Jeg tror at det betyr veldig mye for mange. 💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 17. september 2023 #169 Del Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Meldingen til deg er å jobbe litt med selvtillit og troen på deg selv, ha hjertet ditt åpent og vær deg selv. Jeg har en følelse av at folk vil nærme seg deg eller bygge nærmere relasjoner med deg, kanskje forsiktig slippe de innpå? Jeg har alltid trodd jeg har god selvtillit når det gjelder det meste, men det er faktisk enkelte ting jeg kan få litt dårlig selvtillit og miste troen på meg selv, selv om jeg ikke liker å innrømme det. Så det tar jeg til meg❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #170 Del Skrevet 18. september 2023 Kan jeg spørre deg noe om tallet 22? Jeg har en jeg liker veldig godt men tør ikke ta sjansen for å vise det til han. Jeg kjenner han godt, men klarer ikke å vise han hva jeg innerst inne føler. Er det et tegn på at jeg må stole på magefølelsen? Anonymkode: 236a0...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #171 Del Skrevet 18. september 2023 Takk:) Anonymkode: 58104...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #172 Del Skrevet 26. desember 2023 Er det noen fra kvinneguiden som holder på med dette? Anonymkode: 1d7a1...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #173 Del Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det noen fra kvinneguiden som holder på med dette? Anonymkode: 1d7a1...a90 Håper det, liker sånne tråder 😊 Anonymkode: 71374...eaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumpleteazer Skrevet 1. januar 2024 #174 Del Skrevet 1. januar 2024 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omno_guest Skrevet 1. januar 2024 #175 Del Skrevet 1. januar 2024 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #176 Del Skrevet 1. januar 2024 36 Anonymkode: 06d46...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #177 Del Skrevet 1. januar 2024 78 ♥️ Anonymkode: feb51...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #178 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 10.00): Jeg har lært denne metoden av en av mine venner som også leser kort, er intuitiv og senser. Jeg synes det fungerer bra for meg, og nå vil jeg se om jeg kan hjelpe andre😊 🌟 Det er enkelt. Tenk på det du vil ha en melding eller råd om og skriv et tall her mellom 0 og 78. Jeg svarer fra i kveld hvis noen er intresert. Snakkes! ❤️ NB NB NB ikke skriv spørsmål bare det du vil at universet skal hjelpe med. Anonymkode: 7aa20...b45 52 Anonymkode: bf754...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Iren :) Skrevet 20. januar 2024 #179 Del Skrevet 20. januar 2024 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå