Gå til innhold

Prinsessen 2 år


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig, nydelig jente. Hvem har hun de brune, nydelige øynene fra :klø: Synes forresten hun ligner sin tante, litt jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, nydelig jente. Hvem har hun de brune, nydelige øynene fra :klø: Synes forresten hun ligner sin tante, litt jeg da.

De brune øynene har hun vel fra faren sin. Ellers må jeg si at jeg aldri har synes at hun har vært et pent barn og synes ikke hun er spesielt pen nå heller. Hun kan jo bli pen, men jeg synes det er viktigere at hun blir smart og omgjengelig. Og tålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappaen har jo brune øyne, og farmoren.

Hun er faktisk veldig lik min søster, bortsett fra at min søster har lyst hår på hodet, men mørke øyne, vipper etc., men hun er åpenbart ikke pen hun heller da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er faktisk veldig lik min søster, bortsett fra at min søster har lyst hår på hodet, men mørke øyne, vipper etc., men hun er åpenbart ikke pen hun heller da...

Så, så, jeg har ikke sagt at søsteren din ikke er pen. Men alle synes ikke at de samme er pene, og alle synes heller ikke at det er like viktig å være pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, så, jeg har ikke sagt at søsteren din ikke er pen. Men alle synes ikke at de samme er pene, og alle synes heller ikke at det er like viktig å være pen.

:ler: slapp av, jeg bryr meg ikke om hva andre evt måtte mene, vi synes hun er pen og det holder i massevis :)

Og ja, det er viktigere å oppføre seg osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er pen....rene fine trekkk, enten det nå er viktig eller ikke ;) og det er jo noe med store brune barneøyne som er veldig sjarmerende....jada blå øyne også :) (mest vanlig i min familie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har pene øyne og rene trekk, i det hele tatt et vakkert barn. Det blir spennede å se hvordan både hun og Maud Angelica utvikler seg :)

Men mest opptatt er også jeg av personligheten og måten de vil oppføre seg på i framtiden. Det blir spennende å følge med på hva slags typer de blir og hva de vil velge av interesser og studier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nææææææææææææææææææææ!

Såååååååååååååå søt!!!!!!!!!!!!!! :klem::klem::klem:

:Nikke:

(tok bort noen "æ" og "å" pga sidebredden. Mie (mod) )

Endret av Mie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Noen som vet hvorfor denne siden er mye bredere enn de andre her inne?

Strekt liksom?

Kan det være alle Æene til denne :klem::Nikke: - gjesten vi har har i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...