Gå til innhold

Stiller du ut hunden din?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har stilt ut for å få brukschampionat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stilte ut masse før.
Basset hound og grand danois. 
Dro rundt i hele Sør-Norge og til Sverige. 
Syntes det var morsomt å dra på utstillinger. Holder ikke på lenger. 

Anonymkode: a79e6...d4f

Skrevet

Har en hund som ville gjort det bra i følge dommere jeg kjenner (foreldrene er champion og nordisk champion), men jeg har ikke stilt han ut. Han er ikke så glad i steder med mange folk så jeg har ikke så lyst til det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 9.40):

Hvis han fikk excellent etter fylte 15 mnd har du det du trenger for brukschampionat. :) 

Anonymkode: 0e53d...7b3

Har ikke utstillingsresultat etter fylte 15 måneder. Stilte han i det han kunne gå som junior, det var så lenge jeg orket full utstillingspels. Så om vi gjør det så bra i rally, må vi uansett på utstilling igjen. 

Vi sikter hovedsakelig inn på blodspor og viltsporchampionat. Da må han ha to good, og uansett må en av dem komme etter han er 24 måneder. Jeg kunne stilt han nå, men gidder ikke før vi kan få champions for det, og da har vi alt en av to inne. Så må bare trygle om good med kort pels. (Noe jeg tror kommer til å gå helt fint, litt avhengig av dommer) 😜

Anonymkode: 255ce...311

Skrevet

Ja, jeg skal stille hun nå fremover. Dersom hun gjør det bra i sporten og på utstilling samt at temperament fortsetter slik som det er nå - så kan det jo hende at jeg vil avle en gang….kanskje😄 

Anonymkode: d5269...e07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...