Gå til innhold

Blir dere damer tiltrukket av talent?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir du imponert og tiltrukket av talent?

Anonymkode: a83ac...be5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke nødvendigvis, det teller ikke negativt. Det bare garanterer ingen tiltrekning. 

Anonymkode: d9dc7...395

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke nødvendigvis, det teller ikke negativt. Det bare garanterer ingen tiltrekning. 

Men blir imponert 😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir tiltrukket av lidenskap og engasjement. Det er gøy å observere mennesker som brenner for noe. Hvilket talent det er, det er ikke så nøye (selv om "velg et kort" fra en spirende magiker sikkert er litt slitsomt). 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir tiltrukket av alt talent som genererer penger. Ikke så tiltrukket av talent som ikke gjør det, men bedre med talent i en eller annen form enn ikke noe talent

Anonymkode: f8a4c...93e

Skrevet

Tja kan bli det. Var en mann jeg var sammen med som var veldig flink til å tegne. I sommer gave det året fikk jeg et bilde han hadde tegnet av oss to. Det var så mye kjærlighet i det🤩

Anonymkode: 913cd...b63

• Hjerte 2
Skrevet

Nei, vil ikke si det.

Anonymkode: 6e89c...3ac

Skrevet

Tja... usikker på om det er talentet. Tror det er lidenskapen som ligger bak manges talent. 😊

Anonymkode: d8d23...e05

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Ikke hvilket som helst talent. Det bør helst være noe jeg selv er interessert i, eller har en bitteliten forutsetning for å vurdere. Jeg ville nok bli imponert hvis en mann hadde veldig fin sangstemme, men siden jeg ikke selv har noen interesse for sang, ville det nok gå fort over. Hvis en mann var veldig god i fotball eller langrenn, ville jeg ikke bry meg i det hele tatt.

Men hvis han var god i noe jeg driver med, ville vi jo ha noe til felles, og jeg kunne verdsette det, så det ville bety noe.

Skrevet

Nei, kan ikke si det...

Anonymkode: b1632...12e

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tja... usikker på om det er talentet. Tror det er lidenskapen som ligger bak manges talent. 😊

Anonymkode: d8d23...e05

Enig. Pluss engasjementet og innsatsviljen.

Anonymkode: b89df...240

• Liker 1
Skrevet

Ikke av bare talent nei. Men engasjement og lidenskap kan være tiltrekkende. Så om talent henger sammen med det så kanskje.

Anonymkode: a1221...f97

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke egentlig. Jeg blir tiltrukket av intelligens, humor og snillhet.

Anonymkode: d76ef...c15

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, ikke egentlig. Jeg blir tiltrukket av intelligens, humor og snillhet.

Anonymkode: d76ef...c15

Enig😊

Men gøy med talentfulle folk, da!

Skrevet

På en måte, ja.
Jeg kan nærmeste forelske meg i en forfatter hvis han skriver noe utrolig bra og flott og rørende.

Anonymkode: 37552...2ff

Skrevet

Hvis han har også andre kvaliteter så.

Anonymkode: 5a601...97c

Skrevet

Ja! Jeg falt pladask for en mann som var dritrå på en greie jeg er ganske god på selv. Det var magisk å se han i sving. ❤️‍🔥

Anonymkode: 8e368...f59

• Nyttig 1
Skrevet

Det kan jo hjelpe jo på om en mann er skikkelig god til noe som interesserer meg: mat f.eks🤭 Men jeg velger ikke en mann fordi han er god til noe. Jeg velger menn jeg syns er morsom, grei og som jeg vil ha sex med.

Anonymkode: b855e...4c1

Skrevet

Jeg har en greie for mannfolk som er god å spille gitar, men ingen annen preferanse 😄

Anonymkode: 4829f...b65

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.9.2023 den 17.32):

Nå er jeg gift men på generelt grunnlag: Ja. Det må jo være i et talent jeg selv har engasjement og interesse for. Hadde jeg eksempelvis møtt en mannlig linedanser, en skøytedanser eller fløytespiller, hadde jeg sikkert blitt imponert men ikke nødvendigvis særlig tiltrukket da jeg ikke har interesse for disse tingene. 
Hos enkelte kan arroganse komme hånd i hånd med talent. Er man litt ydmyk kombinert med talenter så snakker vi! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...