Nooni Skrevet 6. september 2023 #21 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den summen går til noe viktig. Helt greit å betale. Anonymkode: 99664...eb1 Det synes jeg også. Dyrebeskyttelsen gjør en fantastisk jobb. Har selv hatt katter derfra og angret aldri på valget ❤️ Stikk gjerne innom og hils på. Katter har jo ulike personligheter, så du vil nok raskt finne "din" 1
Joyful Skrevet 6. september 2023 Forfatter #22 Skrevet 6. september 2023 Takk for mange innspill, blir nok adopsjon fra dyrebeskyttelsen eller lignende 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #23 Skrevet 6. september 2023 Adopter fra dyrebeskyttelsen! Alle kattene derfra kommer ferdig chippet og kastrert. Anonymkode: 643d2...f6d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #24 Skrevet 7. september 2023 Joyful skrev (23 timer siden): Hei. Jeg ser nå etter en katt til datteren min og meg. Jeg er oppvokst på gård og vant med dyr, så vi vet hva vi går til. Ser litt på annoneser på finn, og også hos organisasjoner som adopterer ut. Veldig mange på finn har ikke vaksine og slikt i orden. Da blir jeg litt skeptisk eller er det "vanlig" å vente med det til dem har funnet nye eiere? Adopt don’t shop. Anonymkode: f5933...e1c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå