AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #41 Del Skrevet 6. september 2023 Oi…den er helt forferdelig. Beklager. Og løgn igjen! «Romslig». Hvor?? Anonymkode: cbcaa...48b 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 6. september 2023 #42 Del Skrevet 6. september 2023 Da hadde jeg heller gått for noe slikt som dette, med utsikt, lys og luft, varmtvann/oppvarming, ikke i 1.etasje, balkong og mulighet til å pusse opp fra bunnen. Nært bybanen, handlesenter og ganske raskt å komme seg til sentrum. https://www.finn.no/318422557 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #43 Del Skrevet 6. september 2023 For en elendig planløsning. Anonymkode: 1a763...e40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #44 Del Skrevet 6. september 2023 Elle Melle skrev (3 minutter siden): Da hadde jeg heller gått for noe slikt som dette, med utsikt, lys og luft, varmtvann/oppvarming, ikke i 1.etasje, balkong og mulighet til å pusse opp fra bunnen. Nært bybanen, handlesenter og ganske raskt å komme seg til sentrum. https://www.finn.no/318422557 Veldig gammel leilighet. Trist stue. Anonymkode: cbcaa...48b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #45 Del Skrevet 6. september 2023 Siden mange har sagt noe om selve leiligheten, så bet jeg merke i beliggenhet. Bodde ikke langt borte fra dette i min studietid, det var et utrygt område. Roping i gatene langt på natt, sprøytespisser på gatehjørne, og på vinteren null sol, da sola forsvinner bak fjellet. Til og med på sommeren forsvinner sola i 14 tiden. Selve leiligheten har flere andre beskrevet, så ikke nødvendig å gjenta. Anonymkode: 7873b...289 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 6. september 2023 #46 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Veldig gammel leilighet. Trist stue. Anonymkode: cbcaa...48b Ja selvsagt. Men om man må pusse opp uansett er det like greit og spiller ingen rolle. (Men beliggenheten var dårligere enn jeg trodde, jeg blandet denne blokken sammen med en annen, så det er ikke nærmt bybanen. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #47 Del Skrevet 6. september 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Siden mange har sagt noe om selve leiligheten, så bet jeg merke i beliggenhet. Bodde ikke langt borte fra dette i min studietid, det var et utrygt område. Roping i gatene langt på natt, sprøytespisser på gatehjørne, og på vinteren null sol, da sola forsvinner bak fjellet. Til og med på sommeren forsvinner sola i 14 tiden. Selve leiligheten har flere andre beskrevet, så ikke nødvendig å gjenta. Anonymkode: 7873b...289 Jeg nevte dårlig beliggenhet på side 1. Blir vel litt Bergens svar på Furuseth e.l? Anonymkode: 88910...d75 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 6. september 2023 #48 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Siden mange har sagt noe om selve leiligheten, så bet jeg merke i beliggenhet. Bodde ikke langt borte fra dette i min studietid, det var et utrygt område. Roping i gatene langt på natt, sprøytespisser på gatehjørne, og på vinteren null sol, da sola forsvinner bak fjellet. Til og med på sommeren forsvinner sola i 14 tiden. Selve leiligheten har flere andre beskrevet, så ikke nødvendig å gjenta. Anonymkode: 7873b...289 Det er en veldig god grunn til at boliger her er tungsolgte og rimelige. Det er liksom byens skyggeside, både bokstavelig og i mer overført betydning. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #49 Del Skrevet 6. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Kom med forslag til boliger da🙂 Ts Anonymkode: cf0d8...a6e Hvordan skal vi komme med forslag til boliger når vi ikke vet hva kriteriene dine er? Anonymkode: 88910...d75 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #50 Del Skrevet 6. september 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Veldig gammel leilighet. Trist stue. Anonymkode: cbcaa...48b Men se på prisen. Male vegger gjør du selv, også får du en snekker til å legge nye gulv. Du får en helt ny leilighet bare med dette for under 100 000 kr. Her har du hyggelig bad med opplegg til vaskemaskin. Du kan rive ut kjøkken hvis du vil, men vet du, med litt maling av fronter eller få litt fargekontrast på veggene og nytt gulv her også, så blir det et helt nytt rom. Jeg ville mye heller hatt denne enn den på Solheim. Anonymkode: 88910...d75 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #51 Del Skrevet 6. september 2023 Overpriset og dårlig stylet. Denne ligger feks i en bedre gate i samme område, og ser mye bedre ut til tross for at den også har ting å fornye: Finn Anonymkode: 1aadf...76b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #52 Del Skrevet 6. september 2023 Elle Melle skrev (15 minutter siden): Da hadde jeg heller gått for noe slikt som dette, med utsikt, lys og luft, varmtvann/oppvarming, ikke i 1.etasje, balkong og mulighet til å pusse opp fra bunnen. Nært bybanen, handlesenter og ganske raskt å komme seg til sentrum. https://www.finn.no/318422557 5600 i felleskostnader i mnd..😱 Anonymkode: c788c...a90 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #53 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Overpriset og dårlig stylet. Denne ligger feks i en bedre gate i samme område, og ser mye bedre ut til tross for at den også har ting å fornye: Finn Anonymkode: 1aadf...76b Denne har jeg sett i en tråd her inne før i sommer, så tydligvis like tung-solgt. Tipper vi har med eier å gjøre her, som prøver alle midler... Anonymkode: c788c...a90 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 6. september 2023 #54 Del Skrevet 6. september 2023 Så fint det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #55 Del Skrevet 6. september 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: 5600 i felleskostnader i mnd..😱 Anonymkode: c788c...a90 Men det er inkl oppvarming og varmtvann, noe som utgjør mye på strømregningen. Her det også nyere bad, rørene er tatt, samt ventilasjonsystem som også er nyere. Man må se hva man faktisk får for pengene. Anonymkode: 88910...d75 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #56 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Men det er inkl oppvarming og varmtvann, noe som utgjør mye på strømregningen. Her det også nyere bad, rørene er tatt, samt ventilasjonsystem som også er nyere. Man må se hva man faktisk får for pengene. Anonymkode: 88910...d75 Det er fortsatt for mye. Anonymkode: cbcaa...48b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #57 Del Skrevet 6. september 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er fortsatt for mye. Anonymkode: cbcaa...48b Nei, da har du ikke begrep om hva felleskostnader inkluderer utover dette. Kommunale avgifter, renovasjon, kanskje det også er inkl tv/internt, samt vedlikehold av fellesarealer o.l. Hvis badet er tatt i regi av borettslaget så øker fellesugiftene i takt med det. Her har også borettslaget byttet rør. Så fellesugiftene er ikke høye når man ser på helheten her. Anonymkode: 88910...d75 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #58 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): https://finn.no/312395694 Er på boligjakt og ser flere boliger som det er visning på både 3 og 4 ganger, noe som ikke var vanlig i Bergen sentrum for en stund siden. Denne leiligheten er en av flere 2 roms som har ligget ute lenge. Anonymkode: cf0d8...a6e Hvor skal man ha tv der? Og vaskemaskin og tørketrommel? Anonymkode: 400d6...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #59 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei, da har du ikke begrep om hva felleskostnader inkluderer utover dette. Kommunale avgifter, renovasjon, kanskje det også er inkl tv/internt, samt vedlikehold av fellesarealer o.l. Hvis badet er tatt i regi av borettslaget så øker fellesugiftene i takt med det. Her har også borettslaget byttet rør. Så fellesugiftene er ikke høye når man ser på helheten her. Anonymkode: 88910...d75 Hva nei? I vårt område ligger felleskostnader på 3-3600, i alle blokker. Inkludert varmt vann, oppvarming og alt annet. Hvis noen ønsker å betale 5600, vær så god. Anonymkode: cbcaa...48b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #60 Del Skrevet 6. september 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hva nei? I vårt område ligger felleskostnader på 3-3600, i alle blokker. Inkludert varmt vann, oppvarming og alt annet. Hvis noen ønsker å betale 5600, vær så god. Anonymkode: cbcaa...48b Men her har borettslaget nylig byttet ut alle rør. Er du klar over hvor store kostander dette er? Og det kan være at de har avsatt en viss sum til fremtidig vedlikehold som f.eks utskfitning av vinduer om noen år, slik at de slipper å øke fellesgjeld når den tid kommer. Det flere ting som spiller inn. Fyllingsdalen er populært, hadde fellesutgiftene kun ligget på 3000 kr i mnd ville prisantydning vært høyere. Anonymkode: 88910...d75 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå