AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #41 Skrevet 6. september 2023 Etter min erfaring med ca 100 damer, så var det rundt 1/3 som elsket det. Mulig det ikke er representativt for kvinner generelt, men det er nå ihvertfall min erfaring Anonymkode: cf106...c51
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #42 Skrevet 6. september 2023 Ifølge verdens største befolkningsundersøkelse om seksualvaner (utarbeidet av det danske folkehelseinstituttet) er det et lite mindretall som praktiserer analsex. Det gjelder i alle aldersgrupper. Sexindustrien og sensasjonsmediene forsøker imidlertid frenetisk å skape et feil inntrykk av de faktiske forhold. Anonymkode: dd21c...82a 1 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #43 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Helt feil! Du er egentlig homofil, men misbruker kvinner istedenfor å stå for dette 🤮🤮 Anonymkode: db52a...bd1 Neida, jeg er ikke homofil, og jeg har aldri misbrukt noen. Alle de jeg har vært så heldig å få ta i rumpa har selvsagt villet det selv. Hadde jeg vært homofil hadde jeg forøvrig stått for det uten problem. Anonymkode: 1793f...683 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #44 Skrevet 6. september 2023 Jeg liker det når jeg er skikkelig tent. Mannen liker det overhodet ikke. Så vi praktiserer det ikke. Anonymkode: 88ce0...57e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #45 Skrevet 6. september 2023 Jeg elsker det. Det krever jo sitt, så det blir ikke så ofte. Heldigvis har mannen samme syn som meg, så vi leker når vi har lyst 😊 Alle dere som påstår at ingen i vennegjengen liker dette - hvordan vet dere det? Det er dessverre tabu å like det, og det er vel de færreste som gidder å brette seg ut i sexpraten med venninnene bare for at noen skal rynke på nesa til dem… Det er nok at en av dere andre uttrykker med kroppsspråk eller ord at analsex er æsj, så kommer absolutt ingen av de som praktiserer det til å innrømme det. Som sagt elsker jeg anal lek, men det er det kun mannen min som vet. Anonymkode: ae81d...d3f 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #46 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har datet en del damer og også vært i noen forhold, men mitt inntrykk er at de fleste kvinner ikke liker anal!? Personlig så tenner anal meg litt. Ikke fordi at jeg har liten penis eller noe, men fordi det er litt "skitten" og forbudt. Er noe sexy med en kvinne som får utbytte av det. Men jeg møter aldri damer som liker det, har jeg uflaks? Var derimot sammen med en for 10 år siden som kunne få orgasme av det og det har lissom satt en litt "høy standard". Trodde derfor det var noe alle kvinner kunne få utbytte av, men har jo i ettertid forstått at det absolutt ikke er tilfelle!? Håper på en saklig og høflig diskusjon, hvis mulig Anonymkode: 8551c...6b5 Liker du å få pikk i ræva? Akkurat i endetarmen er det vel ikke så stor forskjell på kvinner og menn. Det er et sammensnurpet hull som utvider seg og slipper ut avfallet kroppen skal kvitte seg med. Noen kvinner liker det, noen menn liker det. Anonymkode: d7a7a...bac 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #47 Skrevet 6. september 2023 Jeg likte det frem til eksen tenkte det var en god idé å bare dra den kjempefort ut når han er ferdig, uten å tenke på vakumet som dannes. 🙈 Og deretter reagerte han drittdårlig (pun intended). Etter det klarte jeg ikke å nyte det fordi jeg var redd det skulle skje igjen ... Anonymkode: 47d69...cbf
Miranda Bailey Skrevet 6. september 2023 #48 Skrevet 6. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har dama hørt om selvrespekt? Anonymkode: 23f25...be1 Vi vet ingenting om hvordan forholdet deres er. Jeg vet selv hvor lett det er å bli presset med på ting man egentlig ikke har lyst til å gjøre. Endret 6. september 2023 av Miranda Bailey 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #49 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg elsker det. Det krever jo sitt, så det blir ikke så ofte. Heldigvis har mannen samme syn som meg, så vi leker når vi har lyst 😊 Alle dere som påstår at ingen i vennegjengen liker dette - hvordan vet dere det? Det er dessverre tabu å like det, og det er vel de færreste som gidder å brette seg ut i sexpraten med venninnene bare for at noen skal rynke på nesa til dem… Det er nok at en av dere andre uttrykker med kroppsspråk eller ord at analsex er æsj, så kommer absolutt ingen av de som praktiserer det til å innrømme det. Som sagt elsker jeg anal lek, men det er det kun mannen min som vet. Anonymkode: ae81d...d3f Dette! Som AnonymBruker skriver over her. Kjæresten min elsker analsex og hun kan få ganske heftige orgasmer av det. Men hun snakker ikke med venninnene sine om det, og hun snakker ellers med dem om alt. Vi praktiserer det ikke så ofte, men det er mest fordi vi har barn og litt lite privatliv. Analsex krever litt mer tid, forarbeid og etterarbeid. Anonymkode: 34398...f05 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #50 Skrevet 7. september 2023 On 9/5/2023 at 11:05 PM, AnonymBruker said: Det er smertefullt og kvinner har ingen punkter der for nytelse. Anonymkode: 26038...927 Merkelig det der. Jeg liker anal sex, og liker når mannen tar meg analt. Gjerne mens jeg ligger på ryggen å bruker en dildo i tillegg. Men, tar han meg analt, selv uten leketøy i tillegg, og er litt røff med meg, så får jeg dype lange orgasmer og squirter. Dette uten at klitoris eller skjelden berøres. Så, noen av oss har nok ett eller annet inni der som gir oss nytelse. Så sånne bombastiske uttalelser er nesten litt morsomme, for det stemmer absolutt ikke for alle.. Bedre om du snakker for deg selv, I stede for å prøve å snakke på mine og alle andre damer sine vegne. Til TS: de aller fleste damer liker ikke anal sex fordi de syntes det gjør vondt. For de fleste så er det også vondt selv med riktig oppvarming, kos og glid.. Dame 44 Anonymkode: f80fb...cb3 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #51 Skrevet 7. september 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg likte det frem til eksen tenkte det var en god idé å bare dra den kjempefort ut når han er ferdig, uten å tenke på vakumet som dannes. 🙈 Og deretter reagerte han drittdårlig (pun intended). Etter det klarte jeg ikke å nyte det fordi jeg var redd det skulle skje igjen ... Anonymkode: 47d69...cbf Tips, etter å ha vært med på noe lignende. Jeg hadde ikke anal sex med noen menn etter en lignende hendelse. Så traff jeg mannen min, og selv om jeg kjente jeg hadde lyst til at han skulle ta meg analt, så sa jeg ikke noe på lang tid, i frykt for at dette skulle skje igjen. Men etter ett par år, så på vi i senga å snakket om sex. Da fortalte jeg (nei, han hadde frem til da ikke uttrykket noe spesiellt ønske om anal sex. Kun den derre "det hadde sikkert vært morro å prøve" snakket) om at jeg tidligere hadde elsket anal sex, men at denne hendelen gjorde jeg ikke hadde hatt lyst i ettertid. Så fortalte jeg at jeg kanskje hadde lyst til å prøve med han, men at han ikke måtte dra den super fort ut, og en del andre ting jeg ikke ville at han skulle gjøre. Han var super forståelsesfull, og vi prøvde forsiktig. Ikke bare var det deilig, men med han, så var anal sex bedre enn det noen gang hadde vært tidligere. Nå har vi hatt anal sex i mange mange år, og jeg kommer uten annen stimuli når han tar meg analt. Samt etter noen ganger, så lå ikke frykten for at dette skulle skje en gang til i bakhue mens vi elsket, og jeg slappet 100% av igjen. Så mitt tips, hvis du har en partner du er syper trygg på, er å snakke med han. Forklare hva som har skjedd tidligere, men at du likte analsex tideligere, og kjenner at du har lyst til å prøve med han, hvis han gjør som du sier, og ikke gjør slik x en din gjorde. Masse masse lykke til ❤️ Kvinne 45 Anonymkode: f80fb...cb3 1 1
Pingvinen Skrevet 7. september 2023 #52 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg elsker det. Det krever jo sitt, så det blir ikke så ofte. Heldigvis har mannen samme syn som meg, så vi leker når vi har lyst 😊 Alle dere som påstår at ingen i vennegjengen liker dette - hvordan vet dere det? Det er dessverre tabu å like det, og det er vel de færreste som gidder å brette seg ut i sexpraten med venninnene bare for at noen skal rynke på nesa til dem… Det er nok at en av dere andre uttrykker med kroppsspråk eller ord at analsex er æsj, så kommer absolutt ingen av de som praktiserer det til å innrømme det. Som sagt elsker jeg anal lek, men det er det kun mannen min som vet. Anonymkode: ae81d...d3f Jeg vet at jeg aldri skal ha det, at analen, hverken min eller hans er med i mitt sexliv(er sikkert prippen og lever godt med det) Og så vet jeg at mine venner/venninner som har prøvd, sier de ikke likte det. Om dette stemmer vet jeg ikke. Og så har jeg noen venninner, venner og bekjente som sier de ikke har lyst til å prøve. Om dette stemmer har jeg bare deres ord på. Jeg synes ikke det er motbydelig at andre driver med det når begge vil, men for meg er det uaktuelt 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #53 Skrevet 7. september 2023 Jeg har en del analsex, men må noen ganger ta en bæsjepause. Etter tømming er det på en igjen. Anonymkode: 018eb...582
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #54 Skrevet 7. september 2023 5 av 40 damer (10/80) liker det skikkelig er min erfaring. De må være tente, og de får definitivt sterkere orgasmer av det. Anonymkode: 141d0...b7c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #55 Skrevet 7. september 2023 On 9/5/2023 at 11:01 PM, AnonymBruker said: Kvinne 38, liker det ikke. Har mange venninner og flere omgangskretser. Ingen liker det, et ytterst fåtall går med på det fordi mannen vil. Den ene av de har krav om lyset av i så fall fordi hun gråter og hun vil ikke han skal se det. Menn har prostata inni der, større sannsynlighet for at du får utbytte av en 15-18cm dildo opp i rassen enn hun. Anonymkode: 2050d...76b Hvordan si man er grå og kjedelig uten å si man er grå og kjedelig Anonymkode: 8e0ca...1c6 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #56 Skrevet 7. september 2023 Endetarmfræsing er ikke helt min greie, altså. Anonymkode: d9ba2...c28
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå