Gå til innhold

hvor vanlig at kvinner liker anal?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, jeg liker det ikke, og kjenner ingen i vennegjengen som liker det heller. Skulle gjerne har tatt en fyr jeg er glad i i rumpa da. Det er en drøm. 

Anonymkode: 4b922...95b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker det. Kommer sykt fort med stimuli av klitoris samtidig 

Anonymkode: a44ce...b32

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

kvinner har ingen punkter der for nytelse.

Mener du å si at jeg ikke er kvinne? Det er jeg faktisk, og jeg nyter analsex, faktisk mye mer enn vaginal. Får veeeeldig mye sterkere orgasmer av analsex. Men, det er klart, det krever forberedelser, tid, og godt med glidemiddel. Men ikke påstå at det ikke er punkter for nytelse, for det er det hvis man gjør det riktig, med riktig person.

Anonymkode: 9fc8b...c62

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tårer er det perfekte glidemiddel.

Anonymkode: 13034...291

Ingen vil ha deg, hæ? ❤️

Får litt vondt av menn. 

Anonymkode: b0aa7...57d

• Liker 1
Skrevet

Damer flest liker ikke anal fordi de er redd for at det skal bli bajs på tuppen av penis og at mannen forlanger rumpe-til-munn penisvask fra dama.

Anonymkode: d9ba2...c28

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Damer flest liker ikke anal fordi de er redd for at det skal bli bajs på tuppen av penis og at mannen forlanger rumpe-til-munn penisvask fra dama.

For de aller fleste er avføring fryktelig avtennende ja. 

Anonymkode: 70ac6...f22

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei det har jeg absolutt ikke inntrykk av. Bæsj er riktig nok ganske avtennende for mange, og man trenger ikke være redd for bæsj for å synes at tarmbakterier er ekkelt. Feil utført er dessuten analsex noe av det mest smertefulle man kan oppleve. Så tenner veldig mange rett og slett ikke på tanken, har ikke lyst bare, og det bør være lov. De fleste av oss respekterer forhåpentligvis hva våre partnere ikke har det minste lyst til, uten å avkreve veldig årsak. Har man ikke lyst så har man ikke lyst, og det bør respekteres. Det er ikke noe snålere å ikke ønske og ikke tenne på analsex enn det er å ikke tenne på å ha en annen mann med i senga. Tenner man ikke på det så tenner man ikke på det. 

Anonymkode: fb7be...a96

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mener du å si at jeg ikke er kvinne? Det er jeg faktisk, og jeg nyter analsex, faktisk mye mer enn vaginal. Får veeeeldig mye sterkere orgasmer av analsex. Men, det er klart, det krever forberedelser, tid, og godt med glidemiddel. Men ikke påstå at det ikke er punkter for nytelse, for det er det hvis man gjør det riktig, med riktig person.

Men hvordan kan du få anale orgasmer? Er det ikke bare mann som kan det?

Anonymkode: 03cf4...c06

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har datet en del damer og også vært i noen forhold, men mitt inntrykk er at de fleste kvinner ikke liker anal!? 

Personlig så tenner anal meg litt. Ikke fordi at jeg har liten penis eller noe, men fordi det er litt "skitten" og forbudt. Er noe sexy med en kvinne som får utbytte av det. 

Men jeg møter aldri damer som liker det, har jeg uflaks? 

Var derimot sammen med en for 10 år siden som kunne få orgasme av det og det har lissom satt en litt "høy standard". Trodde derfor det var noe alle kvinner kunne få utbytte av, men har jo i ettertid forstått at det absolutt ikke er tilfelle!?

Håper på en saklig og høflig diskusjon, hvis mulig

Anonymkode: 8551c...6b5

Det forstår jeg godt.  om vi får noe bak så kan den treffer prostata men ikke på kvinner

• Nyttig 1
Skrevet

Det stemmer nok at de fleste kvinner ikke liker anal. Men det er også en andel kvinner som liker det godt. Så er man opptatt av det så gjelder det å treffe på den rette. 

Kvinne 39, som elsker anal i rett setting og med en partner som vet hva han driver med 🥰

Anonymkode: ccbeb...825

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Min erfaring er at med riktig tilnærming liker de aller fleste damer analsex. Trygghet, oppvarming, glid osv er avgjørende. Jeg har hatt analsex med de aller fleste jeg har ligget med, og alle har satt pris på det og tatt initiativ til å gjenta det. 

Anonymkode: 1793f...683

Helt feil! Du er egentlig homofil, men misbruker kvinner istedenfor å stå for dette 🤮🤮

Anonymkode: db52a...bd1

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei, analsex er absolutt ikke min greie.

Jeg har en annen åpning jeg ønsker at mannen mer enn gjerne skal fokusere på i steden. 

K38

• Liker 3
Skrevet

uvanlig. 

Anonymkode: 2f81f...203

Skrevet

Jeg liker anal stimulering men ikke så godt anasex. Det blir for stort, for mye. Kan lett få orgasme av stimulering, feks finger butplugg ol. sammen med klitorisstimulering.  

Men jeg gjør det bare med en partner jeg er virkelig trygg på, og ikke ofte. Det er en bonus greie. Krydder. 

Å bli rimmet derimot, elsker jeg!! Jeg er jo åpningen som er sensitiv, ikke inni. Inni kjenner jeg jo lite. 

Anonymkode: 7a8d2...b04

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

...men mitt inntrykk er at de fleste kvinner ikke liker anal!? 

Mitt inntrykk er motsatt av ditt.
Så folk er forskjellige..

Anonymkode: b271a...2a1

Skrevet

Skrev ingen plass at det var anal orgasme. Orgasme. På samme måte som ved "vanlig" sex, bare myyyye sterkere og kraftigere.. Ikke spør hvordan og hvorfor, men det er nå en gang bare sånn kroppen min fungerer. 😊

• Liker 1
Skrevet

Statistikken sier:

Mange kvinner liker anal PLAY. Ting det ikke har vært begreper for tidligere, man har kalt alt analsex som i penetrering.

Penetrering er det langt færre som liker og opplever nytelse av.

Kvinners anatomi gjør også at vi har mye høyere risiko enn menn for å få skader av analsex som i penetrering. 

Så - om du er opptatt av hva damene liker, kanskje spørre om lek generelt med mindre leketøy og ikke regelrett penetrering? Da vil sannsynligvis flere svare ja. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Mitt inntrykk er også at de fleste kvinner ikke liker analsex. Det er (for meg) svært vondt, og dermed ikke noe jeg tenner på, har lyst til eller ønsker gjenta, selvom jeg har forsøkt flere ganger med min mann, og med alle tips og triks om forberedelser, avslapning, glidemiddel osv. Vondt og ekkelt. Så det er svært rart hvis man skulle ha noe inntrykk av at flertallet opplever det motsatt? 

Noen liker det visstnok, bare hørt om anonymt her. 

Anonymkode: 38959...5b2

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er smertefullt og kvinner har ingen punkter der for nytelse.

Anonymkode: 26038...927

Det kan diskuteres. Jeg kjenner mye nytelse av analsex, så tydeligvis er det noen nytelsespunkter der inne. 

Noen kvinner kan få orgasme av stimulering av brystene også, men det kalles ikke puppeorgasme av den grunn 😊 noen kan puste seg til orgasme helt uten å fysisk stimulere noe som helst.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt feil! Du er egentlig homofil, men misbruker kvinner istedenfor å stå for dette 🤮🤮

Anonymkode: db52a...bd1

Men hvorfor så trangsynt? Mange menn tenner på å knulle en DAMERUMPE, ikke en mannerumpe. Det er ikke slik at hvis en mann tenner på analsex med en kvinne, så tenner han på analsex med en mann. Da er man hverken homofil eller homoseksuell. Det handler jo om helheten, om hele kvinnen. Det står ingenting her om å misbruke kvinner? Jeg liker analsex, så når mannen tar meg analt misbruker han meg ikke. 

TS: jeg liker analsex når det gjøres riktig og med noen jeg er trygg på. Jeg har ikke analsex på ons eller i starten av et forhold. Blir det gjort riktig kan jeg nyte det vel så mye som vaginal sex, men siden det krever litt timing og forarbeid er ikke det en fast del av hverdagssexen. Men innimellom er det et fint krydder. Kjenner få kvinner som liker det, men kjenner altså noen 😊 er vel flere som ikke liker det enn som liker det

• Liker 1
Skrevet

Analt har kun vært et spørsmål i lengre relasjoner, og det er først min tredje kjæreste som liker det, og ønsker det. Hun er 54, og hadde aldri gjort det før, men hun var ivrig på å tilby meg anal massasje, og nysgjerrig på å få noe tilbake.  Nå er både penis, plugger, og rimming en vanlig del av hennes repertoar. Vi bedriver ikke rensing og spyling, men tar hensyn til nylig avføring, og konsistens. 

Anonymkode: d7a82...b16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...