AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #21 Skrevet 5. september 2023 *Cassie* skrev (24 minutter siden): Jeg var ikke usikker, ville bare ha en bekreftelse. Det var bare dråpen som fikk begeret til å renne over. å ønske bekreftelse vs usikker er vel det samme? Men fint at du erkjenner at dette ikke er bra for barna, her må far seriøst skjerpe seg og du må hjelpe han ved å sette grenser for hva som er aksptabelt om han ikke klarer det selv. Anonymkode: 48180...811
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #22 Skrevet 5. september 2023 *Cassie* skrev (2 timer siden): Et eksempel, det var en ting datteren min ikke ville gjøre i går, gå på badet for å gjøre seg klar til sengen. Hun satt på gangen og var ganske lei seg, sa at hun ikke ville legge seg fordi det var kjedelig eller noe sånt. Jeg så hun var trøtt, og jeg satt på gulvet sammen med henne for å snakke med henne for å finne ut hva som egentlig var galt/dumt. Da sier samboeren min fra et annet rom: Dra deg inn på badet nå, eller er det din feil at mora di og jeg begynner å krangle om 10 sekunder. Er dette på noen måte greit? Å gi 10-åringen skylden for at vi krangler? For en stund siden sa han til tenåringene mine at det var deres skyld (psykisk sykdom) at jeg var sliten og at forholdet vårt ikke var bra, og at de måtte skjerpe seg. Jeg unnskylder på ingen måte barna mine for noe, og 10-åringen bør forstå at hun skal legge seg når det er leggetid. Men reagerer på det å legge skylden over på de, for våre problemer?? Grunnen til at dere krangler er fordi DERE ikke klarer å regulere følelsene DERES. Fy faen for en jævla taper du er sammen med. Anonymkode: fa7ea...480 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #23 Skrevet 5. september 2023 Merkelig oppførsel og ikke ok såklart. Skjønner heller ikke helt hvorfor denne situasjonen skulle føre til at du og samboeren skulle krangle? Skjønner at det ikke var poenget ditt men bare hang meg opp i at han mener at om barnet ikke med en gang gikk å la seg ville det føre til en krangel mellom deg og han.. Hvorfor det? Hva skulle dere krangle om? Anonymkode: ffd69...593
Carrot Skrevet 5. september 2023 #24 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Merkelig oppførsel og ikke ok såklart. Skjønner heller ikke helt hvorfor denne situasjonen skulle føre til at du og samboeren skulle krangle? Skjønner at det ikke var poenget ditt men bare hang meg opp i at han mener at om barnet ikke med en gang gikk å la seg ville det føre til en krangel mellom deg og han.. Hvorfor det? Hva skulle dere krangle om? Anonymkode: ffd69...593 Synsing her men mulig at han mener mor er for "Myk" og "Ettergivende" mens han selv ønsker en annen måte å oppdra ungene på og dette fører til krangling mellom de voksne?
Rotemor Skrevet 5. september 2023 #25 Skrevet 5. september 2023 LilleMy1989 skrev (1 time siden): Ikke greit. Samboer... vil det si stefar? Isåfall hadde vi blitt særboere ganske umiddelbart 🤣 Tenkte også umiddelbart stefar og at noen må flytte. Dette er mobbing.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #26 Skrevet 5. september 2023 10 minutter siden, Carrot said: Synsing her men mulig at han mener mor er for "Myk" og "Ettergivende" mens han selv ønsker en annen måte å oppdra ungene på og dette fører til krangling mellom de voksne? Ja det kan hende. Isåfall er jo det også et rødt flagg. Er man uenig om barneoppdragelse så tar man en samtale om det, man går ikke rett i krangel. Spesielt om det er snakk om en steforelder. Anonymkode: ffd69...593
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #27 Skrevet 5. september 2023 Dette høres virkelig ikke bra ut. Jeg vokste opp med mye krangling og noen ganger oppstod de pga foreldrene var uenige om noe som gjaldt oss barn. Har klandret meg selv helt vanvittig mye for det og fortsatt i dag som voksen er jeg redd for å gjøre og si noe 'feil'. Dette er i mine øyne alvorlig og nesten emosjonell mishandling. Anonymkode: 01a0b...fec 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå