*Cassie* Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 (endret) Endret 5. september 2023 av *Cassie*
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Nei nei nei nei NEI!! Sånt gjør man ikke! Da skaper man et ansvar for andres oppførsel og følelser hos barna deres! Dette vil gjøre at de tar på seg skyld for det andre gjør mot dem og rundt dem, det er utrolig skadelig fordi de kan havne i dårlige og til og med voldelige forhold. Dere er de voksne! Ta ansvar for deres egen oppførsel! Be mannen din slutte, han får ta ansvar for det han selv sier og gjør. Anonymkode: 20905...458 11
Gjest Msramkins Skrevet 5. september 2023 #3 Skrevet 5. september 2023 Selvfølgelig ikke greit… og dette er gjentakende? Da må han bli bevisst dette og slutte. Alle kan glippe en gang, og si noe ubetenksomt i sinne - da må han sette seg ned med datteren sin og si unnskyld, at dette mente han ikke. Barn er barn, tidvis krevende, men de bærer ikke ansvaret for de voksne.
LilleMy1989 Skrevet 5. september 2023 #5 Skrevet 5. september 2023 Ikke greit. Samboer... vil det si stefar? Isåfall hadde vi blitt særboere ganske umiddelbart 🤣 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #6 Skrevet 5. september 2023 Han triangulerer, det er dysfunksjonelt og manipulerende. Les deg opp på det 😊 Anonymkode: 2bed8...2d6 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #7 Skrevet 5. september 2023 *Cassie* skrev (17 minutter siden): Er dette på noen måte greit? Å gi 10-åringen skylden for at vi krangler? For en stund siden sa han til tenåringene mine at det var deres skyld (psykisk sykdom) at jeg var sliten og at forholdet vårt ikke var bra, og at de måtte skjerpe seg. Hvorfor bor du med en som ødelegger barna? Siden du omtaler barna som kun dine, antar jeg at han er stefar. Barna får det langt bedre uten han i hus! Just saying. Han høres ut som en manipulerende drittsekk, rett og slett. Anonymkode: 475dd...647 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #8 Skrevet 5. september 2023 Om dette er far til barna så kan det være at du burde få han til å snakke med noen. Få han til å skjønne konsekvensene av å si det han sier. Om han er stefar - da håper jeg du selv skjønner hva du burde gjøre. Stakkars barn. ❤️ Anonymkode: a1bba...0a9 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #9 Skrevet 5. september 2023 Om dette er far til barna så kan det være at du burde få han til å snakke med noen. Få han til å skjønne konsekvensene av å si det han sier. Om han er stefar - da håper jeg du selv skjønner hva du burde gjøre. Stakkars barn. ❤️ Anonymkode: a1bba...0a9
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #10 Skrevet 5. september 2023 Stusser veldig på at du ts faktisk spør om dette er greit? Det virker som om grensesetting er helt fraværende for deg og for jentungen. Når det er sagt sier det seg selv at mannens oppførsel helt klart ikke er greit, men tenk på hvorfor dere krangler så mye at det blir et problem? Kanskje kommuniser på en bedre måte og bli enig om en felles vei mot målet. Anonymkode: e7a15...d6b 2
Carrot Skrevet 5. september 2023 #11 Skrevet 5. september 2023 selvsagt er ikke dette OK oppførsel av en voksen! Det forundrer meg at du er usikker på akkurat dette?
*Cassie* Skrevet 5. september 2023 Forfatter #12 Skrevet 5. september 2023 Takk for alle svar. Neida, jeg er ikke usikker på om dette er greit, det var egentlig bare spikeren i kista for forholdet vårt. trengte vel bare en slags bekreftelse😊 4
*Cassie* Skrevet 5. september 2023 Forfatter #13 Skrevet 5. september 2023 Carrot skrev (26 minutter siden): selvsagt er ikke dette OK oppførsel av en voksen! Det forundrer meg at du er usikker på akkurat dette? Jeg var ikke usikker, ville bare ha en bekreftelse. Det var bare dråpen som fikk begeret til å renne over.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #14 Skrevet 5. september 2023 Så fint du tar tak i det, det er sterkt ❤️ Anonymkode: e1929...232 1
*Cassie* Skrevet 5. september 2023 Forfatter #15 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Stusser veldig på at du ts faktisk spør om dette er greit? Det virker som om grensesetting er helt fraværende for deg og for jentungen. Når det er sagt sier det seg selv at mannens oppførsel helt klart ikke er greit, men tenk på hvorfor dere krangler så mye at det blir et problem? Kanskje kommuniser på en bedre måte og bli enig om en felles vei mot målet. Anonymkode: e7a15...d6b Neida, grensesettingen er grei den. Men igår skjønte jeg at det lå noe mer bak oppførselen hennes, siden det var så avvikende. Og vi krangler heller ikke. Ikke foran barna, og ikke med hevet stemme.. Så det ble litt rart hele greiene. Sikkert fordi forholdet har skrantet lenge..
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #16 Skrevet 5. september 2023 Snakker om å skulle påtvinge et barn både skyld og skam. Ikke på noen måte greit. Anonymkode: b925d...550
*Cassie* Skrevet 5. september 2023 Forfatter #17 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Om dette er far til barna så kan det være at du burde få han til å snakke med noen. Få han til å skjønne konsekvensene av å si det han sier. Om han er stefar - da håper jeg du selv skjønner hva du burde gjøre. Stakkars barn. ❤️ Anonymkode: a1bba...0a9 Jeg skjønner hva jeg skal gjøre❤️ 1
*Cassie* Skrevet 5. september 2023 Forfatter #18 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Han triangulerer, det er dysfunksjonelt og manipulerende. Les deg opp på det 😊 Anonymkode: 2bed8...2d6 Skal lese om det, takk❤️
*Cassie* Skrevet 5. september 2023 Forfatter #19 Skrevet 5. september 2023 LilleMy1989 skrev (49 minutter siden): Ikke greit. Samboer... vil det si stefar? Isåfall hadde vi blitt særboere ganske umiddelbart 🤣 Det blir vi nok ja😏 1
*Cassie* Skrevet 5. september 2023 Forfatter #20 Skrevet 5. september 2023 Msramkins skrev (53 minutter siden): Selvfølgelig ikke greit… og dette er gjentakende? Da må han bli bevisst dette og slutte. Alle kan glippe en gang, og si noe ubetenksomt i sinne - da må han sette seg ned med datteren sin og si unnskyld, at dette mente han ikke. Barn er barn, tidvis krevende, men de bærer ikke ansvaret for de voksne. Ja, jeg kan også si dumme ting i affekt. Men jeg ber også om unnskyldning om jeg har sagt noe dumt eller sårende til noen, uansett om det er voksne eller barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå