Gå til innhold

Naked Attraction, kunne du deltatt på programmet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Disse som melde seg på er kåte mennesker, etter daten så er det vel å kjøre på. Finner ikke kjærligheten i dette programmet, kun kåthet! Dere som helt sikkert ser på blir også  kåt. 

Anonymkode: f894c...d83

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Blir litt for woke dette programmet. Virker som de med vilje unnlater å ha med attraktive kropper fordi man skal «elske alle typer kropp», og halvparten er sær, bifil, lesbisk eller trans så er det ikke akkurat samfunnsrepresentativt.

Anonymkode: 869ae...d1b

Det er jo slik virkeligheten er, nemlig veldig sjeldent med den mange kaller attraktive kropper. Folk skjuler sine feil og mangler bak klær, men det er jo ikke så lett i dette programmet.

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Enig.

90% er overvektige, hårløse og tatoverte. 

Anonymkode: 25696...d75

Igjen, dette er virkeligheten hvor de slanke, vakre, sexy og feilfrie menneskene er sjeldne. 

Skrevet
Kompis2 skrev (På 5.9.2023 den 0.13):

Nettopp sett en episode av Britiske - Naked attraction og lurer på om DU ville vært med på ett slikt program? 

Nei, jeg tror ikke det. Nakenheten er ikke det store problemet, men konseptet med at man skal finne seg partner kun basert på utseendet er fullstendig feil. Lettere å vinne i Eurolotto enn å finne en god match på denne måten.

Konseptet fungerer for å normalisere og ufarliggjøre nakenhet, og det er jeg for, men det er fullstendig dødfødt som fremgangsmåte for å finne seg en partner.

• Nyttig 1
Skrevet

nope, nakenhet er normalt men.. nei, bare nei :P

Anonymkode: 679a9...08f

Skrevet

Nei, det er overfladisk og har en sett ett program, så har en fått plottet med seg. Få tilbringer natta sammen og mange dropper ut og tar ikke kontakt når de har lovet det, de forsvinner bare. Flaut konsept. 

De står der kliss nakne og alt de kan henge seg opp i er "så fint smil du har". Liker tattissene dine.  Bare ubrukelig. 

Jeg hadde aldri deltatt, for jeg er ikke en blotter. Det indre i et menneske kommer alltid først. Og sist. 

Anonymkode: df4d0...a4c

Skrevet

Har ingen tattoveringer og det virker å være et eksklusjonskriterium. I tillegg hadde kona drept meg. 

Skrevet
Flintis skrev (15 timer siden):

Jeg liker programmet og at de entusiastisk kommenterer kroppene positivt.

Selv har jeg ikke sommerkroppen og da neppe nakedattractionkroppen. 

Hadde jeg syntes jeg hadde sommerkroppen kunne jeg vært med, underforstått at jeg var singel.

Nesten ingen i programmet har det du benevner som "sommerkroppen".

De er overvektige, har piercing i underlivet og tatoveringer.

Anonymkode: d0f34...4bb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nesten ingen i programmet har det du benevner som "sommerkroppen".

De er overvektige, har piercing i underlivet og tatoveringer.

Anonymkode: d0f34...4bb

Det kan så være, men jeg må ha det for å sole og da sikkert for å delta. For min egen del.

Skrevet
Kompis2 skrev (På 5.9.2023 den 0.13):

Nettopp sett en episode av Britiske - Naked attraction og lurer på om DU ville vært med på ett slikt program? 

Du vet det er en norsk versjon også?

Hadde uansett aldri gjort det. De som er med er sikkert flotte folk, men det er ikke akkurat gjennomsnittsmennesker. Det er en tilsynelatende en solid overvekt av sterkt piercede og tatoverte mennesker.  Det virker som om det er ganske vanlig at deltakerne søker både menn, kvinner, trans, og det som er. Det kan virke som om det er svært seksuelt frigjorte og kanskje litt ekshibisjonistiske folk som er med. Jeg mener... jeg har sett menn med bryster og som har fjernet penis der... hvor representativt er det for folk flest egentlig?  

Anonymkode: 2e0f6...197

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 5.9.2023 den 6.44):

Et helt latterlig konsept, og det er vel en grunn til at det heller ikke blir noe seriøse forhold etter dette. Nok et eksempel på moderne søppel-tv.

Konseptet skal liksom fremelske "normale kropper" i en slags motvekt til dagens kroppsideal. Jeg skjønner tanken, men etter mitt skjønn blir det totalt feilslått. Her skal man altså velge en potensiell partner p.g.a. underlivets utseende? Helt på tryne.

Men det er vel slik verden har blitt.

Anonymkode: 73832...852

Dessuten er det sjeldent de feite, de med uheldig kroppsfasong eller de mindre pene blir valgt, så egentlig beviser det bare det vi alle vet om at utseende betyr ganske så mye.

Jeg kunne aldri vært med.

Men den finske versjonen er annerledes. Masse 40-50 åringer med alle slags kropper. 😅

Endret av Blåttvann
  • Nyttig 3
Skrevet

Finske versjonen hørtes bra ut 🤗

Anonymkode: 60435...51e

Skrevet

Nei jeg passer ikke inn, har ingen tatoveringer og dater ikke kun basert på kroppsdeler.

Anonymkode: 22d20...798

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...