Gå til innhold

Publikummer på Skal vi danse?


Westieerbest

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har vært publikum i salen? Skal på lørdag, og lurer på hvordan det blir..! I den lange pausen - skjer det noe da? Er det mulig å gå ut i frisk luft? Er det kiosk eller annet salg? Mye lyd og lys, tipper jeg… Hvor tidlig bør man komme? Står på billetten at det begynner kl 18, men sendingen begynner jo ikke før kl 20. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
Jumjum skrev (3 timer siden):

Noen andre som vet noe annet enn å ikke pille buser?😅

Nå har jo trådstarter vært der allerede, men hvis du også skal dit kan jeg dele litt info fra når jeg var publikummer for halvannet år siden. Det var tidlig oppmøte ja, en del venting men også en del beskjeder og "øve-klapping" etc, så man trenger vel tiden. Det var utsalg av litt drikke og snacks underveis, men vi fikk kun lov til å bevege oss i den lange pausen. Tror dette gjaldt bare oss som satt på den ene siden, pga måtte gå over parketten og det var for mye styr i de korte pausene. Men ellers var det nok mulig for folk å bevege seg mer. Om man kunne gå helt utenfor vet jeg ikke, vi brukte den lange pausen på do-kø, det var skikkelig dårlig dekning på fasilitetene... Vil anbefale vin framfor øl hvis man skal drikke alkohol 😉 

Ellers er det garderobe der, ikke plass til yttertøy uansett, trangt i rekkene. Unngå store vesker eller bager. Det var varmt når vi var der men så satt vi også veldig langt framme og kjente flammene ekstra godt 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...