AnonymBruker Skrevet 11. juli #1861 Skrevet 11. juli Går på full dose. Vektnedgang har stoppa opp. Nokre med samme erfaring? Tips? Anonymkode: 3e68b...07a
AnonymBruker Skrevet 11. juli #1862 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Går på full dose. Vektnedgang har stoppa opp. Nokre med samme erfaring? Tips? Anonymkode: 3e68b...07a En har gjerne platåer hvor en står stille... det vil nok bevege seg igjen etter en stund (det varierer fra person til person) Anonymkode: 46233...2f1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #1863 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hei dere jeg startet på wegovy 19 juni og gikk ned 5.5 kg frem til 5 juli.nå vet jeg ikke hva jeg veier ,får ikke veid meg før onsdag så en stund siden nå, livredd for at jeg har gått opp eller stagnert da jeg spiser svært lite,går opptil 1 mil om dagen . Anonymkode: 485b7...fa6 Hvorfor skulle du gå opp i vekt på bakgrunn av det du skriver?🧐 Anonymkode: 45e26...c3b 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli #1864 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor skulle du gå opp i vekt på bakgrunn av det du skriver?🧐 Anonymkode: 45e26...c3b Fordi jeg har også lest at man ikke går ned hvis man spiser for lite. Jeg har spist en is og 1 vanlig brus på ferien og har så dårlig samvittighet for det og ,ellers matmessig spiser jeg veldig lite.ikke potetgull eller godteri Anonymkode: 485b7...fa6
AnonymBruker Skrevet 11. juli #1865 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (39 minutter siden): En har gjerne platåer hvor en står stille... det vil nok bevege seg igjen etter en stund (det varierer fra person til person) Anonymkode: 46233...2f1 Det som bekymrar er at tankekjøret på mat er komt att😔 Anonymkode: 3e68b...07a
AnonymBruker Skrevet 11. juli #1866 Skrevet 11. juli jeg har di samme poblemene når det kommer til søtsaker og når jeg skulle begynne på den sprøyta var legen min veldig tydelig på at den ikke hjelper mot det det er også viktig å trene Anonymkode: b8e2f...cd2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #1867 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (25 minutter siden): jeg har di samme poblemene når det kommer til søtsaker og når jeg skulle begynne på den sprøyta var legen min veldig tydelig på at den ikke hjelper mot det det er også viktig å trene Anonymkode: b8e2f...cd2 Hjelper altså mot søtsaker jeg elsker smågodt men ikke rørt noe siden oppstart for snart 4 uker siden .jeg går lange turer og. Anonymkode: 485b7...fa6 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #1868 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hjelper altså mot søtsaker jeg elsker smågodt men ikke rørt noe siden oppstart for snart 4 uker siden .jeg går lange turer og. Anonymkode: 485b7...fa6 Lucky you! Kan spise like mye som før her. Anonymkode: 5e147...525
AnonymBruker Skrevet 11. juli #1869 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Går på full dose. Vektnedgang har stoppa opp. Nokre med samme erfaring? Tips? Anonymkode: 3e68b...07a Ja, hatt flere platåer og variasjoner i sultfølelse, har avventet, så har det ordnet seg. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det som bekymrar er at tankekjøret på mat er komt att😔 Anonymkode: 3e68b...07a Hva spiser du? Prøv å spise sunt og nok fett, stå i det litt, så gir det seg kanskje. Merker det selv i perioder der jeg spiser for mye sukker. Da må jeg fokusere mer, og tilbake til et jevnere sunt kosthold. Anonymkode: 2a5bc...757
AnonymBruker Skrevet 11. juli #1870 Skrevet 11. juli Har dratt på ferie, og føler jeg ikke er på Wegovy lengre. Kjenner både sult og trang til søtsaker. Har stått på 1 mg i 5 uker. Hjemme var jeg litt kvalm, kjente sjeldent på sult og ikke lyst på søtt. Drikker mye vann, men ingen alkohol (hvis man tenkte det var årsaken). Anonymkode: bfdbc...bb9
AnonymBruker Skrevet 11. juli #1871 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hjelper altså mot søtsaker jeg elsker smågodt men ikke rørt noe siden oppstart for snart 4 uker siden .jeg går lange turer og. Anonymkode: 485b7...fa6 ja vel var det legen sa og for meg stemte det Anonymkode: b8e2f...cd2
Jadasikkert29 Skrevet 11. juli #1872 Skrevet 11. juli Kjenner jeg har litt for god effekt for tiden. Har vært godt under kalorimålet mitt på 1400 kalorier hver dag denne uken. Har ikke lyst på noe som helst, sliter med å få i meg det meste. Appetitten er helt borte. Det er sikkert ett slags luksusproblem men kjenner jeg er slapp og sur og uten energi på grunn av det Er dette midlertidig tror dere eller burde jeg gå ned i dose? Er på 0,5 nå
DysterPytten Skrevet 13. juli #1873 Skrevet 13. juli Noen som har opplevd å få kviser/utslett i ansiktet av Wegovy?
AnonymBruker Skrevet 13. juli #1874 Skrevet 13. juli Jadasikkert29 skrev (På 11.7.2025 den 22.27): Kjenner jeg har litt for god effekt for tiden. Har vært godt under kalorimålet mitt på 1400 kalorier hver dag denne uken. Har ikke lyst på noe som helst, sliter med å få i meg det meste. Appetitten er helt borte. Det er sikkert ett slags luksusproblem men kjenner jeg er slapp og sur og uten energi på grunn av det Er dette midlertidig tror dere eller burde jeg gå ned i dose? Er på 0,5 nå Kan skje som følge av varmt vær og ferie, vet ikke om det er tilfellet for deg. Men over tid er det nok ikke bærekraftig. Ville kanskje sett det litt an. I teorien kan man som overvektig klare seg lenge uten mat så lenge man får drukket og tatt nødvendige vitaminer og mineraler. Anonymkode: 2a5bc...757 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #1875 Skrevet 31. juli Noen som har vg+ og kan fortelle om dagens reportasje om bivirkning? Anonymkode: 00408...876
AnonymBruker Skrevet 31. juli #1876 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen som har vg+ og kan fortelle om dagens reportasje om bivirkning? Anonymkode: 00408...876 I vg Anonymkode: 00408...876
AnonymBruker Skrevet 31. juli #1877 Skrevet 31. juli – Selv om det ikke er offisielt klassifisert som en klinisk diagnose, blir «Ozempic-tenner» et samlebegrep som beskriver plutselig tannråte, følsomhet og til og med tanntap hos pasienter som bruker disse medisinene, uttalte tannlege Catrise Austinifølge Healthline. Anonymkode: 45e26...c3b 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #1878 Skrevet 31. juli DysterPytten skrev (På 13.7.2025 den 18.38): Noen som har opplevd å få kviser/utslett i ansiktet av Wegovy? Jeg opplevde det i starten, men syns det har gått over nå etter tre måneder. Anonymkode: 96b2c...a08
AnonymBruker Skrevet 31. juli #1879 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (På 8.7.2025 den 10.23): Men hva betyr det? At du ikke har innarbeidet gode vaner, slik at nå når effekten har avtatt så spiser du oftere/mer? Noen må jo opp i dose for videre effekt, så det kan jo være at du må øke enda mer? Om du nettopp har økt og har 3 doser til av samme, så kan det jo fremdeles være at effekten kommer. Anonymkode: 45e26...c3b Lenge siden, men jeg følte veldig på sult og følte det "annerrdes" i starten av 1 mg dosa. Det gikk over etter noen dager, og jeg har hatt lite matlyst hele den månden. Øker til 1,7 i morgen og spent på hvordan det vil følels. Ned 12 cm rundt livet nå Anonymkode: 96b2c...a08
Sommersalat Skrevet 31. juli #1880 Skrevet 31. juli Noen andre som har opplevd at sprøyten ikke virker? Skulle sette sprøyten nå i kveld, men ingenting skjedde da jeg trykket på sprøyten. Vred litt frem og tilbake, prøvde å sette sprøytespissen på nytt, men null respons. Byttet til slutt sprøytespiss, og da gikk det plutselig. Nå vet jeg jo ikke hvor mange klikk jeg egentlig fikk…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå