Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2006 #1 Skrevet 20. januar 2006 (endret) Jeg har ikke fått med meg at de har filmatisert den en gang jeg. Premiere 16 mai og da er Alwa definitivt på kino Er det flere som skal se? Endret 20. januar 2006 av ~Alwa~
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2006 #2 Skrevet 20. januar 2006 Hmm,mulig den linken kun fungerer på mac maskiner så jeg legger til en til; Da vinci koden
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #3 Skrevet 20. januar 2006 Selvsagt, gleder meg som en unge Leser Madonna-gåten nå, parodien, er festlig
Gjest gjesta Skrevet 20. januar 2006 #5 Skrevet 20. januar 2006 Jeg gleder meg og er veldig fornøyd med valg av skuespillere.
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2006 #6 Skrevet 20. januar 2006 Jeg skal også se den, men jeg må innrømme at jeg ble litt skuffa da National Treasure kom...for det var jo en veldig liknende historie da...håper Da Vinci-koden blir bedre enn den i hvertfall...
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2006 #7 Skrevet 20. januar 2006 Jeg gleder meg og er veldig fornøyd med valg av skuespillere. ← Jeg også
Hilde Skrevet 20. januar 2006 #9 Skrevet 20. januar 2006 Men National Treasure var jo sååå teit! Hihi, de lette med metalldetektor på Antarktis (eller et annet isøde), og så begynner det å pipe, og de har funnet et skip. Men er det riktig skip, mon tro? Tja, da bare sparker vi vekk litt snø, en halvmeter i diameter, og hva er det absolutt første vi får se? Jo, navnet på båten..
Gjest Ingrid78 Skrevet 21. januar 2006 #10 Skrevet 21. januar 2006 Gleder meg skikkelig til den kommer. Det blir spennende å se. Jeg elsker boka, og håper filmen er minst nesten like bra. Litt skuffet over at det er Tom Hanks som spiller Robert Langdon da. For det var liksom ikke helt slik han så ut i mitt hode. Men han er jo en god skuespiller, så det blir spennende.
Gjest Virvel Skrevet 22. januar 2006 #13 Skrevet 22. januar 2006 Gjett om jeg skal se den! Jeg ble litt satt ut da jeg så at det var Tom Hanks som skulle spille Langdon, for det var absolutt ikke ham jeg hadde forestilt meg, men så så jeg traileren på kino på fredag, og da så han faktisk ganske Langdonsk ut likevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå