AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #21 Del Skrevet 5. september 2023 Jeg er glad i nrk sine dokumentarserier, så som Kortbaneliv. Tv2Play har en mnd gratis. Anonymkode: f91f0...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #22 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): ååå koste meg med 3 episoder i går kveld, liker den veldig godt. Tusen takk for tips. ts Anonymkode: fa8e4...a12 Gjorde du det? Da får jeg sjekke den ut, jeg også ☺️ Anonymkode: fb119...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #23 Del Skrevet 5. september 2023 Krig og fred på NRK var helt vanvittig bra! Slukte serien. 🤩 https://tv.nrk.no/serie/krig-og-fred Anonymkode: db1d4...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #24 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): ååå koste meg med 3 episoder i går kveld, liker den veldig godt. Tusen takk for tips. ts Anonymkode: fa8e4...a12 Hyggelig å høre at den falt i smak! Visste du forresten at du kan få flere strømmetjenester via distributøren din? Dersom du har en TV-pakke hos Telia, Altibox, Telenor etc. da. De har et poengsystem hvor du kan velge kanaler, der kan du også velge strømmetjenester De koster ofte en del poeng da, men man har jo også ofte ørten kanaler man aldri ser på som man kan bytte inn i f.eks. Netflix eller HBO. Hvilke strømmetjenester du kan velge i kommer vel litt an på distributør. Bare et tips i tilfelle, er mange som ikke vet at de har "gratis" tilgang på strømmetjeneste. Anonymkode: 7e028...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå