Gå til innhold

Se nye innlegg på Instagram

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det noen måte å se alle nye innlegg fra folk jeg følger på Instagram, uten å måtte gå inn på hver enkelt profil? Det virker som de begrenser mer og mer hva man får se. I dag viser de bare ETT bilde, forøvrig et flere dager gammelt ett, før de sier jeg er "all caught up". De virker mer opptatt av å tipse meg om nye kontoer å følge, enn å vise meg de jeg faktisk allerede følger.

Facebook driver med mye av det samme, men der kan jeg i det minste velge "most recent". Selv om de stadig gjemmer det vekk og det nå visst heter Feeds. Det endres alltid tilbake til det de tror jeg vil se, etter kort tid.

Anonymkode: 3e0ec...f36

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får bare reklame begge plasser. Utrolig frustrerende. Jeg gidder nesten ikke sosiale medier lenger. 

Anonymkode: f1de6...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MalloryK said:

Jeg bruker denne linken, da vises det kronologisk https://www.instagram.com/?variant=following

Takk, da skal jeg bokmerke den. Ser ut som det ble kronologisk nå, men fortsatt for få innlegg til at jeg tror listen er komplett. Uansett bedre enn å se kun ett bilde, så takk for tipset. :) 

Anonymkode: 3e0ec...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe i venstre hjørne på Instagram, der det står For deg, kan du velge Følger, eller ev. Favoritter om du har stjernemerket kontiene du vil følge med på.

Anonymkode: 00137...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instagram er på kanten til ubrukelige nå. Vil helst se innlegg fra folk jeg kjenner, i kronologisk rekkefølge, men det har blitt ekstremt slitsomt å bli kvitt random tulleinnlegg i random rekkefølge. Pleide å bruke det mye, men nå gidder jeg nesten aldri kikke innom.

Anonymkode: b811f...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...