Gå til innhold

Parkering ved Drammen sykehus

Hanne67

Anbefalte innlegg

Jeg skal på en kontroll på Drammen sykehus og lurer litt på hvilke parkeringsmuligheter jeg har.

Har sjekket litt og det er en mulighet på Waagårdsløkka parkeringsplass og noen få plasser på andre siden av Andreas Thunes gt. Jeg skal være der kl 12.00. Pleier det å være fullt da?

En annen mulighet er i Thamsgt. parkeringshus og der er det nok god plass midt på dagen på en hverdag vil jeg tro, men litt lenger å gå til sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har stort sett fått plass på parkeringsplassen til sykehuset vær litt tidlig ute.

Anonymkode: 26614...107

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær ute i god tid, ofte mange biler på parkeringsplassen til sykehuset. Å så er det litt å gå.

Anonymkode: 95fe6...9b8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid funnet ledig plass på parkering ved sykehuset. Aldri oe problem.

Anonymkode: 1f92a...978

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waagårdsløkka fungerer stort sett veldig greit. Tar noen minutter opp til sykehuset, men er jo alltid greit å være ute litt i god tid uansett. 

Husk også på at i motsetning til flere andre steder så kan du sjekke ut på p-automaten på Waagårdsløkka og kun bli belastet faktisk tid selv om du har forhåndsbetalt for lengre tid.

Anonymkode: f55b4...5ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Waagårdsløkka fungerer stort sett veldig greit. Tar noen minutter opp til sykehuset, men er jo alltid greit å være ute litt i god tid uansett. 

Husk også på at i motsetning til flere andre steder så kan du sjekke ut på p-automaten på Waagårdsløkka og kun bli belastet faktisk tid selv om du har forhåndsbetalt for lengre tid.

Anonymkode: f55b4...5ee

Takk for info ang. parkeringsautomaten! Veldig grei ordning! Det ser ut som det er mange parkeringsplasser ved sykehuset, men når man sjekker så er flesteparten forbeholdt ansatte. Kun en liten plass  på andre siden for Waagårdsløkka er for besøkende. Greit da at man kan parkere på Waagårdsløkka, og avgifter er det jo overalt uansett.

Jeg skal være ute i god tid.

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...