Hanne67 Skrevet 4. september 2023 #1 Del Skrevet 4. september 2023 Jeg skal på en kontroll på Drammen sykehus og lurer litt på hvilke parkeringsmuligheter jeg har. Har sjekket litt og det er en mulighet på Waagårdsløkka parkeringsplass og noen få plasser på andre siden av Andreas Thunes gt. Jeg skal være der kl 12.00. Pleier det å være fullt da? En annen mulighet er i Thamsgt. parkeringshus og der er det nok god plass midt på dagen på en hverdag vil jeg tro, men litt lenger å gå til sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #2 Del Skrevet 4. september 2023 Jeg har stort sett fått plass på parkeringsplassen til sykehuset vær litt tidlig ute. Anonymkode: 26614...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #3 Del Skrevet 4. september 2023 Vær ute i god tid, ofte mange biler på parkeringsplassen til sykehuset. Å så er det litt å gå. Anonymkode: 95fe6...9b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #4 Del Skrevet 4. september 2023 Har alltid funnet ledig plass på parkering ved sykehuset. Aldri oe problem. Anonymkode: 1f92a...978 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #5 Del Skrevet 4. september 2023 Waagårdsløkka fungerer stort sett veldig greit. Tar noen minutter opp til sykehuset, men er jo alltid greit å være ute litt i god tid uansett. Husk også på at i motsetning til flere andre steder så kan du sjekke ut på p-automaten på Waagårdsløkka og kun bli belastet faktisk tid selv om du har forhåndsbetalt for lengre tid. Anonymkode: f55b4...5ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 4. september 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 4. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Waagårdsløkka fungerer stort sett veldig greit. Tar noen minutter opp til sykehuset, men er jo alltid greit å være ute litt i god tid uansett. Husk også på at i motsetning til flere andre steder så kan du sjekke ut på p-automaten på Waagårdsløkka og kun bli belastet faktisk tid selv om du har forhåndsbetalt for lengre tid. Anonymkode: f55b4...5ee Takk for info ang. parkeringsautomaten! Veldig grei ordning! Det ser ut som det er mange parkeringsplasser ved sykehuset, men når man sjekker så er flesteparten forbeholdt ansatte. Kun en liten plass på andre siden for Waagårdsløkka er for besøkende. Greit da at man kan parkere på Waagårdsløkka, og avgifter er det jo overalt uansett. Jeg skal være ute i god tid. Endret 4. september 2023 av Hanne67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå