Kniv & gaffel Skrevet 9. oktober 2023 #181 Del Skrevet 9. oktober 2023 (endret) Leier bolig (og trives godt med det) Har aldri bodd sammen med en kjæreste Har langt flagrende hår Bruker sminke med shimmer eller glitter Liker barnslige klær og sko (fargeglade klær med mønster, og sko med rund tupp og helt flate) (Er kvinne på 50 +) Endret 9. oktober 2023 av Kniv & gaffel La til alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #182 Del Skrevet 9. oktober 2023 K54 Kjører gammel mc, nesten like gammel som meg selv Kjører sportsbil og kjører altfor fort Står på henda, det imponerer overraskende mange Hopper i søledammer Ser på reality som Ex on the Beach, Below Deck osv. Sette på høy musikk og danse vilt Synger til alle sangene jeg ikke kan Kler meg som en boms med store bukser, hettegensere og sneakers Driter i mangt og meget, har litt lite konsekvenstanker. Snakker fjortis, som kidsa, ass, lissom osv Gleder meg til småting så jeg nesten sprekker Har musefletter Banner som en sjømann Fiser og raper, kan fint skyve fisen min over til mannen Leker "Du har den" på jobben så ingen skjønner noe som helst mens jeg løper og skriker "Ække lov å gi den til den du fikk den av" Sklir ned rekkverk Løper i motsatt vei av hva rulletrappa går Dette er kun en liten del av hva som gjør at jeg aldri føler at jeg blir voksen. Kan heller ikke fatte og begripe at jeg er langt over femti. Anonymkode: 255cb...250 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #183 Del Skrevet 9. oktober 2023 -Går fortsatt ofte på konsert etter at jeg passerte 50. Ikke så uvanlig å gjøre det, men de fleste i min alder drar på konserter på konsertscener med sitteplasser. Jeg drar fortsatt på rockekonserter med ståplasser og headbanging. -Går ofte med hettegenser -Elsker julekalenderne på TV -Spiser ''barnslig'' godteri. Smågodt. -Spiser ''barnslig'' kosemat i helgene. Hamburger, brus, pasta. -Som avkobling gamer jeg ca 1 time hver dag Anonymkode: 90271...f63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #184 Del Skrevet 9. oktober 2023 Er 51 Kler meg i hullete jeans Er på Jodel Følger Isabell Raad på Snap Arrangerer Halloweenfest hvert år, og kler meg som en slut Elsker alt som glitrer(mobil/Mac cover, neglelakk, topper) Låner klær av datteren min på 16 Drikker meg full på fest and the list goes on and on.... Anonymkode: a2cd4...574 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregory Skrevet 9. oktober 2023 #185 Del Skrevet 9. oktober 2023 Jeg gjør det jeg vil (innenfor lovens grenser), og bryr meg ikke om noen mener jeg er for gammel til å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #186 Del Skrevet 9. oktober 2023 jukkapalme skrev (På 9.9.2023 den 11.45): Bruker hettegensere (men ikke på jobb eller i andre profesjonelle situasjoner da) Kjøper gjerne klær i barneavdelingen (164-170 passer meg) Bruker band-t-skjorter (men bare med band jeg digger), t-skjorter med Disney-motiv og andre kule t-skjorter Bruker kule mønstrede sokker og med str 36 i sko har jeg mye å velge i siden jeg kan kjøpe sokker i barneavdelingen Elsker converse og sneakers Har langt, blondt hår (det er visst ikke lov etter fylte 30 i følge kåge ) og så lenge håret mitt holder seg sunt og ikke blir for tynt skal jeg ha langt hår så lenge jeg lever Liker å sminke meg og viser meg ikke offentlig uten sminke. Kan gå tur med hunden i skogen uten sminke da, men viser meg ikke på kjøpesenter osv uten Elsker "ungdommelige" lette parfymer og hater tunge, voksen dame-dufter Snur døgnet i helgene og på helligdager. Elsker å sitte oppe til langt på natt og sove lenge når jeg har mulighet til det Elsker å spille høy musikk med trådløse høretelefoner Liker ikke øl, fortrekker cola Glad i smågodt og annet "barnslig" godis Må ha godis i helgene Har barnslig humor Hater alt som har med håndarbeid å gjøre, kommer aldri til å gidde å lære meg å strikke eller sy Det eneste «barnslige» her var vel å kjøpe klær i barneavdelinga. Resten er vel ganske vanlig? Og skjønte ikke det med parfymer, er vel mer vanlig at ungdommen har kraftig parfyme, og så blir man mer forsiktig og diskret med åra. Anonymkode: b77ec...5f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. oktober 2023 #187 Del Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det eneste «barnslige» her var vel å kjøpe klær i barneavdelinga. Resten er vel ganske vanlig? Og skjønte ikke det med parfymer, er vel mer vanlig at ungdommen har kraftig parfyme, og så blir man mer forsiktig og diskret med åra. Anonymkode: b77ec...5f3 Jeg vet ikke jeg, syns mange på min alder (fyller 44 i slutten av mnd) er så altfor seriøse og "satt" på alle måter, så føler meg barnslig for alderen. Og hettegenser, langt hår, sokker med figurer på og smågodt er jo djevelens verk når man er over 25 i følge mange her på kåge Med det om parfymer mener jeg "voksne" dufter som f.eks chanel nr 5, Opium, Angel, Alien, Tresor, Poison osv. Jeg takler ikke veldig tunge/krydrede eller blomstrete "voksen dame"-parfymer. Jeg foretrekker lettere og mer "ungdommelige" parfymer som ofte er markedsført mot de litt yngre. Jeg har alltid vært forsiktig og diskret med parfyme siden jeg er følsom for duft og bruker såpass lite at jeg ikke kjenner min egen parfyme. Det er jo det man skal, selv om mange driter i det og nærmest dusjer seg i parfyme. Så at mange unge har kraftig parfyme har nok vel så mye med mengden å gjøre. Alle parfymer blir jo sterke og kraftige om man bruker for mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå