AnonymBruker Skrevet 4. september #1 Del Skrevet 4. september Selv bruker jeg de elektriske sparkesyklene i Oslo. En fin måte å komme seg rundt på innenfor ring 3 og ofte billigere enn buss på korte turer og i hvert fall taxi, men tror jeg bare en gang har sett en eldre enn meg selv som er snart 60. Rart i grunnen. Anonymkode: d2aab...4cf 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #2 Del Skrevet 4. september Så fordi du sjelden ser noen på din alder gjøre en ting så tolker du det som at mange mener du er for gammel til å gjøre det? Jeg er 54 og jeg bruker aldri sparkesykkel, men det er da ikke fordi jeg mener at jeg er for gammel til det. Jeg har bare ikke behov for å kjøre sparkesykkel. Jeg har bil og her jeg bor er det det mest praktiske. Kan ikke komme på noe som helt som jeg føler meg for gammel til faktisk og tror ikke det vil endre seg på mange år enda. Anonymkode: cdccc...b26 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #3 Del Skrevet 4. september Farget håret.Menn nærmere 50 har sjeldent lilla hanekam. Anonymkode: ddadc...8f9 18 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #4 Del Skrevet 4. september Gamer (men har ikke gjort d på lenge da jeg lider av gaming depresjon) Forkorter ord og bruker slang som gen-z Drar på byen av og til (mener kanskje selv jeg er for gammel til det). Henger på KG og tuller ( men ingen vet det) Blir forelsket på en umoden og barnslig måte. Musikken jeg hører på er også litt barnslig for min alder. Anonymkode: 2bc68...a88 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #5 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Gamer (men har ikke gjort d på lenge da jeg lider av gaming depresjon) Forkorter ord og bruker slang som gen-z Drar på byen av og til (mener kanskje selv jeg er for gammel til det). Henger på KG og tuller ( men ingen vet det) Blir forelsket på en umoden og barnslig måte. Musikken jeg hører på er også litt barnslig for min alder. Anonymkode: 2bc68...a88 Er du langt over 90? Og hvem er det som synes du er for gammel til disse tingene? Anonymkode: cdccc...b26 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #6 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Farget håret.Menn nærmere 50 har sjeldent lilla hanekam. Anonymkode: ddadc...8f9 Lilla hanekam er alle over 10 år for gamle til... 😂 Anonymkode: cdccc...b26 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. september Populært innlegg #7 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Lilla hanekam er alle over 10 år for gamle til... 😂 Anonymkode: cdccc...b26 Var ingen aldersgrense på pakken😁 Anonymkode: ddadc...8f9 29 3 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #8 Del Skrevet 4. september 46 minutter siden, AnonymBruker said: Er du langt over 90? Og hvem er det som synes du er for gammel til disse tingene? Anonymkode: cdccc...b26 Folk her på KG ihvertfall. Anonymkode: 2bc68...a88 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #9 Del Skrevet 4. september Lakket negler i 10 forskjellige farger.Hilsen mann 47 år. Anonymkode: ddadc...8f9 14 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dishwalla Skrevet 4. september #10 Del Skrevet 4. september Spiller pokemon go. Jeg er i 40-årene. 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #11 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Folk her på KG ihvertfall. Anonymkode: 2bc68...a88 Barn synes alltid at de som er 10-15 år eldre enn seg selv er for gamle til alt. Sånn har det alltid vært. Anonymkode: cdccc...b26 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #12 Del Skrevet 4. september Gaming og pokemon GO ol. Har fått høre direkte snakk til meg om pokemon GO; Er ikke du for gammel til det da. Vi som spiller vet at jeg på 32, kanskje nesten er gjennomsnittsalderen 😅😂 Mange som mener man må «vokse opp» og legge slikt tull bak oss. Men er det egentlig noe forskjell på å strikke, hekle, mekke på bilen, bygge Lego ol. enn å game? Alt er en hobby. Anonymkode: 1aad4...458 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #13 Del Skrevet 4. september Følger noen unge influencere på snap. Burde jo være totalt uinteressant for meg på 56 🙃. Anonymkode: 5a54b...15f 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #14 Del Skrevet 4. september Går med hoodie. Jeg har sett noen nebbete kommentarer om hoodie-boomers noe sted så ja, noen synes det er en aldersgrense. Anonymkode: 7f7de...9c9 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 4. september #15 Del Skrevet 4. september Stort sett alt . . . 😀 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #16 Del Skrevet 4. september Studerer for moro, er 50 år😄Fører ikke til jobb eller bedre økonomi. Pur interesse/hobby. Anonymkode: 19a37...66d 10 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #17 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går med hoodie. Jeg har sett noen nebbete kommentarer om hoodie-boomers noe sted så ja, noen synes det er en aldersgrense. Anonymkode: 7f7de...9c9 Jeg også. Som 50-åring burde jeg kledd med annerledes, men er ikke komfortabel med andre klær enn vide bukser og hettegensere. Anonymkode: 19a37...66d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #18 Del Skrevet 4. september Kjører med høy musikk og elsker det, kjøpt motorsykkel og freser rundt for morro skyld. Kler meg omtrent som jeg gjorde på ungdomsskolen, Basic stil med en viss type klær men som noen mener vi 30+ er for gamle Anonymkode: 4b1de...4e2 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #19 Del Skrevet 4. september Går i tivoli og fornøyelsespark. Har beholdt alle gamle bamser og kjøper iblant nye. Så Teddybjørnens jul på kino og skal også se Skomakergata. Anonymkode: 05b47...6d1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #20 Del Skrevet 4. september Går med hettegensere, snekkerbukser, tyllskjørt, knallrosa kåpe... You name it. Ser alt av Marvel-filmer. Tar karuseller og berg og dal- baner. Er våken halve natta og sover til langt på dag når jeg har sjansen. Anonymkode: 9a3f7...f66 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå