Gå til innhold

Trene undersiden av rumpa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har trent styrketrening 2-4 ganger i uken i godt og vel 6 måneder, og ser definitivt resultater av treningen. Men, jeg sliter med å trene undersiden av rumpa. Selve rumpeballene er runde og fine, men undersiden er fremdeles flat. Har noen tips til hvilke type øvelser jeg burde gjøre for å nå denne muskelgruppen best mulig?😅 

Anonymkode: 8c5f7...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Finn deg en bratt bakke og gå i 😃

Anonymkode: d9fee...7a1

Den er uprøvd, og definitivt verdt et forsøk. Takk😀 Er jeg avhengig av en viss mengde fett for å få løftet undersiden? Jeg har ikke så mye ekstra å ta av! 

Anonymkode: 8c5f7...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Den er uprøvd, og definitivt verdt et forsøk. Takk😀 Er jeg avhengig av en viss mengde fett for å få løftet undersiden? Jeg har ikke så mye ekstra å ta av! 

Anonymkode: 8c5f7...963

Det vet jeg ikke, beklager, men å gå i bratte bakker strammer opp hele baksiden fra bakke til ankler, og spesielt baklår og rumpe. Hvis du har et skianlegg med alpint bakke rundt deg, gå opp utfor bakken eller bratte stier og veier. Funker veldig bra for hele kroppen, men spesielt ben og rumpe :)

Anonymkode: d9fee...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fokusert mer på å trene hamstringene dine. Øvelser for bakside lår. Som ettbens markløft, strake markløft(rumensk mark) og leg Curl. 

Endret av Anjatapinjata
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det vet jeg ikke, beklager, men å gå i bratte bakker strammer opp hele baksiden fra bakke til ankler, og spesielt baklår og rumpe. Hvis du har et skianlegg med alpint bakke rundt deg, gå opp utfor bakken eller bratte stier og veier. Funker veldig bra for hele kroppen, men spesielt ben og rumpe :)

Anonymkode: d9fee...7a1

Tusen takk😀

Anonymkode: 8c5f7...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...