Gå til innhold

Blir damer imponert av trofeer og priser?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje ikke dander hele stua med dette, men en hylle i gangen feks? Jeg blir nok ikke imponert i den forstand, men det er ingenting galt i å ha hobbyer/interesser man er engasjert i - og tilsvarende være stolt og glad over å være flink og bli anerkjent i dette. Det kan jo også være en inngangsport til samtale rundt hobbyer etc? Nå tenker jeg ikke på svømmeknappen eller fotballturnering i 5.kl 😅 men skyttermerke, hundeutstilling, kampsport, motorsport, skirenn etc.. 

Anonymkode: 966e0...5c1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det Brageprisen, kongens, pullitzer eller et nm-gull ( ikke kappgang ) så kanskje.  Ikke for fin kanin eller vollyballcupen for bedriftslag.

Anonymkode: 06863...124

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Aller mest imponert blir jeg over å se svømmeknappen. 

Anonymkode: 46dcb...ce8

Oh man minner. Jeg husker at jeg tok 2 av de som barn.
Men jeg antar det er blitt strengere nå om man i det hele tatt fortsatt får svømmeknapper(?)

Jeg var såfall et prodigy i svømming.....men så fikk jeg thalassofobi XD

Gjest AnonymkvinneViken
Skrevet

Kanskje Brageprisen, men ellers bryr jeg meg på ingen måte om sånt. Generelt bryr jeg meg minimalt om hva mannen eier materielt. Mye viktigere hvem han er som person og at han er et godt menneske. Det et en bonus hvis han eier leilighet og bil, men for meg er det viktigere at han eier og kjører egen bil, enn eier bolig. Han må gjerne leie leilighet liksom :)  

Skrevet

Nei, det er heller omvendt. Synes det er patetisk.

Anonymkode: 313d9...12a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Nei, det er heller omvendt. Synes det er patetisk.

Anonymkode: 313d9...12a

Det syntes jeg var å ta i… Det er jo ikke patetisk å være glad og stolt over å ha fått en annerkjennelse for å være flink i noe? Her tenker jeg det er en mellomting.., Du behøver ikke ha det på en opplyst pidestall midt i stua 😅 men i bokhylla eller i gangen, eller kjellerstue feks synes jeg er helt greit. Jeg liker at folk har interesser de er engasjert i 😊 Jeg tror jeg kunne syntes dette var litt sjarmerende… 

Anonymkode: 966e0...5c1

• Liker 1
Skrevet

Ja blir imponert når noen har fått til noe, og glad på deres vegne 😊 Men de må ikke ha fått til noe for at jeg skal bry meg om dem såklart

Anonymkode: abfd5...18d

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har vunnet en del trofeer og priser innen forskjellige felt gjennom årene. Men alt har vært pakket ned i bokser i garasjen. Jeg lurer på om jeg skal sette de frem lett synlig i stua. Tror dere det hjelper?

Anonymkode: 7124c...946

Nei, får gubbefølelsen av det.

Anonymkode: 95bfb...fd4

• Nyttig 1
Skrevet

Det eneste som er verre en alle disse trofeene er et revir på furukledte vegger.

Anonymkode: 95bfb...fd4

Skrevet
Hedda-78 skrev (8 timer siden):

Selvskryt er aldri attraktivt. Å ha pokaler utstilt er selvskryt. Spesielt i stua. Men hadde jeg hatt en Nobel, hadde den fått stå i stua en stund, altså.

Enig

Anonymkode: ff724...a39

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jøss. Får du ikke dame da er det virkelig ikke håp.

Anonymkode: 4a381...89b

Jeg som skrev 10 istedenfor 100 (var uansett tull) 

Fy faen satt og lo av svaret ditt i 10 min, vet ikke hvorfor 😂😂😂

Skrevet

Nei men menn pleier bli imponert og interesserte  av mine. Er på en hylle i  stua. Har vell ikke vært en eneste mann innom som ikke har kommentert🤭

Men er sikkert fordi menn bryr seg om sånt. Damer innom legger aldri merke til det🤭

Anonymkode: f9007...26d

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Nei unntatt en emmy eller oscar 😂 Hvis du har masse priser i stua tror jeg også du har elghode på veggen. Og en ulvetatovering. Hvorfor? Vet ikke. Men det er ikke spesielt attraktivt 

Disse prisene er kjøpt og betalt.  Svømmelappen må man i det minste gjøre seg fortjent til å få. 

Anonymkode: 2c0cf...979

• Liker 1
Skrevet

Ville ikke vært avgjørende, kunne kanskje vært litt søtt. Er ikke dame heller jeg da, så..

Anonymkode: 08052...1c7

Skrevet

Her er janteloven sterk ser jeg! 🙄

Altså, det kan se litt harry ut å ha dem veldig på display, men står de på en dekorativ måte som ikke er skikkelig midt i trynet på alle som kommer inn, så kan det gjerne bli en samtalestarter, og selv om folk her ikke ser ut til å ville innrømme det, så er det selvsagt attraktivt med en mann som har interesser han er flink til, og som viser at han har mål, ambisjoner og et interessant liv. Det er også da bedre at hun får øye på troféene tilfeldig og spør, enn at han snakker om det uoppfordret. 

• Nyttig 1
Skrevet

Det bør i såfall være trofeer som viser at du er minimum best i landet på noe, ellers blir det bare patetisk å prøve å skryte av det som voksen. Det er feks litt for mange menn i 40-årene som er stolt av å ha gått Birken innenfor kravet til merke... Gjett hva, vi damer kunne ikke brydd oss mindre.

Anonymkode: f3b2a...c87

• Liker 1
Skrevet

Nei, kunne ikke brydd meg mindre.

Om du er en kjent og profilert idrettsperson for eks, så er det greit. 

Men om ikke, så må jeg si; Nei. 

Anonymkode: 5498f...6a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...