AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Jeg har vunnet en del trofeer og priser innen forskjellige felt gjennom årene. Men alt har vært pakket ned i bokser i garasjen. Jeg lurer på om jeg skal sette de frem lett synlig i stua. Tror dere det hjelper? Anonymkode: 7124c...946
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 Definitivt! Sett de ved siden av frimerkesamlinga di!! Anonymkode: b4744...ce4 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #3 Skrevet 3. september 2023 Nei, det er ikke trofeer og priser som er imponerende. Det sier noe positivt om dine evner på det feltet, og det kan si noe om noen av dine personlige egenskaper. Men det sier ikke så veldig mye mer om deg som person og potensiell partner - det viser du med hvordan du behandler kvinnen du dater, kvinner og mennesker generelt ved å behandle dem med respekt og omtanke, viser at du kan kommunisere på en god måte m.m. Det vanskelige - for både kvinner og menn - det er å finne en person man har gjensidig sterk og god kjemi med, en person som føler det samme som en selv gjør, på samme tid, og at begge to kan og vil gå inn i et forhold til den andre. Vær deg selv, vær en du selv kunne tenkt deg å være sammen med, behandle andre bra, ikke ta deg selv så selvhøytidelig - og se, virkelig se den du liker, lytt til henne, kommuniser på en god måte med henne. Lykke til Anonymkode: 35f6c...e0b 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #4 Skrevet 3. september 2023 Aller mest imponert blir jeg over å se svømmeknappen. Anonymkode: 46dcb...ce8 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #5 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aller mest imponert blir jeg over å se svømmeknappen. Anonymkode: 46dcb...ce8 Oj!! 🤩 Da blir det pulings!! Anonymkode: b4744...ce4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #7 Skrevet 3. september 2023 Blir ikke imponert, men det er fordi trofeer og priser ikke sier meg noenting. Jeg aner ikke om det er gjeve priser eller om det er priser alle som melder seg på får. Anonymkode: 2c0cf...979
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #8 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Aller mest imponert blir jeg over å se svømmeknappen. Anonymkode: 46dcb...ce8 Jeg har rideknappen jeg😄😄 Anonymkode: cbf0c...b98 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #9 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har vunnet en del trofeer og priser innen forskjellige felt gjennom årene. Men alt har vært pakket ned i bokser i garasjen. Jeg lurer på om jeg skal sette de frem lett synlig i stua. Tror dere det hjelper? Anonymkode: 7124c...946 Nei. Anonymkode: 66128...16b
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #10 Skrevet 3. september 2023 Det jeg blir minst imponert av er menn som vil imponere meg. Går de i sjuende klasse liksom? Anonymkode: 2ec6d...bff 4
Jacuzzi Skrevet 3. september 2023 #11 Skrevet 3. september 2023 Nei, men hender at vi later som at vi syns det, for vi har skjønt at den mest effektive måten å få en mann til å forelske seg i oss på er å stryke hans ego så mye som mulig og vise at vi beundrer ham. 3
Daria Skrevet 3. september 2023 #12 Skrevet 3. september 2023 (endret) En Bragepris kunne gjort inntrykk, mvh litteraturnerden Utover det... Uansett - hvis hun er interessert nok til å befinne seg i stuen din i utgangspunktet, vil neppe noen blanke troféer være avgjørende for hvor det går videre. I beste fall kan det være et interessant samtaletema, i verste fall bare virke skrytete og/eller latterlig Endret 3. september 2023 av Daria 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #13 Skrevet 3. september 2023 Daria skrev (5 minutter siden): En Bragepris kunne gjort inntrykk, mvh litteraturnerden Utover det... Uansett - hvis hun er interessert nok til å befinne seg i stuen din i utgangspunktet, vil neppe noen blanke troféer være avgjørende for hvor det går videre. I beste fall kan det være et interessant samtaletema, i verste fall bare virke skrytete og/eller latterlig Ja, og vitne om dårlig smak i interiør..... Anonymkode: 83551...153
slumkim Skrevet 3. september 2023 #14 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har rideknappen jeg😄😄 Anonymkode: cbf0c...b98 Og jeg har sykkelknappen 😃
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #15 Skrevet 3. september 2023 Nei unntatt en emmy eller oscar 😂 Hvis du har masse priser i stua tror jeg også du har elghode på veggen. Og en ulvetatovering. Hvorfor? Vet ikke. Men det er ikke spesielt attraktivt Anonymkode: ff724...a39 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #16 Skrevet 3. september 2023 slumkim skrev (1 minutt siden): Og jeg har sykkelknappen 😃 Jeg har 50 og 10 meter svømmeknappen, slår alle 😂😂 Anonymkode: ff724...a39
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #17 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har 50 og 10 meter svømmeknappen, slår alle 😂😂 Anonymkode: ff724...a39 100* Anonymkode: ff724...a39
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #18 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har 50 og 10 meter svømmeknappen, slår alle 😂😂 Anonymkode: ff724...a39 Jøss. Får du ikke dame da er det virkelig ikke håp. Anonymkode: 4a381...89b 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #19 Skrevet 3. september 2023 Troféer i stua skriker at man er desperat, og ikke minst at man har elendig smak i interiør. MEN - hvis du har f eks et kontor, så syns jeg så absolutt at du kan ha en vegg med troféene dine der inne. Da er det mye mer diskrét, og handler mer om at det er memorabilia for deg personlig. Jeg har selv en sønn som konkurrerer innen toppidrett, han ofrer utrolig mye for de trofeene han får, og det er jo tragisk hvis de skal skjules nederst i en eske på loftet for evig tid. ... Men dette gjelder ikke deltakerprisene i knøttefotball altså... 😉😉 Men troféer som faktisk viser at man besitter dedikasjon, disiplin og målbevissthet. Anonymkode: fb672...521 4
Hedda-78 Skrevet 3. september 2023 #20 Skrevet 3. september 2023 Selvskryt er aldri attraktivt. Å ha pokaler utstilt er selvskryt. Spesielt i stua. Men hadde jeg hatt en Nobel, hadde den fått stå i stua en stund, altså. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå