Gå til innhold

René, typisk Østfold navn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker som at de som heter René kommer fra Sarpsborg, Fredrikstad området. Er dette en gjengs oppfatning?

Samme som at Steve er et navn som brukes i Nord Norge, da gjerne i indre Troms. 

Anonymkode: 97ddc...f3d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekket litt i telefonkatalogen.

Det er altså vanligere enkelte steder enn andre, og vanligere i Østfold enn mange andre steder, men det blir veldig feil å si at de fleste som heter René kommer fra Sarpsborg eller Fredrikstad.

Anonymkode: f6d9c...182

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/3/2023 at 2:29 AM, AnonymBruker said:

Sjekket litt i telefonkatalogen.

Det er altså vanligere enkelte steder enn andre, og vanligere i Østfold enn mange andre steder, men det blir veldig feil å si at de fleste som heter René kommer fra Sarpsborg eller Fredrikstad.

Anonymkode: f6d9c...182

Med tanke på hvor mange flere som bor i Oslo kontra Fredrikstad/Særp så er det jo temmelig overrepresentert i Østfold. Selv ville jeg tippet Halden som René hovedstad. 

Anonymkode: d2bd0...c75

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rino og Rene er populære navn i Fredrikstad og Sarpsborg ja :D Belastende navn. 

Anonymkode: f8806...b6b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rene har nok vokst opp i Sarpsborg og hatt alle sommerferier på campingen. Går helst i Crocks eller slippers og bruker Hummel sokker, fordi Nike er litt dyrt. 

Anonymkode: 8f455...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/5/2023 at 12:28 PM, AnonymBruker said:

Med tanke på hvor mange flere som bor i Oslo kontra Fredrikstad/Særp så er det jo temmelig overrepresentert i Østfold. Selv ville jeg tippet Halden som René hovedstad. 

Anonymkode: d2bd0...c75

Jepp, og dessuten kan godt alle de som bor i Oslo være fra Østfold 😛 

Anonymkode: e1774...1c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Sarpsborg, og har inntrykk av at det er et vanlig navn der ja😂 Men blandt voksne, har ikke hørt om noen barn som heter det for tiden. René, Remi, Cato, Glenn, Tom André, Kenneth, de gikk vel i samme klasse tenker jeg🤪

Anonymkode: 3a5f8...f04

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rene er Harry ja, litt i samme gate som Andre og Gil. Forferdelige navn, hvem gir barna sine sånne navn?

Anonymkode: ec5ce...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Rene er Harry ja, litt i samme gate som Andre og Gil. Forferdelige navn, hvem gir barna sine sånne navn?

Anonymkode: ec5ce...d92

Mora til Ahre-Ketil 

Anonymkode: b23d1...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...