AnonymBruker Skrevet 2. september #1 Del Skrevet 2. september Alt er så likt og kjedelig i butikkene. Bor på et lite sted og vi har Bohus og Skeidar, Jysk, Rusta, Sparkjøp og Europris... Så må gjerne bli noe på nett. Anonymkode: b1cc2...0bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffemonsteret Skrevet 2. september #2 Del Skrevet 2. september Loppemarked, bruktbutikker og Finn.no/ FB marketplace. Kjøp brukt! Mye mer personlig, billigere og mer miljøvennlig! Men kjøper litt smågreier på søstrene grene, HM home, Zara home også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #3 Del Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Alt er så likt og kjedelig i butikkene. Bor på et lite sted og vi har Bohus og Skeidar, Jysk, Rusta, Sparkjøp og Europris... Så må gjerne bli noe på nett. Anonymkode: b1cc2...0bc Du bor i Lyngdal. Anonymkode: 77e38...419 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 2. september #4 Del Skrevet 2. september (endret) Jeg kjøper noe brukt og noe spesielt fra Epla Etsy Frøken rosa Loppemarked og finn Og sper på med de typiske butikkene som Kremmerhuset, Indiska, Ting, Nille, Jysk, IKEA, H&M home og noen lokale som f.eks "hjem kjære hjem" her jeg bor Og i tillegg gjør jeg en del selv, mye fint av DIY, finner en del inspirasjon på pinterest. Endret 2. september av skreppamedleppa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #5 Del Skrevet 2. september Kitchn Anonymkode: c52d4...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #6 Del Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du bor i Lyngdal. Anonymkode: 77e38...419 Det tror jeg også TS gjør. Anonymkode: c52d4...1cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #7 Del Skrevet 2. september Shein har veldig mye fint interiør. Aliexpress også. Anonymkode: 3c2bb...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #8 Del Skrevet 2. september Jeg har handlet en del på Ellos, Jotex og Homeroom (mye av det samme da, tror det er samme firma). Liker også Nordic Nest og Rum21. Finn kjøper jeg en del på Og IKEA da.. 😃 Bestiller det også på nett når det er store ting, har ikke bil. Aliexpress har faktisk fine ting også og ikke bare ræl, har en lampe derfra Etsy har mye kul kunst og sånt. Og ellers så googler jeg gjerne det jeg er ute etter, så jeg har jo ting fra alle slags forskjellige butikker og hjørner av verden. Anonymkode: 848cd...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 2. september #9 Del Skrevet 2. september Lunehjem.no Nordic nest Kid Multitrend Jotex Ellos Levia.no 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #10 Del Skrevet 2. september Julepynt og vanlig interiør kjøper jeg på Nille, rusta, europris, kitch’n, Nordicnest, Christiania Glassmagasin, kremmerhuset, bohus, møbelringen, kid, og sikkert andre steder jeg ikke kommer på. Vi kjøper lite interiør, men akkurat julepynt liker vi å ha en del av. Anonymkode: ec1bf...5f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 2. september #11 Del Skrevet 2. september Kid, royal design, jotex, hm home, etsy og andre plasser jeg ramler innom/over nå og da.0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 2. september #12 Del Skrevet 2. september Har kjøpt herfra det siste året i forbindelse med ny bolig: - Bolia - Nordicnest - En interiørbutikk jeg ikke husker navnet på, men som har mye møbler i naturlig tre -Finn.no - Loppemarked - Brukt som jeg har fikset på for å få "min" stil på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #13 Del Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Alt er så likt og kjedelig i butikkene. Bor på et lite sted og vi har Bohus og Skeidar, Jysk, Rusta, Sparkjøp og Europris... Så må gjerne bli noe på nett. Anonymkode: b1cc2...0bc Brukthandel eller på finn. Anonymkode: ada51...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #14 Del Skrevet 2. september Illums Bolighus, loppemarked, finn.no, Tise, Fretex, Royal design, Keiserens nye Trær, Glass og interiør. Anonymkode: 4514f...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #15 Del Skrevet 2. september 8 hours ago, AnonymBruker said: Alt er så likt og kjedelig i butikkene. Bor på et lite sted og vi har Bohus og Skeidar, Jysk, Rusta, Sparkjøp og Europris... Så må gjerne bli noe på nett. Anonymkode: b1cc2...0bc Aword, interior24, lunehjem, nordicnest, royaldesign, rum21, hay, illums Anonymkode: 84765...147 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #16 Del Skrevet 3. september lavita.no rmshop.no finn.no Anonymkode: 185f4...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 3. september #17 Del Skrevet 3. september Jeg har litt IKEA i bånn. Så har jeg bilder, puter, farger fra andre plasser. Kjøpt over hele verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #18 Del Skrevet 3. september Absolutt favorittbutikker er Bolina og millas boutique. Bør følges på Instagram for inspo. Anonymkode: d5817...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #19 Del Skrevet 3. september Botecoksu og Diversum (Sjekk instagram). En sjelden gang handler jeg på Indiska men synes de har tapt seg veldig.. finn.no Bruktbutikker. Graham & Green. Anonymkode: 8ca83...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #20 Del Skrevet 3. september Glemte Kare design! Anonymkode: 8ca83...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå