AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #1 Skrevet 2. september 2023 Jeg føler selv at jeg er veldig dårlig på å ri. Er det en god ide/kan det hjelpe om jeg kjøper en dildo og øve på? 🤔😅 Anonymkode: 553f8...812 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #2 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg føler selv at jeg er veldig dårlig på å ri. Er det en god ide/kan det hjelpe om jeg kjøper en dildo og øve på? 🤔😅 Anonymkode: 553f8...812 Liker du det da? Om du stresser mer med det enn du nyter, finnes det heldigvis hundrevis av andre stillinger å ta av☺️ Anonymkode: 4d381...677
Bamseklemmer Skrevet 2. september 2023 #3 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg føler selv at jeg er veldig dårlig på å ri. Er det en god ide/kan det hjelpe om jeg kjøper en dildo og øve på? 🤔😅 Anonymkode: 553f8...812 Ja det er en god ide å kjøpe deg en sugekopp dildo🤭 "Øving gjør mester" det gjelder både kvinner og menn✔️ Tørrtrening uten noe inni deg er ikke å anbefale.. du blir bedre av å ri en dildo til melkesyra tar deg.. og det gir deg både god balanse og nytelse😅
Hareena Skrevet 2. september 2023 #4 Skrevet 2. september 2023 Styrketrening, , f.eks knebøy, vil vel hjelpe på å kunne nyte denne stillingen. Nå synes ikke jeg det skal fokuseres på å være «flink» i senga, men på bokstavlig talt å elske. Det er ingen idrettskonkurranse. 1
Numii Skrevet 2. september 2023 #5 Skrevet 2. september 2023 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Ja det er en god ide å kjøpe deg en sugekopp dildo🤭 "Øving gjør mester" det gjelder både kvinner og menn✔️ Tørrtrening uten noe inni deg er ikke å anbefale.. du blir bedre av å ri en dildo til melkesyra tar deg.. og det gir deg både god balanse og nytelse😅 Jeg er faktisk uenig. En sugekoppdildo vil enten være for hard eller for myk å ri som nybegynner. Jeg mestrer fint å ri en mann, men å ri en dildo..? Nope. Vinkel og alt blir litt feil. Men øvelse gjør mester, det er vi enige om. Det er vel bare å kjøre på, ta initiativ og prøve seg frem. Variasjoner som å sitte på huk f.eks kan jo være veldig gøy. 2 1 2
Frkego Skrevet 2. september 2023 #6 Skrevet 2. september 2023 Å ri en dildo blir ikke det samme som å ri en mann. Å ri en slank mann er ikke det samme som å ri en kraftig mann. Å ri en mann med liten penis er ikke det samme som å ri en mann med stor penis etc. I tillegg har menn ulike preferanser når det kommer til hva de liker best, så snakk med partner om hvordan han liker det. Det aller viktigste er at du liker det du gjør, er frisluppet og nyter. Bevegelige hofter og god kontroll og styrke i bekkenbunnsmuskulaturen er aldri feil. 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #7 Skrevet 2. september 2023 Jeg brukte flere år på å bli god på å ri 🐎😜. Det ligger litt i hoftene og bekkenet. Menn er og forskjellige her. Noen liker hardt tempo andre vil ha det mykere. Jeg synes det er letere å ri når han sitter på en stol eller i sofaen. Anonymkode: 66739...1e8
Perelandra Skrevet 2. september 2023 #8 Skrevet 2. september 2023 Tråden er ryddet for kontaktannonse Perelandra, mod.
Fioljenta Skrevet 2. september 2023 #9 Skrevet 2. september 2023 Da jeg oppdaget at jeg kunne knele med et bein og stå på huk med det andre, ble det mye lettere! Det blir også enklere hvis jeg kan bruke armene. For eksempel hvis jeg står på huk med begge bein, blir det lettere hvis jeg folder hendene bak hodet hans og legger albuene på skuldrene hans. Eller støtter hendene på underlaget ved siden av ham. Ja, og hvis vi er på gulvet i stedet for senga. Tidligere tenkte jeg alltid på bare en ride-stilling, men det er jo mange. Og noen av dem synes jeg er mye enklere og bedre enn andre. Små endringer i stilling knas faktisk gi en stor forskjell. (Se f.eks. her) Alt blir bedre med trening, men, altså, partneren min har aldri sagt nei til å la meg trene på å ri så jeg foretrekker helt klart det fremfor en dildo. 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #10 Skrevet 2. september 2023 Hareena skrev (5 timer siden): Styrketrening, , f.eks knebøy, vil vel hjelpe på å kunne nyte denne stillingen. Nå synes ikke jeg det skal fokuseres på å være «flink» i senga, men på bokstavlig talt å elske. Det er ingen idrettskonkurranse. Helt enig Trene underlivet funker utrolig bra. Å ri er jo ikke å ri opp og ned.....sette seg helt nedpå, bruke hoftene rolig frem og tilbake mens man kniper hver gang 😍 Etterhvert øke....da kommer jeg såå lett....love it 😍 Anonymkode: 57302...276 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #11 Skrevet 2. september 2023 Jeg tar ikke å gå opp og ned. Jeg kjører meg fram og tilbake når jeg sitter på han. Han blir helt gal og kommer nesten med en gang jeg gjør det. Skyver hofta fram. Godt for meg å da får klitorisen stimulering. Anonymkode: 520d1...2df
Sphere Skrevet 2. september 2023 #12 Skrevet 2. september 2023 Frkego skrev (3 timer siden): Å ri en dildo blir ikke det samme som å ri en mann. Å ri en slank mann er ikke det samme som å ri en kraftig mann. Å ri en mann med liten penis er ikke det samme som å ri en mann med stor penis etc. I tillegg har menn ulike preferanser når det kommer til hva de liker best, så snakk med partner om hvordan han liker det. Det aller viktigste er at du liker det du gjør, er frisluppet og nyter. Bevegelige hofter og god kontroll og styrke i bekkenbunnsmuskulaturen er aldri feil. Dette. Veldig dette. Jeg kan merke at noen kvinner kan bli litt stressa når de skal ri meg. De har opparbeidet seg en egen måte å bevege seg på som sikkert fungerte bra med eksen, men så finner de ut at jeg lett faller ut når de forsøker det samme med meg. Men det er jo bare å finne ut av hva som fungerer for oss, så får det heller være litt klønete til å begynne med. De aller fleste finner ut hvordan de skal ri en liten penis skikkelig også. Prøv ut forskjellige teknikker, finn ut hva som er godt for deg, og hva som er godt for ham. 3
Even Tuell Skrevet 2. september 2023 #13 Skrevet 2. september 2023 Rett opp og ned bevegelse blir veldig slitsomt, veldig fort. Len deg heller litt fram og gni deg fram og tilbake med han inni deg. Da får du godt med stimulering, han får godt med stimulering og det er ikke så slitsomt. Han kan også hjelpe til ved å holde deg rundt rumpa og dra deg litt frem/opp. Det gjelder særlig om han sitter litt mer oppreist, f.eks mot en vegg. Dette er en av mine favorittstillinger. Føler jeg kommer langt inn i henne, samtidig med at vi kan kline, seg hverandre i øynene samtidig som pikken glir inn og ut av henne. Da gnir hun seg mer fram/tilbkae enn opp/ned, Jeg kan ha hendene på rumpa hennes og hjelpe henne opp og presse henne litt ned på staken. Du kan også prøve å lene deg litt tilbake. Da treffer penis inni jeg på en helt annen måte. Det stimulerer han enda mer siden penishodet får mye action OG han kan se at pikken glir inn og ut av deg om han sitter litt oppreist. Om han ligger kan du støtte deg litt med armene bakover på beina hans. Sitter han mer oppreist kan du holde fast rundt nakken eller i armene hans mens du lener deg mer og mer bakover. Uansett, øvelse gjør mester. Din nytelse og engasjement er helt nødvendig. Ikke tenk så mye på å være flink / best. Gjør det som føles godt for deg og spør han om hva som føles best for han. Prøv ut litt forskjellige stillinger: Inspirasjon https://sex-stillinger.no/kvinnen-pa-topp/ https://badgirlsbible.com/cowgirl-sex-position
MrAnon Skrevet 2. september 2023 #14 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg føler selv at jeg er veldig dårlig på å ri. Er det en god ide/kan det hjelpe om jeg kjøper en dildo og øve på? 🤔😅 Anonymkode: 553f8...812 Det er nok sikkert bare noe du føler, ikke tenk på det sånn. Jeg ville likt best at du fant ut hva som var godt for deg. Hvilken bevegelse som gjør at den treffer akkurat der den skal. De beste damene til å ri er de som kommer på pålen, slik at man føler seg litt brukt 😮💨😉
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #15 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Liker du det da? Om du stresser mer med det enn du nyter, finnes det heldigvis hundrevis av andre stillinger å ta av☺️ Anonymkode: 4d381...677 Ja, jeg liker det godt! Anonymkode: 553f8...812
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #16 Skrevet 2. september 2023 Hareena skrev (17 timer siden): Styrketrening, , f.eks knebøy, vil vel hjelpe på å kunne nyte denne stillingen. Nå synes ikke jeg det skal fokuseres på å være «flink» i senga, men på bokstavlig talt å elske. Det er ingen idrettskonkurranse. Takk for godt tips 👍🏼 Anonymkode: 553f8...812
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #17 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg brukte flere år på å bli god på å ri 🐎😜. Det ligger litt i hoftene og bekkenet. Menn er og forskjellige her. Noen liker hardt tempo andre vil ha det mykere. Jeg synes det er letere å ri når han sitter på en stol eller i sofaen. Anonymkode: 66739...1e8 Da kanskje jeg kan bli det også da 🤞🏼👍🏼 Anonymkode: 553f8...812
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #18 Skrevet 2. september 2023 Fioljenta skrev (14 timer siden): Da jeg oppdaget at jeg kunne knele med et bein og stå på huk med det andre, ble det mye lettere! Det blir også enklere hvis jeg kan bruke armene. For eksempel hvis jeg står på huk med begge bein, blir det lettere hvis jeg folder hendene bak hodet hans og legger albuene på skuldrene hans. Eller støtter hendene på underlaget ved siden av ham. Ja, og hvis vi er på gulvet i stedet for senga. Tidligere tenkte jeg alltid på bare en ride-stilling, men det er jo mange. Og noen av dem synes jeg er mye enklere og bedre enn andre. Små endringer i stilling knas faktisk gi en stor forskjell. (Se f.eks. her) Alt blir bedre med trening, men, altså, partneren min har aldri sagt nei til å la meg trene på å ri så jeg foretrekker helt klart det fremfor en dildo. 🙂 Takk for tips og link! Jeg får øve på typen da 👌🏼 Anonymkode: 553f8...812
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #19 Skrevet 2. september 2023 Even Tuell skrev (4 timer siden): Rett opp og ned bevegelse blir veldig slitsomt, veldig fort. Len deg heller litt fram og gni deg fram og tilbake med han inni deg. Da får du godt med stimulering, han får godt med stimulering og det er ikke så slitsomt. Han kan også hjelpe til ved å holde deg rundt rumpa og dra deg litt frem/opp. Det gjelder særlig om han sitter litt mer oppreist, f.eks mot en vegg. Dette er en av mine favorittstillinger. Føler jeg kommer langt inn i henne, samtidig med at vi kan kline, seg hverandre i øynene samtidig som pikken glir inn og ut av henne. Da gnir hun seg mer fram/tilbkae enn opp/ned, Jeg kan ha hendene på rumpa hennes og hjelpe henne opp og presse henne litt ned på staken. Du kan også prøve å lene deg litt tilbake. Da treffer penis inni jeg på en helt annen måte. Det stimulerer han enda mer siden penishodet får mye action OG han kan se at pikken glir inn og ut av deg om han sitter litt oppreist. Om han ligger kan du støtte deg litt med armene bakover på beina hans. Sitter han mer oppreist kan du holde fast rundt nakken eller i armene hans mens du lener deg mer og mer bakover. Uansett, øvelse gjør mester. Din nytelse og engasjement er helt nødvendig. Ikke tenk så mye på å være flink / best. Gjør det som føles godt for deg og spør han om hva som føles best for han. Prøv ut litt forskjellige stillinger: Inspirasjon https://sex-stillinger.no/kvinnen-pa-topp/ https://badgirlsbible.com/cowgirl-sex-position Godt tips! 👏🏼 Anonymkode: 553f8...812
Bamseklemmer Skrevet 3. september 2023 #20 Skrevet 3. september 2023 (endret) Numii skrev (19 timer siden): Jeg er faktisk uenig. En sugekoppdildo vil enten være for hard eller for myk å ri som nybegynner. Jeg mestrer fint å ri en mann, men å ri en dildo..? Nope. Vinkel og alt blir litt feil. Men øvelse gjør mester, det er vi enige om. Det er vel bare å kjøre på, ta initiativ og prøve seg frem. Variasjoner som å sitte på huk f.eks kan jo være veldig gøy. Hvorfor selges det slike sugekoppdildoer tror du? Og vinkelen trenger ikke å være så nøyaktig, for den føyer seg etter vinklene den rides på. Myk eller hard.. rett ut eller med vinkel. Det finnes ulike varianter som kombinerer det meste av dette.. Så jo, disse er god trening for å trene på ulike vinkler, enten de blir montert vertikalt eller horisontalt.. En kuk har ikke bare en vinkel.. det er jo forskjell på riding i cowgirl, revers cowgirl, doggy, amasonas, spooning +++ Hva ville du anbefale som trening på å ri? Jokke i løse lufta? Endret 3. september 2023 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå