Catwalkbarbie Skrevet 2. september 2023 #21 Skrevet 2. september 2023 Nokia skrev (8 timer siden): Har veskedilla, såeh..... Gucci Marmont small svart med gullenke Gucci monogram Pphidia grå Mulberry clutch peach Mulberry bayswater brun Louis Vuitton Noe Louis Vuitton carryall 45 Louis Vuitton carryall 60 Michael Kors Hamilton svart Michael Kors Hamilton grå Tiger clutch oransj Hvisk skulderveske i oransj Hvisk skulderveske i grønn Grønn Zara skulderveske Tiger bayswaterlike brun Michael Kors Hope rød Burberry satchel Marc Jacobs My tote beige Marc Jacobs skulderveske svart Marc Jacobs Snapshot burgunder Wooden bloggerbag En fake YSL og en fake Gucci...som jeg aldri bruker....pluss en stråveske og liten rosa veske fra HM og en liten beige fra HM... Elsker samlingen din😍
Nokia Skrevet 3. september 2023 #22 Skrevet 3. september 2023 Catwalkbarbie skrev (8 timer siden): Elsker samlingen din😍 Takk! 🙂 Neste på ønskelisten er en beige YSL clutch.... 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #23 Skrevet 3. september 2023 Jeg har ikke tatt noen opptelling, men jeg har ca 10 skinnvesker i litt varierende størrelse og farger, og bruker 2-3 av dem til hverdags. Resten er sjelden eller aldri i bruk. I tillegg har jeg 5-6 selskapsvesker. Anonymkode: 8c5b3...2e5
Catwalkbarbie Skrevet 3. september 2023 #24 Skrevet 3. september 2023 Nokia skrev (3 timer siden): Takk! 🙂 Neste på ønskelisten er en beige YSL clutch.... Den er nydelig☺️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå