Gjest gjest1 Skrevet 31. januar 2006 #21 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Har bestilt der for første gang nå nettopp. Er ganske spent på resultatet. Da jeg fremkalte siste runde bilder på japan photo, hvor det koster 1kr per bilde, var av en eller annen grunn over halvparten av bildene mine ikke godtatt! Noe med feil format, eller noe (selv om jeg tok alle med samme kamera på samme reise...). På elkjøp i dag smeiset jeg inn en bestilling fra 3 forskjellige kameraer og bilder jeg har fått som vedlegg på e-post av venner, og det var ikke et ord om at det ikke gikk an da jeg sendte over filene til fremkalling... Spent nå! Endret 31. januar 2006 av soleil~noir
G.A. Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #22 Skrevet 1. februar 2006 Henter mine 200 bilder hos Elkjøp i morgen. Blir spennende..
Cilla Skrevet 1. februar 2006 #23 Skrevet 1. februar 2006 Jeg bestilte 50 bilder i går, men tenkte ikke over at de kommer som 10x13, jeg vil ha 10x15......speilreflekskameraet mitt tar bilder i 10x15 automatisk. Nå var det bare 25 kroner så gjør ingenting. men prisen på 50 øre er muligens introduksjonstilbud, det virker som om 1,50 er fast pris.
G.A. Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #24 Skrevet 3. februar 2006 Nå har jeg hente bildene mine hos Elkjøp. Tok nesten to uker fra bestilling på nett før de var klar for henting i butikk. Prisen på 50 øre er ikke fast pris fikk jeg vite i butikken når jeg hentet bildene. Fastprisen er 1,50 per bilde. Men de vet ikke når de skal sette prisen opp igjen.. Blir vel når folk har begynt å bruke dem til å fremaklle bildene sine.. Meget bra markedsføringsstrategi
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #25 Skrevet 3. februar 2006 lefdal.com har samme tilbud. bruker sikkert samme leverandør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå