Gjest Gutt snart 30 Skrevet 20. januar 2006 #1 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg er på jakt etter gode råd/tips fra dere jenter om hva jeg skal ta med i kontaktannonse? Jeg er mottakelig for alle gode råd/tips. For nå vil jeg prøve noe helt nytt..jeg vil ikke være alene lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #2 Del Skrevet 20. januar 2006 Ikke jeg heller Selvom jeg har bare vært alene en kort periode, fant jeg raskt ut at dette var i_k_k_e noe for meg Men tror ikke på det kontaktannonse greiene jeg altså...det er så mange rare mennesker der ute. Kanskje litt lettere å bli kjent med noen på blink/spraydate? 26 år og singel er noe herk! Jeg vil ha en mann nu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #3 Del Skrevet 20. januar 2006 sjekk finnenvenn .no der kan du lese mange profiler og finne ut av åssen det gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. januar 2006 #4 Del Skrevet 20. januar 2006 Ikke skriv "drikker med måte, liker hjemmekvelder, og en tur på byen en gang i blant", og ikke skriv bill.mrk. "skog og mark". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #5 Del Skrevet 21. januar 2006 Humor, humor, humor! Og for all del: glem frasene du leser i annenhver profil, som hun over her sier. Ingenting er mer kjedelig å lese. Forsøk å skrive noe som skiller deg fra de andre, og ta med bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 21. januar 2006 #6 Del Skrevet 21. januar 2006 det er så mange rare mennesker der ute. ... 26 år og singel er noe herk! Jeg vil ha en mann nu ← Rare folk? Møtte du mange fra kontaktannonsa IRL? Hvor mange var rare og hvor mange var ikke rare? 26 år pfft. Kom og klag når du har runda 30 Jeg tror det kan være lurt å tenke på hva man ønsker å tilby en partner, og skrive utifra det, istedenfor å liste opp hvilke aktiviteter man driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viren Skrevet 21. januar 2006 #7 Del Skrevet 21. januar 2006 Og for min egen del - jeg ville nok , om jeg var singel, ikke kontaktet en "gutt", jeg vil ha en mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #8 Del Skrevet 22. januar 2006 "Ung guttunge på 30, ypling og guttevalp, søker make. Du må kunne lage mat slik jeg er vant til fra mor, og må kunne håndarbeid for å fikse hull i sokkene til de eventuelle barna vi får som får så mye hull i sokkene sine på grunn av all fotballen. Sjøl trener jeg ikke og jobber som kundekontakt for et inkassofirma. Tjener helt ok. Du må kunne ta initiativet til det meste i vårt samliv, alt fra handling, sex, barnepass, klesvask og andre praktiske ting. Når jeg vil se sport holder du kjeft og du spør aldri hvem jeg har truffet når jeg fester med gutta på den brume pub'en. Du tjener dine egne penger og forventer aldri å bli vartet opp eller spandert på. Utenlandsreiser kan du glemme. Jeg må få gå i dem svette sokka mine og ha undertøyet på i minst to dager før jeg bytter. Jeg liker ikke krangler, masing, klaging og syting. Hvis du vil krangle, må du regne med at jeg bare går, men sier aldri i fra. Jeg er en typisk norsk mann som er taus og noe innadvendt, så skal du ha action må du skape den sjæl. Jeg liker sport på TV og actionfilmer, så du skal få se Bridget Jones i fred. Jeg kan ta meg en røyk i ny og ne og snuser en del. Er veldig glad i Fjordlands ferdigmat, er ellers ikke interessert i å lage noe sjøl, så der må du stå alene. Setter pris på om du er slank, veltrent, raffinert, sofistikert, snerten, yndig, feminin, høyt utdannet, gjerne med høy lønn og med stor sexlyst. Regner med at du fikser det meste for oss. Håper på kjempemange svar, nå er jeg spent". Ung gutt, 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. januar 2006 #9 Del Skrevet 23. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. januar 2006 #10 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg kom på en ting; Skriv at du sitter i fengsel, ev. gjør noe slik at du havner i fengsel. Fengselsfugler har visst draget som bare rakker'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #11 Del Skrevet 23. januar 2006 Skriv at du er rik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motor Skrevet 24. januar 2006 #12 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg er på jakt etter gode råd/tips fra dere jenter om hva jeg skal ta med i kontaktannonse? Jeg er mottakelig for alle gode råd/tips. For nå vil jeg prøve noe helt nytt..jeg vil ikke være alene lengre... ← Ikke jeg heller Selvom jeg har bare vært alene en kort periode, fant jeg raskt ut at dette var i_k_k_e noe for meg Men tror ikke på det kontaktannonse greiene jeg altså...det er så mange rare mennesker der ute. Kanskje litt lettere å bli kjent med noen på blink/spraydate? 26 år og singel er noe herk! Jeg vil ha en mann nu ← Hmmmm... hva med å møtes for en date? Gutt snart 30 og Gjest 26 år og singel = sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #13 Del Skrevet 25. januar 2006 Hmmmm... hva med å møtes for en date? Gutt snart 30 og Gjest 26 år og singel = sant ← Tja, hvorfor ikke? For hvem har vel sagt at man ikke kan møte "drømmemannen" inne på kvinneguiden Hvor bor du hen da mann snart 30? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 25. januar 2006 #14 Del Skrevet 25. januar 2006 Det er da det er greit å ha profil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #15 Del Skrevet 25. januar 2006 Tja, hvorfor ikke? For hvem har vel sagt at man ikke kan møte "drømmemannen" inne på kvinneguiden Hvor bor du hen da mann snart 30? ← Han bor sikkert på bøgda. Det gjør de alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #16 Del Skrevet 30. januar 2006 Stakkars, du har jo fått bare tullesvar her. Jeg la ut en kontaktannonse på nettet for fire-fem år siden. På forhånd hadde jeg tenkt nøye på hva jeg var ute etter, og hva jeg IKKE var ute etter, og satte opp spesifikke krav i annonsen min. Tror faktisk jeg brukte et par måneder på å finpusse på teksten. Brukte et par venninner som konsulenter underveis... Fikk svar fra flere, mailet med kanskje 2-3 stykker (anonym mailadresse), etter hvert telefonkontakt med én eller to. Men så kom det mail fra han som jeg deler hus med idag. Da han meldte seg var det gjort, etter førti mailer på én uke skjønte vi at vi måtte møtes. Og det var klaff. Annonsen la jeg ut på persontreff.no Valgte med omhu hvor jeg skulle plassere den, jeg ville virke seriøs - så f.eks. nettsteder som het Eros o.l. styrte jeg unna (men chattet mye der for moro skyld, ja). Jeg tror på at god planlegging er halve arbeidet. Lykke til! Dame, førtito Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest S & M Skrevet 1. februar 2006 #17 Del Skrevet 1. februar 2006 og ikke skriv bill.mrk. "skog og mark". ← Hehe, kjenner en som skrev at han likte turer i skog og mark i en kontaktannonse i Aftenposten. Halvparten av svarene han fikk var sexbrev fra folk som drev med S & M og ville ha han med på orgie. "skog og mark" er en kode for s & m som man fort lærer seg, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Skrevet 1. februar 2006 #18 Del Skrevet 1. februar 2006 "Ung guttunge på 30, ypling og guttevalp, søker make. Du må kunne lage mat slik jeg er vant til fra mor, og må kunne håndarbeid for å fikse hull i sokkene til de eventuelle barna vi får som får så mye hull i sokkene sine på grunn av all fotballen. Sjøl trener jeg ikke og jobber som kundekontakt for et inkassofirma. Tjener helt ok. Du må kunne ta initiativet til det meste i vårt samliv, alt fra handling, sex, barnepass, klesvask og andre praktiske ting. Når jeg vil se sport holder du kjeft og du spør aldri hvem jeg har truffet når jeg fester med gutta på den brume pub'en. Du tjener dine egne penger og forventer aldri å bli vartet opp eller spandert på. Utenlandsreiser kan du glemme. Jeg må få gå i dem svette sokka mine og ha undertøyet på i minst to dager før jeg bytter. Jeg liker ikke krangler, masing, klaging og syting. Hvis du vil krangle, må du regne med at jeg bare går, men sier aldri i fra. Jeg er en typisk norsk mann som er taus og noe innadvendt, så skal du ha action må du skape den sjæl. Jeg liker sport på TV og actionfilmer, så du skal få se Bridget Jones i fred. Jeg kan ta meg en røyk i ny og ne og snuser en del. Er veldig glad i Fjordlands ferdigmat, er ellers ikke interessert i å lage noe sjøl, så der må du stå alene. Setter pris på om du er slank, veltrent, raffinert, sofistikert, snerten, yndig, feminin, høyt utdannet, gjerne med høy lønn og med stor sexlyst. Regner med at du fikser det meste for oss. Håper på kjempemange svar, nå er jeg spent". Ung gutt, 30 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå